Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
psykedeliker skrev (26 minutter siden):

Det er ikke noe "de" her, og du ble ikke nevnt spesifikt i kommentaren du refererer til. At du valgte å tolke den slik du gjorde, er ditt eget ansvar.

Ok. Da var det ikke meg🙂 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det argumenteres og viser meg at jeg er mislikt! Og alle støtter dette ser jeg! Så om man ikke er sånn eller sånn så får man ikke innpass! 

Anonymkode: a8687...624

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det argumenteres og viser meg at jeg er mislikt! Og alle støtter dette ser jeg! Så om man ikke er sånn eller sånn så får man ikke innpass! 

Og uansett hvor mange ganger folk sier at du overtolker og at det er ikke hva du har sagt, så fortsetter du å niholde på den mest negative tolkningen.

Du trenger hjelp, TS. Du er så fastlåst i ditt tankesett og det er ingenting som kan rokke deg ut av det. Du har vært sånn lenge nå, og ingenting har hjulpet. Vil du ikke ha hjelp og få det bedre?

(Ikke spør: "Hva kan de hjelpe meg med?", for det har du fått svar på mange ganger før).

Anonymkode: e280a...f6e

Trinity80
Skrevet

Jeg investerer i mennesker like mye som de investerer i meg. Dette har gitt ett liv minimalt med drama og skuffelser. 

Everybody
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og uansett hvor mange ganger folk sier at du overtolker og at det er ikke hva du har sagt, så fortsetter du å niholde på den mest negative tolkningen.

Du trenger hjelp, TS. Du er så fastlåst i ditt tankesett og det er ingenting som kan rokke deg ut av det. Du har vært sånn lenge nå, og ingenting har hjulpet. Vil du ikke ha hjelp og få det bedre?

(Ikke spør: "Hva kan de hjelpe meg med?", for det har du fått svar på mange ganger før).

Hva slags hjelp finnes egentlig der ute for denne type problemer? Man må betale selv for det også.

AnonymBruker
Skrevet
Everybody skrev (11 minutter siden):

Hva slags hjelp finnes egentlig der ute for denne type problemer? Man må betale selv for det også.

Psykologhjelp, eller som bare en form for coach, som kan hjelpe TS til å se mønsteret hun er fastlåst i og gi henne verktøy til å bryte dem.

Mulig hun må betale det selv, men vil si det er verdt det for å et bedre liv enn hun har nå.

psykedeliker
Skrevet
Everybody skrev (11 minutter siden):

Hva slags hjelp finnes egentlig der ute for denne type problemer?

Hvorfor spør du om dette? Har du undersøkt selv, siden du er så skråsikker?

Everybody
Skrevet
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor spør du om dette? Har du undersøkt selv, siden du er så skråsikker?

Jeg har ikke sagt jeg er skråsikker. Jeg spør siden jeg ikke har fått denne type hjelp fra det offentlige.

psykedeliker
Skrevet
Everybody skrev (3 minutter siden):

Jeg spør siden jeg ikke har fått denne type hjelp fra det offentlige.

Hvem har du alliert deg med for å få hjelpen du trenger?

Everybody
Skrevet
psykedeliker skrev (2 timer siden):

Hvem har du alliert deg med for å få hjelpen du trenger?

dps

psykedeliker
Skrevet
Everybody skrev (3 minutter siden):

dps

Jeg burde kanskje ha presisert at jeg mente hvem du har alliert deg med i sivilsamfunnet, ikke i institusjonene.

Everybody
Skrevet
psykedeliker skrev (7 minutter siden):

Jeg burde kanskje ha presisert at jeg mente hvem du har alliert deg med i sivilsamfunnet, ikke i institusjonene.

Hvem i sivilsamfunnet skal man alliere seg med?

psykedeliker
Skrevet
Everybody skrev (Akkurat nå):

Hvem i sivilsamfunnet skal man alliere seg med?

De som har både kunnskapen og viljen til å stå sammen for å kreve sine rettigheter i det offentlige. Slike grupper finnes, men det er ikke noe man bare googler seg frem til.

AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (15 timer siden):

Ok. Da var det ikke meg🙂 

Bra! Sikkert meg da. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg føler meg dømt her og skjønner ikke hvorfor. Fordi jeg ikke er glad? Jeg ønsker her å spørre om ting jeg lurer på. Ikke nødvendigvis meg jeg vil snakke om. Bare tanker om annet. Hvorfor er ikke det greit mener du? Hvorfor sies det at det er spam og andre sine innlegg ikke? Det sårer. 

AnonymBruker
Skrevet
Trinity80 skrev (5 timer siden):

Jeg investerer i mennesker like mye som de investerer i meg. Dette har gitt ett liv minimalt med drama og skuffelser. 

Du er heldig. Hater drama og skuffelser. Lite drama her, men skuffelse ja mye. Virker som de liker å skuffe meg. Og her sier de at det er jeg som er grunnen til at jeg blir det, 

Ikkeanonymnok
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lite drama her, men skuffelse ja mye. Virker som de liker å skuffe meg. Og her sier de at det er jeg som er grunnen til at jeg blir det, 

Andre mennesker kan ikke styre hva du blir skuffet for. Den følelsen må du ta ansvar for selv. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du er heldig. Hater drama og skuffelser. Lite drama her, men skuffelse ja mye. Virker som de liker å skuffe meg. Og her sier de at det er jeg som er grunnen til at jeg blir det, 

Hvorfor ha noe med de å gjøre da? 

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (5 minutter siden):

Andre mennesker kan ikke styre hva du blir skuffet for. Den følelsen må du ta ansvar for selv. 

Det er nok sant. Men det skuffer meg selvom. Selv prøver jeg å ikke skuffe andre. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Hvorfor ha noe med de å gjøre da? 

Vet ikke. Har så få. Og jeg er ikke høyt på noens prioriteringsliste. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...