AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Andre mennesker ødelegger meg og påvirker både livet og helsen min i dårlig retning. Anonymkode: a8687...624 Ikke skyld på alle andre. Ta ansvar for dine egne følelser Det må vi tross alt alle mann Anonymkode: 4593c...5e2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Andre mennesker ødelegger meg og påvirker både livet og helsen min i dårlig retning. Anonymkode: a8687...624 Ja men da må du kutte kontakten med dem. Hvorfor gjør du ikke det? Anonymkode: 28572...560 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke skyld på alle andre. Ta ansvar for dine egne følelser Det må vi tross alt alle mann Anonymkode: 4593c...5e2 Hvordan da? Det er andre som gjør dette mot meg. Disse følelsene har jeg også pga andre. Anonymkode: a8687...624 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja men da må du kutte kontakten med dem. Hvorfor gjør du ikke det? Anonymkode: 28572...560 Det går ikke ann i dette tilfellet. Anonymkode: a8687...624 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det går ikke ann i dette tilfellet. Anonymkode: a8687...624 Da må du sette klare grenser for deg selv så du kan leve best mulig. Anonymkode: 28572...560 0 Siter
psykedeliker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Disse følelsene har jeg også pga andre. Nei, det er bare du selv som er ansvarlig for dine egne følelser. Har du drøftet dette med fastlegen? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars psykedeliker skrev (1 minutt siden): Nei, det er bare du selv som er ansvarlig for dine egne følelser. Har du drøftet dette med fastlegen? Så da mener du at alle kan gjøre som de vil med meg og jeg skal bare godta det og bare være glad? Det er de som gjør dette mot meg. Anonymkode: a8687...624 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da må du sette klare grenser for deg selv så du kan leve best mulig. Anonymkode: 28572...560 Jeg har gitt beskjed her,men blir ikke hørt. Anonymkode: a8687...624 0 Siter
psykedeliker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så da mener du at alle kan gjøre som de vil med meg og jeg skal bare godta det og bare være glad? Svar på det jeg spør deg om, istedenfor å lire av deg slike barnslige projiseringer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars psykedeliker skrev (8 minutter siden): Svar på det jeg spør deg om, istedenfor å lire av deg slike barnslige projiseringer. Ja, jeg er frustrert her! Nei, ikke snakket noe særlig om det. Anonymkode: a8687...624 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Så kanskje anbefaling å trykke ned følelsene mine? Anonymkode: a8687...624 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Så kanskje anbefaling å trykke ned følelsene mine? Anonymkode: a8687...624 I de aller fleste trådene du har startet er det noen som har bedt deg om å søke hjelp, den hjelpen starter hos fastlegen. Anonymkode: a1e7c...983 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og etter de har gjort det mot deg er det glemt for dem og så er det jeg som sitter igjen med det de har gjort. Anonymkode: a8687...624 Det er du som fortsetter å velge å sitte i det og synes synd på deg selv. Gå videre. Du gir dem altfor mye makt over deg. Anonymkode: e280a...f6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det er du som fortsetter å velge å sitte i det og synes synd på deg selv. Gå videre. Du gir dem altfor mye makt over deg. Anonymkode: e280a...f6e Hvordan kan du si det? De har makt til å forandre mitt liv negativt. Hva tenker du jeg skal gjøre? Late som? Anonymkode: a8687...624 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): I de aller fleste trådene du har startet er det noen som har bedt deg om å søke hjelp, den hjelpen starter hos fastlegen. Anonymkode: a1e7c...983 Få hjelp til hva da? Ikke føle noe? Anonymkode: a8687...624 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Jeg blir frustrert over hvor lett server gir andre å si som dere gjør for det er ikke dere dette blir gjort i mot. Da er det lett. Anonymkode: a8687...624 0 Siter
psykedeliker Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Få hjelp til hva da? Ikke føle noe? Jeg vil heller anbefale å slå følelsene av eller på etter behov og situasjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg blir frustrert over hvor lett server gir andre å si som dere gjør for det er ikke dere dette blir gjort i mot. Da er det lett. Anonymkode: a8687...624 Hva vet du om hva vi har erfart? Vi er mange som har vært gjennom tilsvarende som deg, og enda verre. Det er en del av livet. Men når man ikke klarer å komme seg videre så bør man oppsøke hjelp. Anonymkode: e280a...f6e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Få hjelp til hva da? Ikke føle noe? Anonymkode: a8687...624 Jeg utfordrer deg til å vise fastlegen din noen av forumstrådene du har opprettet og ta det derfra. Anonymkode: a1e7c...983 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg utfordrer deg til å vise fastlegen din noen av forumstrådene du har opprettet og ta det derfra. Anonymkode: a1e7c...983 Hvorfor det? Anonymkode: a8687...624 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.