Gå til innhold

Mulig dette hører hjemme under seksualitet...

Anbefalte innlegg

Gjest ikke sign her...

Jeg husker alle - helt klart. Mine seksualpartnere har jeg hatt forhold med og for meg var "alle" spesielle.

Er ikke ludder som så mange andre jenter i min alder er.

Så da ser du på meg som et ludder, altså... Jeg har hatt mange ons i fylla, og jeg angrer på alle!! Jeg føler meg nok dårlig pga det om ikke andre skal bry seg og kalle meg ludder av den grunn. Jeg skulle ønske jeg ikke hadde vært med andre enn mannen min.

Fortsetter under...

• Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

26

• Good Golly!

12

• SierDuDet

11

• tigertrollet

5

Annonse

Gjest ikke sign

Nei. Vil ikke tenke på det. Angrer sinnsykt. Ons etter veldig fuktige byturer. Altfor mange! Flau.. Husker ikke alle fornavn engang. Huff. Nå ble jeg så lei meg.... Men jeg har altså endret meg, er gift. Ingen får vite hvor mange, og jeg gidder ikke telle.

Gjest policy

Nei. Vil ikke tenke på det. Angrer sinnsykt. Ons etter veldig fuktige byturer. Altfor mange! Flau.. Husker ikke alle fornavn engang. Huff. Nå ble jeg så lei meg.... Men jeg har altså endret meg, er gift. Ingen får vite hvor mange, og jeg gidder ikke telle.

Gjort er gjort, vær ikke for streng mot deg selv nå.

Det er kun nuet som teller, fortid er fortid og kan ikke forandres, fremtiden er en ny fortid som må leves når den tid kommer. Men nuet er nå.

Gjest ikke sign

Gjort er gjort, vær ikke for streng mot deg selv nå.

Det er kun nuet som teller, fortid er fortid og kan ikke forandres, fremtiden er en ny fortid som må leves når den tid kommer. Men nuet er nå.

Takk. Huff... jeg ble så lei meg nå. Det er sant at gjort er gjort. Det var en periode av livet mitt der det var litt kaos.. mye festing og drikking, skulket studiene. Men nok om det.

Annonse

Gjest til deg

Javel:-)

Jeg skal prøve det og, men jeg syns jeg husker å ha prøvd noe lignende og fått et mistenksomt blikk ?

Vel.. mannen min sier det til meg, men jeg pleier ikke spør om han synes jeg er tykk så ofte, da... Det hender jeg nevner at magen ikke helt vil bort eller siste fødsel, men da sier han at han synes jeg er deilig som jeg er. Og jeg blir glad:) Han sier også han liker at magen min er myk... Vel, du kan jo prøve å gi henne komplimenter når hun spør, og vri samtalen over på positive ting:) Egentlig er det vel vanskelig å finne rett svar! Alle svar kan være feil for enkelte...

Ulv I Faarikaal

Vel.. mannen min sier det til meg, men jeg pleier ikke spør om han synes jeg er tykk så ofte, da... Det hender jeg nevner at magen ikke helt vil bort eller siste fødsel, men da sier han at han synes jeg er deilig som jeg er. Og jeg blir glad:) Han sier også han liker at magen min er myk... Vel, du kan jo prøve å gi henne komplimenter når hun spør, og vri samtalen over på positive ting:) Egentlig er det vel vanskelig å finne rett svar! Alle svar kan være feil for enkelte...

Har dama bestemt seg for å være tjukk, så er det visst ingen vei tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...