Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er begynte å gjøre dette. 
Gratulerte personen meg med dagen gjør jeg det om ikke gjør ikke jeg det heller.

Ringer ikke personen meg. Gjør ikke jeg det heller. 

Er noen stygg med meg vil jeg være det tilbake. 

Og håper alt alt i verden på at karma finnes for dem som er grusom og stygg mot andre med makt osv. 

Anonymkode: a8687...624

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Gratulerte personen meg med dagen gjør jeg det om ikke gjør ikke jeg det heller.

Og håper alt alt i verden på at karma finnes for dem som er grusom og stygg mot andre med makt osv. 

Barnslig.

Anonymkode: 64dd1...030

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Barnslig.

Hvorfor mener du det? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor mener du det? 

Fordi; hvordan blir det av rausheten?

Drømmeautomat
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Langt mer modent, fylt av selvomsorg og modig enn hvordan de fleste nordmenn går gjennom livene sine. Man skal vokte seg for å gjøre slike ting til et regnestykke, men det høres ikke ut som du er der.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Fordi; hvordan blir det av rausheten?

Enig! Nei, det finnes ikke raushet så hvorfor skal jeg være det? Ingen gir det tilbake. 

AnonymBruker
Skrevet
Drømmeautomat skrev (33 minutter siden):

Langt mer modent, fylt av selvomsorg og modig enn hvordan de fleste nordmenn går gjennom livene sine. Man skal vokte seg for å gjøre slike ting til et regnestykke, men det høres ikke ut som du er der.

Jeg gjør nok litt regnestykke her. Jeg ser på hvordan jeg er blitt behandlet av andre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Enig! Nei, det finnes ikke raushet så hvorfor skal jeg være det? Ingen gir det tilbake. 

Vær mot andre slik du vil at dem skal være mot deg da!

AnonymBruker
Skrevet

Vær mot andre slik du vil at dem skal være mot deg da!

Det er fint! Og skulle ønsket det var sånn. Men i den virkelige verden fungerer det ikke. Det har jeg alltid fulgt før, men ser hvordan jeg er blitt behandlet da. Tror de som er snill blir overkjørt av andre. Det har i hvert fall jeg opplevd. 

AnonymBruker
Skrevet

jeg synes det høres ekstremt umodent ut. veldig barnslig.

Anonymkode: 4593c...5e2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser mer på trender enn på enkeltepisoder. Vi gjør alle feil, inkludert meg selv. Det bør det være rom for.

Men er det en trend over tid så blir det noe annet.

Anonymkode: e280a...f6e

stjernestøv
Skrevet

Da hadde hele verden blitt blind, vend heller det andre kinnet til. Lev ditt liv og gi faen i dem, la dem leve deres liv på sin måte. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (8 timer siden):

Da hadde hele verden blitt blind, vend heller det andre kinnet til. Lev ditt liv og gi faen i dem, la dem leve deres liv på sin måte. 

Hvorfor mener du det er lurt. Mener du vi skal finne oss i den urett som blir gjort mot oss? Da blir vi bare overkjørt av mennesker som ikke eier skrupler og bryr seg om andre enn seg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg ser mer på trender enn på enkeltepisoder. Vi gjør alle feil, inkludert meg selv. Det bør det være rom for.

Men er det en trend over tid så blir det noe annet.

Anonymkode: e280a...f6e

Enig i det! Man kan glippe, men mange har en sånn personlighet og bare tenker på seg selv i alt og ett. Og de vinner med makten de bruker. 

AnonymBruker
Skrevet

Er så frustrert å lei meg! 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor mener du det er lurt. Mener du vi skal finne oss i den urett som blir gjort mot oss? Da blir vi bare overkjørt av mennesker som ikke eier skrupler og bryr seg om andre enn seg selv. 

Man må holde seg unna sånne mennesker når man merker de er sånn eller ha minst mulig med dem å gjøre, det kommer ikke noe godt ut av det. 

AnonymBruker
Skrevet

Og etter de har gjort det mot deg er det glemt for dem og så er det jeg som sitter igjen med det de har gjort. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Man må holde seg unna sånne mennesker når man merker de er sånn eller ha minst mulig med dem å gjøre, det kommer ikke noe godt ut av det. 

Ja, det er sant. Men hvorfor er det så mange av dem og ikke så lett å holde seg unna av diverse årsaker? Det gjør at man mister troen på det gode. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det er sant. Men hvorfor er det så mange av dem og ikke så lett å holde seg unna av diverse årsaker? Det gjør at man mister troen på det gode. 

Nei det er vel bare sånn men det finnes gode mennesker og, du må ikke miste troen på det. 

AnonymBruker
Skrevet

For en tråd dette ble. Det er ingenting her som roper god psykisk helse synes jeg. Ingenting av det som skrivs sier noe om et sunt og godt forhold til andre msk.

Kanskje du må ta en titt på hvordan du er, hvordan du oppfører deg i relasjonen og i møte med andre .

Anonymkode: 4593c...5e2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...