Gå til innhold

dekker Trygdekontoret dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Pål-Anders

Jeg har to barn som jeg har lyst skal begynne på en privat grunnskole.Problemet er at skolen ligger ganske langt fra hvor vi bor og jeg har hørt at om en skole ligger over 4 kilometer unna,dekker det offentlige drosje/buss.Er det slik for private skoler også?Eller gjelder dette bare offentlige skoler.Det finnes jo en off. skole her i nærheten,men synes ikke det er noe alternativ.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/10052-dekker-trygdekontoret-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pål-Anders

Jeg har to barn som jeg har lyst skal begynne på en privat grunnskole.Problemet er at skolen ligger ganske langt fra hvor vi bor og jeg har hørt at om en skole ligger over 4 kilometer unna,dekker det offentlige drosje/buss.Er det slik for private skoler også?Eller gjelder dette bare offentlige skoler.Det finnes jo en off. skole her i nærheten,men synes ikke det er noe alternativ.

Annonse

Uansett er ikke dette noe som dekkes av trygdekontoret.

Våre barn går på en privatskole som ligger mer enn 4 km vekk (nærmeste offentlige skole ligger 1 km vekk).

De får tilbud om skoleskyss via buss. I utgangspunktet er det fritt skolevalg, og kommunen skal dekke skoleveien. Det går greit her i kommunen, men jeg vet at ikke alle kommuner er like velvillige.

Uansett er ikke dette noe som dekkes av trygdekontoret.

Våre barn går på en privatskole som ligger mer enn 4 km vekk (nærmeste offentlige skole ligger 1 km vekk).

De får tilbud om skoleskyss via buss. I utgangspunktet er det fritt skolevalg, og kommunen skal dekke skoleveien. Det går greit her i kommunen, men jeg vet at ikke alle kommuner er like velvillige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...