AnonymBruker Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Hun sier det ikke er stemmer i hodet men hun har en dialog med seg selv. Er man psykisk syk om man gjør det? Anonymkode: 5a9e4...144 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun sier det ikke er stemmer i hodet men hun har en dialog med seg selv. Er man psykisk syk om man gjør det? Anonymkode: 5a9e4...144 Mange snakker høyt med seg selv. 0 Siter
Osten Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Nei, det trenger ikke være tegn på psykisk sykdom. Det er mange som bor alene som snakker med seg selv. Jeg gjør det også 🙂 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hun sier det ikke er stemmer i hodet men hun har en dialog med seg selv. Er man psykisk syk om man gjør det? Anonymkode: 5a9e4...144 Jeg snakker masse med meg selv, men er psykisk frisk. 😄 0 Siter
slabbedask Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars 8 hours ago, AnonymBruker said: Hun sier det ikke er stemmer i hodet men hun har en dialog med seg selv. Er man psykisk syk om man gjør det? Anonymkode: 5a9e4...144 Nei, mange gjør det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.