Gå til innhold

Psykiatri

Vi minner om at dette forumet ikke har noe autorisert helsepersonell og all diskusjon rundt medisiner er kun egne erfaringer og egen kunnskap. Diskusjon rundt spesifikke doseringer er ikke lov!


91 580 emner i kategorien

  1. barn av narkomane

    • 1 svar
    • 455 visninger
  2. Paranoid?

    • 3 svar
    • 407 visninger
  3. Depressiv venn

    • 6 svar
    • 631 visninger
  4. Når en blir oppslukt av terapien...

    • 4 svar
    • 377 visninger
  5. Frustrert......Grrrrrrr :-(

    • 4 svar
    • 483 visninger
    • 2 svar
    • 448 visninger
  6. Alvårlig deprisjon, dososiativ lidelse?

    • 2 svar
    • 386 visninger
  7. det er sjukt

    • 5 svar
    • 586 visninger
  8. Tenker på alt det triste...

    • 2 svar
    • 273 visninger
  9. NDH, hjelp hvis du leser i kveld

    • 2 svar
    • 321 visninger
  10. Zyprexa og overgang til leponex

    • 1 svar
    • 638 visninger
  11. Bipolar II-lamictal som siste utvei?

    • 4 svar
    • 455 visninger
  12. NHD. Cipralex legger lokk på følelsene..?

    • 3 svar
    • 668 visninger
  13. Ekstrem tegning fra 11 åring?

    • 8 svar
    • 550 visninger
  14. Asperger syndrom/bipolar lidelse 2

    • 1 svar
    • 491 visninger
  15. Asperger syndrom/bipolar lidelse type 2

    • 7 svar
    • 770 visninger
  16. Hva gjør jeg nå?

    • 4 svar
    • 581 visninger
  17. samboer med angst

    • 1 svar
    • 625 visninger
  18. Nå går det litt fremover, tror jeg...

    • 0 svar
    • 291 visninger
  19. Deprimert og utslitt 20-åring

    • 5 svar
    • 627 visninger
  20. Maxdose med Zyprexa

    • 0 svar
    • 240 visninger
  21. Bipolar?

    • 1 svar
    • 305 visninger
  22. Om nedtrapping,vektøkning og div

    • 0 svar
    • 299 visninger
  23. Bipolar?

    • 3 svar
    • 283 visninger
  24. Hvilket forum - asperger? 1 2 3

    • 47 svar
    • 1,7k visninger
×
×
  • Opprett ny...