Gå til innhold

Er det veldig uvanlig...


Gjest Snart enslig

Anbefalte innlegg

Gjest Snart enslig

...å fortsette å ha sex med mannen sin, når man egentlig vil skilles? Forholdet vårt fungerer virkelig ikke, og jeg driver å jobber med å få til et samlivsbrudd. Men, så lenge jeg faktisk deler seng med samboeren min, fortsetter jeg sexlivet. Det er faktisk det eneste som fungerer mellom oss føler jeg.

Men, blir dette veldig rart? At jeg faktisk har glede av sex med denne mannen som jeg egentlig ikke ønsker å fortsette samlivet med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet om barn som ble unnfanget under foreldrenes skilsmisseperiode, men jeg skjønner det ikke...

Om det ikke er veldig vanlig så er det heller ikke unormalt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Man hører jo om personer som har sex med eksen etter at det er slutt, så det skjer. Det kommer vel an på om man fortsatt har venskaplige følelser for hverandre eller bare krangler. Er man lysten, så er det enklere å benytte seg av den man har i senga, enn å gå ut på jakt.

Har begge glede av det uten at det gir den ene falske håp, så er det bare å kjøre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest samma her

Vi har flyttet fra hverandre, men har fremdeles sex av og til. Ingen av oss er klare for et nytt forhold, vi er heller ikke klare til å flytte sammen igjen om vi noen gang blir det!

Vi er gode venner, og sexen er fantastisk. Men det hender jeg lurer på hvor lurt det er, om det hindrer oss i å gå videre. Men enn så lenge, ja takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...