psykedeliker Skrevet 20. april Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): For min del gidder jeg ikke lese lister laget av AI, veldig lite interessant i denne type diskusjoner og det blir bare støy Enig, det ville være mye mer konstruktivt å f.eks. drøfte hvordan begrepene som brukes kan forstås på flere måter og med ulike verdiladninger. 0 Siter
Everybody Skrevet 20. april Skrevet 20. april (endret) psykedeliker skrev (7 timer siden): Enig, det ville være mye mer konstruktivt å f.eks. drøfte hvordan begrepene som brukes kan forstås på flere måter og med ulike verdiladninger. AnonymBruker skrev (11 timer siden): For min del gidder jeg ikke lese lister laget av AI, veldig lite interessant i denne type diskusjoner og det blir bare støy Anonymkode: a1e7c...983 Det ble for ubehagelig å lese den? Endret 20. april av Everybody 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20. april Skrevet 20. april Everybody skrev (37 minutter siden): Det ble for ubehagelig å lese den? Det har jeg ikke sagt. Les hva jeg faktisk skriver. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. april Skrevet 20. april Everybody skrev (2 timer siden): Det ble for ubehagelig å lese den? Nei, AI-oppramsing er uinteressant. Anonymkode: a1e7c...983 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.