Gå til innhold

Mulig dette hører hjemme under seksualitet...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

26

• Good Golly!

12

• SierDuDet

11

• tigertrollet

5

Hvordan kan du svare på noe uten å ha sett spørsmålet da?

Pleier du å slenge ut et ja eller nei helt uvilkårlig. Da må vi ikke ta hensyn til det du sier med andre ord?

Jeg har da ikke svart på noe jeg ikke har sett spørsmålet på.

Men forfatteren av hovedinnlegget la til et spørsmål etter å ha skrevet det første, og det så jeg ikke før senere. Men jeg svarte selvsagt ikke på det før jeg så det.

Så du må gjerne forklare meg hva du snakker om, for jeg aner ikke.

Annonse

tigertrollet

Jeg husker ikke noe særlig, det blir liksom bare fyllmasse for å si det sånn. Det meste blekner med åra. Men erfaringene sitter godt fast.

En ting lærer jeg aldri: når spørsmålet kommer: "Syns du jeg er tjukk ?" der brenner jeg meg hver gang, selv om jeg vet jeg burde late som jeg plutselig er blitt totalt døv. Jeg tror jeg skal kunne svare på en positiv måte, men det er helt umulig å forme det riktig. Egentlig vil jeg ærlig svare "Nei." men det blir ikke akseptert som utfyllende og dermed er det i gang og ute av kontroll.

Å svare riktig på det spørsmålet er som for oss å svare riktig på om penisen er stor nok...:-)

Er selvtilliten tilstrekkelig tåles slingringsmonn på svarene, event så spør man ikke....

Gjest ikke undertegnet

Jeg har da ikke svart på noe jeg ikke har sett spørsmålet på.

Men forfatteren av hovedinnlegget la til et spørsmål etter å ha skrevet det første, og det så jeg ikke før senere. Men jeg svarte selvsagt ikke på det før jeg så det.

Så du må gjerne forklare meg hva du snakker om, for jeg aner ikke.

Da er vi to!

JEG tok feil! Ikke haus deg så veldig opp for den minste antydning til at du har gjort noe galt da.

Har jo sagt jeg liker å erte deg. Du gjør det ikke akkurat vanskelig for meg.

Da er vi to!

JEG tok feil! Ikke haus deg så veldig opp for den minste antydning til at du har gjort noe galt da.

Har jo sagt jeg liker å erte deg. Du gjør det ikke akkurat vanskelig for meg.

Har jeg "hauset" meg opp her?

Du leser åpenbart ting mellom linjene som ikke står der.

Gjest ikke undertegnet

Har jeg "hauset" meg opp her?

Du leser åpenbart ting mellom linjene som ikke står der.

Neida, det er bare forskjellige måter å oppfatte ting på!

JEG kaller dine reaksjoner for å hause seg opp. Du kaller det kanskje noe annet. Men det er det der med at du aldri kan unnlate å svare på innlegg som har en eller annen, selv den minste, antydning til din 'oppførsel' eller reaksjonsmønster, som jeg synes er interessant.

Det blir på en måte som et psykologisk eksperiment, kan du si! Du interesserer meg som fenomen. Det er jo ikke rart, sett i lys av din 'stilling' her på DOL?

Neida, det er bare forskjellige måter å oppfatte ting på!

JEG kaller dine reaksjoner for å hause seg opp. Du kaller det kanskje noe annet. Men det er det der med at du aldri kan unnlate å svare på innlegg som har en eller annen, selv den minste, antydning til din 'oppførsel' eller reaksjonsmønster, som jeg synes er interessant.

Det blir på en måte som et psykologisk eksperiment, kan du si! Du interesserer meg som fenomen. Det er jo ikke rart, sett i lys av din 'stilling' her på DOL?

Jeg svarer stort sett alltid på innlegg som er til meg.

Forstår ikke helt hva som er merkelig med det.

Gjest ikke undertegnet

Jeg svarer stort sett alltid på innlegg som er til meg.

Forstår ikke helt hva som er merkelig med det.

Nei, du sier det jo selv! Du forstår det ikke.

Vi har forskjellige terskler for hva vi GIDDER å svare på og det samme gjelder hva vi klarer å LA VÆRE å svare på.

