Gå til innhold

Flere "gamle prøvere" som skal igang?


Gjest Gammel-Traver

Anbefalte innlegg

Så fint da, skader ikke noen med penger tilbake fra skatten. Så dere starter opp i august som du skrev i det andre innlegget ditt da? Rekker vel ikke å få startet nå i vårtiden før sommeren. Husk bare å ringe inn og si at dere vil igang igjen, slik at de har det klart allerede nå, for desto før, desto bedre. Lykke til og god påske

Blir nok rundt august ja. På grunn av planer i livet den nærmeste halvåret så passer det dårlig å sette igang før sensommer/høst. Vil ikke ta det innimellom alt annet, blir sånt hastverk.

Har vært i kontakt med Riksen allerede og fått beskjed om å ta kontakt igjen når vi er klare. Ikke at jeg gleder meg til prosessen omigjen, men det blir spennende å se hva resultatene blir i denne omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gammel-Traver

Blir nok rundt august ja. På grunn av planer i livet den nærmeste halvåret så passer det dårlig å sette igang før sensommer/høst. Vil ikke ta det innimellom alt annet, blir sånt hastverk.

Har vært i kontakt med Riksen allerede og fått beskjed om å ta kontakt igjen når vi er klare. Ikke at jeg gleder meg til prosessen omigjen, men det blir spennende å se hva resultatene blir i denne omgang.

Da blir vi kanskje spradende der inne samtidig da. Vi har allerede bestemt oss for hvilken mens vi starter på, o gi og med at jeg kan stille klokka etter menstruasjonen så har vi bestilt oss plass der allerede nå. Har jo begynt å bli litt ventetid, så bare ring litt før, så ikke dere håper at dere kan starte på neste mens, ringer inn, og ender opp med at dere må vente 2 mnd til pga lister.

Jeg må si jeg gleder meg virkelig til å ta fatt igjen. Klart det er et styr med alle medisinene, men det ser jeg på som en bonus for å få det lille søskenet til barnet vårt. Vi får slite for det, men vinner til syvende og sist. Skal som sist, ikke gjøre noenting i forkant, ikke noe akupunktør eller fotsone, eller noe annet enn multivitaminer. Det fungerte som bare det sist for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Jeg er også en av de gamle som dessverre er her enda.

Jeg er på DOL helt siden 1999 - det er lenge synes jeg.

Dessverre har vi ikke lykkes med å få barn enda.

Vi skal kanskje starte med et nytt forsøk i august, dersom det ikke har skjedd noe fram til da.

Jeg hadde andre nikk før (bl.a. skog), men det er ikke sikkert du husker meg.

Lykke til og god påske!

Mvh

Lykke til, jeg husker deg godt.

Etter at det ser ut til å gå bra for TK og RE(1), synes jeg det skal være din tur nå.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Silvana1365380201

Hei!

Har akkurat født tvillinger etter 2. icsi-forsøk i fjor høst. Dessverre døde den ene gutten, men vi koser oss med den vakre gutten vår som nå er to uker gammel.

Vi har allerede begynt å tenke på at vi ønsker søsken til godgutten, men lurer på om noen kan gi oss noen svar:

Er det slik at man får så mange 3-pk man ønsker nå som det er egenandel på 18.000? Jeg har hørt fra tidligere at man ikke fikk søskenforsøk på det offentlige, men det var før de nye egenbetalingsreglene trådte i kraft.

Har kikket på FUBs hjemmeside, men fant ikke noe der heller.

Noen som kan hjelpe oss????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...