magnus Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Om en vekkerklokke kunne snakke.... Godt aa se nicket ditt igien! 0 Siter
libra Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Så kjekt å 'se' deg igjen, går det bra med deg og gutta dine? Jeg har også to vekkerklokker, men de lever ekstremt kjedelige liv i forhold til din, de får et smell i toppen og ei bøtte med kjeft hver morra... 0 Siter
musikeren Skrevet 12. april 2003 Skrevet 12. april 2003 Viljestyrke må til. Også hjelper det å bli hekta på å grisebanke amerikanere i backgammon på zone.com. På den måten får man liksom tatt igjen for krigen og alt. Sier bare en ting: hehehehehehehehehehe;-) Tok du'n?;-) 0 Siter
gyrken Skrevet 13. april 2003 Forfatter Skrevet 13. april 2003 Om en vekkerklokke kunne snakke.... Godt aa se nicket ditt igien! Ja da ville den sikkert ha mye trist å fortelle.. Jeg er jo egentlig ikke her da. ;-) 0 Siter
gyrken Skrevet 13. april 2003 Forfatter Skrevet 13. april 2003 Så søtt:-) Fortell mer:-) Søtt? *fnys* Så du ikke at jeg klarte å flette inn både knulling og dop i historien? ;-) 0 Siter
gyrken Skrevet 13. april 2003 Forfatter Skrevet 13. april 2003 Så kjekt å 'se' deg igjen, går det bra med deg og gutta dine? Jeg har også to vekkerklokker, men de lever ekstremt kjedelige liv i forhold til din, de får et smell i toppen og ei bøtte med kjeft hver morra... Hei! Vi har det bra. Håper det står bra til med deg og hun med det flotte navnet også! :-) 0 Siter
musikeren Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Søtt? *fnys* Så du ikke at jeg klarte å flette inn både knulling og dop i historien? ;-) Ja? Jeg synes det var søtt jeg:-) 0 Siter
pip Skrevet 13. april 2003 Skrevet 13. april 2003 Hei! Og hvor har du vært? Jeg har også vært borte leeeenge. Stengte rett og slett tilagengen. Men så var det noe jeg måtte bruke dol til, og da.... 0 Siter
libra Skrevet 20. april 2003 Skrevet 20. april 2003 Hei! Vi har det bra. Håper det står bra til med deg og hun med det flotte navnet også! :-) Hun med det flotte navnet har det bra, vokser og vokser... Jeg har det heller ikke så verst, pastasalaten gjorde til slutt så ettertrykkelig inntrykk på et offer at jeg fortsatt ikke har blitt kvitt han som ble forført :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.