Gå til innhold

Solhatt-dråper, framkallar dei symptomer?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har begynt å ta solhatt-dråpar førebyggjande, men no føler eg meg plutselig sjukare og sjukare... Var heilt fin før eg begynte å ta dei, så no lurer eg på om den er som ein del anna naturmedisin, at ein først blir verre og så bedre??? Men eg var jo ikkje sjuk i utgangspkt. så eg skjønna'kje heilt dette her?

Eller så har eg vel vore for seint ute, og dei har ikkje begynt å virke... Føler meg kjempetrøtt, begynner så smått å snørre og sånn....

Nokon som veit noko om dette?

Fortsetter under...

Hei!

Har begynt å ta solhatt-dråpar førebyggjande, men no føler eg meg plutselig sjukare og sjukare... Var heilt fin før eg begynte å ta dei, så no lurer eg på om den er som ein del anna naturmedisin, at ein først blir verre og så bedre??? Men eg var jo ikkje sjuk i utgangspkt. så eg skjønna'kje heilt dette her?

Eller så har eg vel vore for seint ute, og dei har ikkje begynt å virke... Føler meg kjempetrøtt, begynner så smått å snørre og sånn....

Nokon som veit noko om dette?

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære mikk.

Noen, særlig blomsterallergikere, kan reagere med å bli værre av solhatt. Du bør derfor slutte med dråpene. Det er dessuten tvilsomt om solhattdråper virker forebyggende hos friske mennesker. En større tysk studie viste ingen forskjell på solhatt og narremedisin. Derimot er min erfaring at personer med nedsatt immunsforsvar kan ha god nytte av solhatten.

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære mikk.

Noen, særlig blomsterallergikere, kan reagere med å bli værre av solhatt. Du bør derfor slutte med dråpene. Det er dessuten tvilsomt om solhattdråper virker forebyggende hos friske mennesker. En større tysk studie viste ingen forskjell på solhatt og narremedisin. Derimot er min erfaring at personer med nedsatt immunsforsvar kan ha god nytte av solhatten.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...