Vi reagerer alle forskjellig på påvirkning. Noen lar seg erte og andre ikke. DET var hele cluet. Jeg har ikke sagt det er galt eller merkelig, men det er spennende å observere.

Annonse

Nei, du sier det jo selv! Du forstår det ikke.

Vi har forskjellige terskler for hva vi GIDDER å svare på og det samme gjelder hva vi klarer å LA VÆRE å svare på.

Vi reagerer alle forskjellig på påvirkning. Noen lar seg erte og andre ikke. DET var hele cluet. Jeg har ikke sagt det er galt eller merkelig, men det er spennende å observere.

Men jeg kan ikke engang forstå hvordan du for til at du nå har "ertet" meg.

Det var i hvert fall ikke sånn jeg tolket innlegget ditt, ei heller preget det hvordan jeg svarte.

Hvis du vil erte meg så får du komme opp med noe bedre enn det du til nå har klart.

Ulv I Faarikaal

Å svare riktig på det spørsmålet er som for oss å svare riktig på om penisen er stor nok...:-)

Er selvtilliten tilstrekkelig tåles slingringsmonn på svarene, event så spør man ikke....

Oi..

Er det like alvorlig som størrelsen på pikken ? Da forstår jeg.

Selvsagt er det viktig for noen å få aksept, også for slike ting. Det er nok som du sier at visse ting skal man ikke spørre om.

Ei spurte meg om jeg syns hun var slem, jeg sa "ja, de siste 15 minuttene var du det". Det var visst greit at jeg syns hun var slem, men hvis jeg hun var tjukk, var visst forferdelig. For meg var viktigheten motsatt.

tigertrollet

Oi..

Er det like alvorlig som størrelsen på pikken ? Da forstår jeg.

Selvsagt er det viktig for noen å få aksept, også for slike ting. Det er nok som du sier at visse ting skal man ikke spørre om.

Ei spurte meg om jeg syns hun var slem, jeg sa "ja, de siste 15 minuttene var du det". Det var visst greit at jeg syns hun var slem, men hvis jeg hun var tjukk, var visst forferdelig. For meg var viktigheten motsatt.

Jo, vi har vel forskjellig vekting på spørsmål og svar:)

Det er ikke mange riktige svar når det gjelder pikkstørrelser heller vel? Bortsett fra at "den er stor"?

"Akkurat passe" synes jeg må være et greit svar både for sideflesk og pikker:-)

Gjest ikke undertegnet

Men jeg kan ikke engang forstå hvordan du for til at du nå har "ertet" meg.

Det var i hvert fall ikke sånn jeg tolket innlegget ditt, ei heller preget det hvordan jeg svarte.

Hvis du vil erte meg så får du komme opp med noe bedre enn det du til nå har klart.

Det er godt nok for meg.

Gjest ikke undertegnet

Det er ikke videre godt når det er så dårlig at den du erter ikke engang forstår at han blir ertet.

Skal man "erte" så tar man i skikkelig!

Mye morsommere da.

JEG synes det er morsomt at du ikke forstår det, jeg.

Du kan da vel ikke fortelle meg hva jeg synes om dette vel. Du har dine meninger og jeg har mine. Du er ikke dum selv om du ikke liker mine meninger. Det vil igjen si at JEG ikke er dum siden jeg mener noe annet enn deg.

Du kan allikevel ikke, samme hvor mye du skriver, få 'overtalt' meg til å bli som du er. Det går ikke og ikke vil jeg det heller.

Hadde alle vært enige, hadde jo et diskusjonsforum vært overflødig!

JEG synes det er morsomt at du ikke forstår det, jeg.

Du kan da vel ikke fortelle meg hva jeg synes om dette vel. Du har dine meninger og jeg har mine. Du er ikke dum selv om du ikke liker mine meninger. Det vil igjen si at JEG ikke er dum siden jeg mener noe annet enn deg.

Du kan allikevel ikke, samme hvor mye du skriver, få 'overtalt' meg til å bli som du er. Det går ikke og ikke vil jeg det heller.

Hadde alle vært enige, hadde jo et diskusjonsforum vært overflødig!

*Lol*

Det er utrolig hva enkelte åpenbart leser mellom linjene.

Men det er ingenting som er bedre enn å glede seg over de små ting her i livet, og en latter forlenger livet. Samme hva lattere er et resultat av :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...