Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Villanda

Kan jeg be om din mening, Kupton?

Er av og til i tvil også, men jeg er også med i en studie, om bp., så da er det vel det jeg har, med mindre jeg blir brukt i kontrollgruppe.
  3. Hvorfor blir noen så skuffa?
  4. AnonymBruker

Økonomisk situasjon

Er vel noe jeg har advart mot her på forumet, men ingen bryr seg trolig fordi de ikke konkurrer om disse ufaglærte jobbene. Ser at SV er imot at fulltidsarbeidende tjener lite, men samtidig er de for økt import av ufaglært utenlandsk arbeidskraft, og økt inntak av flyktninger som i mindre grad har utdanning og/eller utdanning av for lav kvalitet til å kunne brukes i et industrialisert samfunn Supply and demand, er ganske enkle prinsipper, som en burde ha lært på skolen, men disse kommunistene utnytter dumme velgere, og da blir det som det blir Både høyresiden og venstresiden, fører til dette forfallet, men da får de stå opp for det og fortelle velgerne hva som blir konsekvensene, ikke gjemme seg bak at de skal vedta politikk, og vedta bort alle naturlige uunngåelige konsekvenser av valgene deres Jeg er SV, jeg vedtar at vi skal felle et tre, men ta det helt med ro for vi vedtar også at etter å ha felt treet, skal treet stå oppreist, for eller ser det diskriminering mot tre. Stem på meg. (og folk stemmer på dem... og det gjorde de i venezuela også, masse fine lovnader, vi skal innføre politikk som fører oss i dass, men ta det med ro for vi skal vedta at ting ikke skal gå i dass. Minner meg om religiøse folk, kanksje politikere er moderne tiders religiøse ledere??? hvem vet Lykke til, uansett. Dette går nok bra, for SV har vedtatt at alle skal ha høy lønn, og alle skal få asyl, og alle skal få komme hit og få jobb, og alle skal leve lykkelige i alle sine dager Lykke til .... Anonymkode: 0f5fc...f0f
  5. Helse, familie og penger. Anonymkode: 2f7b9...05d
  6. AnonymBruker

Statusjag.Verdier.

Slank og vellyķket har du fortalt selv. Siden du fikk ny kjæreste på et øyeblikk er du nok pen også. Anonymkode: 1920c...3c7
  7. Today
  8. Jeg tror man må ha tro på seg selv og høre på intuisjonen/megefølelsen, og vite at energien går der tankene og følelsene går. Vi kan forandre så mye med tanker og følelser, og visulalisere det livet vi ønsker. Det er kanskje lettere sagt enn gjort, men det er mulig. Og konsetrere seg om nåtiden og gjøre det beste ut av det, det er i dag vi setter intensjonen for i morgen. Og å være takknemlig for noe hver dag.
  9. AnonymBruker

Hvordan kan dette være tvangstanker?

Kanskje du burde få ett benzopreparat til å roe deg til den angst-dempende effekten av Cipralex kicker inn? Jeg vet att det er vanlig med forverret angst i begynnelsen av medisinering med SSRI. Det høres ut som du har ille tvangstanker nå. Tvang er vondt og kan føles veldig skremmende. Anonymkode: c248f...a4d
  10. AnonymBruker

Hvordan kan dette være tvangstanker?

Noen som har opplevd lignende og blitt frisk igjen? Anonymkode: 10f4b...33b
  11. Surrehuggu

Piffen gikk litt ut av meg nå

Jeg har ikke borderline, men trekk av den. Har blitt utredet . Jeg vet ikke så mye om hva jeg trenger av hjelp for å bli bedre, men jeg synes i alle fall at BET virker ok, så vil gi det en sjanse.
  12. AnonymBruker

Tomhetsfølelse

Jeg føler meg tom og trist. I går var alt fint, og jeg var glad og optimistisk. Men i dag er jeg preget av tomhetsfølelse, og det er veldig vanskelig å håndtere. Jeg er akkurat som en zombie. Ikke vil jeg se på TV , ikke vil jeg gå tur eller lese en god bok. Det eneste jeg vil gjøre, er å ligge i sengen og høre på musikk, samt surfe på Internett. Med andre ord har jeg mistet interesse for nesten alt. Jeg vet ikke om dette skyldes borderline eller depresjon. Kanskje begge deler? Anonymkode: 66961...7cb
  13. AnonymBruker

Høres da fornuftig ut. Det kan vel være riktig behandling for mange psykiske problemer. Hva tenker du at du trenger dersom du har borderline? Forøvrig er jeg enig i at støttesamtaler er fint, men man blir jo ikke friskere av det. Anonymkode: cf908...523
  14. AnonymBruker

Statusjag.Verdier.

Ser jo sånn ut på bildet til venstre. Anonymkode: f7689...67e
  15. Kayia

Statusjag.Verdier.

Jasså, er jeg det?
  16. Surrehuggu

BET står for Basal EksponeringsTerapi, og går i korte trekk ut på å lære seg bedre å stå i følelsesmessige stormer uten å ty til uhensiktsmessige mestringsstrategier. Man skal eksponere seg for triggere, det som trigger de følelsesmessige stormene, og stå seg gjennom stormen uten å flykte unna med ulike, automatiske, dårlige teknikker som en har lært seg gjennom livet for å mestre vonde ting.
  17. AnonymBruker

Basal Eksponeringterapi (BET) Anonymkode: 54387...017
  18. AnonymBruker

Hva er BET? Anonymkode: cf908...523
  19. Å vite hvor man er fra ville vel jeg si er hva jeg tenker på. Hva tror dere. Kjør debatt.
  20. Takk for korreksjoner og linken. Alle har ikke det samme gode startutgangspunktet på veien til voksenliv. Noe som kanskje også spiller inn.
  21. laban

Økonomisk situasjon

Her er det to feil: Slike fulltidsjobber er ikke godt betalte, og man regner ikke med at disse tilfellene mottar sosialhjelp i mange år. Her er en link - lurt å lese hele: https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2019/07/15/195594177/dette-er-et-symptom-pa-et-hardere-arbeidsliv
  22. Tøffe@

Alt trenger man ikke for å leve et godt liv tror jeg selv om jeg er langt fra den rette til å si noe. Jeg synes du virker spesielt kunnskapsrik og vet masse med en solid plattform og godt utgangspunkt til å vinne over sykdommen. Men borderline har aldri jeg hatt ,mer på depressive. Håper du treffer på en god psykiater.
  23. Surrehuggu

Mente å skrive sin eupf, ikke din.
  24. stjernestøv

Det er håp for alle og det gjelder deg også, jeg har holdt på med en bok nå som heter drømmehaleren. og den gir håp. Vi kan alle forandre oss og legge bak oss det gamle mønsteret, vi er selv ansvarlig for egen helse. Vi er alle healere!
  25. Surrehuggu

Så søt du er som "har trua" på meg 😘 Et ordtak sier at man ikke kan lære en gammel bikkje å sitte... Men jeg bør jo ha tro på at jeg etterhvert kan lære å håndtere denne ustabiliteten bedre hvis jeg får riktig behandling. Problemet er jo at jeg aldri har fått noen behandling for dette, bare litt BET. Resten har vært støttesamtaler som jo ikke fører noen vei...
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...