Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Helt meningsløst å svare deg når du vrir på det som skrives på den måten du gjør. Ikke bare tar du ikke til deg råd, du vrir på det andre skriver og tolker det så negativt som overhodet mulig, og legger ting i det som aldri var ment. Det er faktisk uredelig.

Anonymkode: e280a...f6e

Når du skrev det du skrev så tolket jeg det som at du mente at de var sånn med meg fordi jeg er som jeg er. Så når de er sånn med meg er jeg en grusom person. 

Anonymkode: a8687...624

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er ganske interessant å se hvordan du TS stadig stiller spørsmål til andre men nekter å svare på spørsmål andre stiller deg...

Anonymkode: a1e7c...983

Dette kjenner jeg meg ikke igjen i. Jeg svarer på spm. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når du skrev det du skrev så tolket jeg det som at du mente at de var sånn med meg fordi jeg er som jeg er. Så når de er sånn med meg er jeg en grusom person. 

Jeg vet at du tolket det slik. Derfor er det meningsløst å skrive noe til deg for du tolker det bare så negativt du bare kan. 

Forstår ikke at du orker å holde på slik, du drar jo deg selv ned og gjør livet ditt verre enn du trenger.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vet at du tolket det slik. Derfor er det meningsløst å skrive noe til deg for du tolker det bare så negativt du bare kan. 

Forstår ikke at du orker å holde på slik, du drar jo deg selv ned og gjør livet ditt verre enn du trenger.

Ja, jeg gjør det. Har jeg noen grunn til å tenke annerledes? 

Jeg vil ha et godt liv med familie, venner og partner osv. Men det har jeg ikke og ser at andre synes det er greit å behandle meg dårlig. 

Og å skrive mitt brukernavn her er ganske stygt når jeg velger å skrive anonymt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg gjør det. Har jeg noen grunn til å tenke annerledes? 

Jeg vil ha et godt liv med familie, venner og partner osv. Men det har jeg ikke og ser at andre synes det er greit å behandle meg dårlig. 

Og å skrive mitt brukernavn her er ganske stygt når jeg velger å skrive anonymt. 

Vel, det er opp til deg hva slags liv du ønsker å ha. Vil du ha et liv hvor du fokuserer på alt som er negativt, alle som har gjort noe mot deg som sårer deg, tolke alt du hører så negativt som mulig og velte deg i selvmedlidenhet så kan du gjøre det. Og fortsette å ha det slik du har det nå.

Eller du kan jobbe mot et bedre liv, legge ting bak deg, fokusere på det som er positivt, jobbe med å få deg nytt nettverk og nye venner og bryte mønsteret som gjør at du skyver folk fra deg - og da over tid få et bedre liv.

Valget er ditt.

Og, ja, enig i at det er en skikkelig uting å oute noen som skriver som anonym. Mulig det er mot forumreglene også.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er opp til deg hva slags liv du ønsker å ha. Vil du ha et liv hvor du fokuserer på alt som er negativt, alle som har gjort noe mot deg som sårer deg, tolke alt du hører så negativt som mulig og velte deg i selvmedlidenhet så kan du gjøre det. Og fortsette å ha det slik du har det nå.

Eller du kan jobbe mot et bedre liv, legge ting bak deg, fokusere på det som er positivt, jobbe med å få deg nytt nettverk og nye venner og bryte mønsteret som gjør at du skyver folk fra deg - og da over tid få et bedre liv.

Valget er ditt.

Og, ja, enig i at det er en skikkelig uting å oute noen som skriver som anonym. Mulig det er mot forumreglene også.

Det høres så enkelt ut. Hadde jeg hatt et bedre utgangspunkt hadde det sikkert vært enklere. Jeg er på bunn. Både med selvtillit, er ikke verken glad eller happy. Alt har raknet med venner, familier osv. Dårlig behandling. Så hvordan kan noe bli bra da? Alle vet at det ikke er lett å finne ny mennesker. Jeg er både tykk og ikke glad. 

Ja, utrolig dårlig og blir skuffet over at noen har behov for å fortelle mitt Sånne ting er enda en grunn. Sånt er blitt gjort mye mot meg! Tråkke over på min bekostning. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det høres så enkelt ut. Hadde jeg hatt et bedre utgangspunkt hadde det sikkert vært enklere. Jeg er på bunn. Både med selvtillit, er ikke verken glad eller happy. Alt har raknet med venner, familier osv. Dårlig behandling. Så hvordan kan noe bli bra da? Alle vet at det ikke er lett å finne ny mennesker. Jeg er både tykk og ikke glad. 

Ja, utrolig dårlig og blir skuffet over at noen har behov for å fortelle mitt Sånne ting er enda en grunn. Sånt er blitt gjort mye mot meg! Tråkke over på min bekostning. 

Jeg har ikke sagt det er enkelt. Men det er valget du har. Så er det opp til deg hva du velger å gjøre med det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har ikke sagt det er enkelt. Men det er valget du har. Så er det opp til deg hva du velger å gjøre med det. 

Nei, det er ikke lett. Føles umulig nå, men får se hva livet bringer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2026 den 23.34):

Jeg er begynte å gjøre dette. 
Gratulerte personen meg med dagen gjør jeg det om ikke gjør ikke jeg det heller.

Ringer ikke personen meg. Gjør ikke jeg det heller. 

Er noen stygg med meg vil jeg være det tilbake. 

Og håper alt alt i verden på at karma finnes for dem som er grusom og stygg mot andre med makt osv. 

Karma finner de stygge det har jeg og troa på. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, det er ikke lett. Føles umulig nå, men får se hva livet bringer. 

Det kan du gjøre. Du kan flyte passivt avgårde og se hva som skjer. (Og så skylde på "livet" hvis ting ikke går som du ønsker).

Eller du kan bli herre over ditt eget liv, styre skuta selv og få det så bra som du kan utfra dine forutsetninger.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan godt tenke meg at det å skrive her hjelper en som er så skuffet som deg til å holde ut. Men hadde det ikke vært en idé å lag en samletråd, fremfor å opprette ny tråd hver gang du blir opprørt over noe? Det tar mye plass og kan virke noe irriterende.

Anonymkode: 6bffd...9e1

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Admin

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg kan godt tenke meg at det å skrive her hjelper en som er så skuffet som deg til å holde ut. Men hadde det ikke vært en idé å lag en samletråd, fremfor å opprette ny tråd hver gang du blir opprørt over noe? Det tar mye plass og kan virke noe irriterende.

Anonymkode: 6bffd...9e1

Du har din fulle rett til å synes det, men jeg synes faktisk det er respektløst at du skal bestemme hva jeg skal gjøre om jeg holder meg til regler. Det er bare til å holde seg unna om det plager deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Du har din fulle rett til å synes det, men jeg synes faktisk det er respektløst at du skal bestemme hva jeg skal gjøre om jeg holder meg til regler. Det er bare til å holde seg unna om det plager deg. 

Men det du holder på med minner om spamming, og det er ikke lov

Anonymkode: 1cc81...404

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men det du holder på med minner om spamming, og det er ikke lov

Anonymkode: 1cc81...404

Tenker akkurat du bør passe på hva du gjør selv. Du skrev brukernavnet mitt her!!!

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! Utrolig sårende at dere vil ha meg vekk! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ingen har sagt det. 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Tenker akkurat du bør passe på hva du gjør selv. Du skrev brukernavnet mitt her!!!

Og du valgte å svare bekreftende, og på den måten gjøre det til en stor sak.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nå gjør du det igjen.

Skrevet

Alle er velkommen her med uten nick🙂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...