Gå til innhold

Antall sexpartnere igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest Kartoffel

Du er sannsynligvis en meget ung mann. Det du sier er noe stort tull. Klart du kan føle deg like spesiell om din kjære har hatt mange partnere før deg. Når kjærligheten treffer deg, er det nuet og framtida som betyr noe.

Det høres ut som om vi drar med oss sekreter fra tidligere partnere i bagasjen, eller at man blir "second hand" for ikke å si third eller seventeenth.

Antall tidligere partnere er kun et problem hvis du gjør det til et problem. Dessuten har jeg aldri skjønt poenget med å skrifte for hverandre om dette temaet. Og jeg har aldri vært sammen med noen som har spurt meg om antall sexpartnere. Ikke kjenner jeg igjen fokuseringen på dette fra min egen ungdom heller, så sannsynligvis går verden bakover.

"Du er sannsynligvis en meget ung mann. "

Eh... takk for komplimentet. (37).

Ellers: Det er klart du føler deg mer spesiell om du er en av veldig få, enn om du er en av 20, det må da være innlysende!

Jeg sier ikke at du ikke kan ha et godt forhold selv om det ikke er slik.

Fortsetter under...

• Svar 224
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

28

• Tornerose

23

• SierDuDet

16

• Bassisten

15

Mest aktive i denne tråden

Gjest Sir Price

Om han virkelig ER den rette. Så burde ikke dette bety noe for han!

Får han rede på det, så er det lett å føle seg mer som mr. right now, enn mr. right. Da er det jo bare flaks at hun ikke har truffet noen tidligere som hun har holdt ut med.

Får han rede på det, så er det lett å føle seg mer som mr. right now, enn mr. right. Da er det jo bare flaks at hun ikke har truffet noen tidligere som hun har holdt ut med.

Inspirert av "The sweetest thing"????

Vel alle er vel Mr. Right Now i begynnelsen, og så finner man ut at han er Mr. Right etterhvert. Om mannen da "backer" ut om hun forteller at hun har hatt fler enn 5 - 10 partnere, eller 50 for den saks skyld er han jo ikke inge MR. id et hele tatt. Men Jr.

Ellers: Det er klart du føler deg mer spesiell om du er en av veldig få, enn om du er en av 20, det må da være innlysende!

Ung og ung - jaja. Den var jeg heldig med.

Du har fordommer i hodet ditt, når du tenker som du gjør. Hvor spesiell du har grunn til å føle deg, har ingenting med hennes fortid å gjøre. Hvis du er hennes store kjærlighet er du veldig spesiell for henne!

Og det er veldig dumt av deg å ha slike fordommer, du risikerer å gå glipp av stor kjærlighet fordi du vil utelukke de som har hatt mange partnere! Skjønner du ikke hvor galt det blir?

Men hva så hvis man møter den rette, og har hatt sex med mange før? Man kan jo ikke ta det tilbake! Skal man da angre, eller se framover? Den rette behøver jo ikke vite alt....

Men hvorfor må du ha sex med så mange da? Jeg synes antall sexpartnere sier noe om personligheten til vedkommende, og ja, jeg vil faktisk kalle det billig enten de er kvinner eller menn. Sex betyr faktisk litt mer for meg enn at jeg kan bare ha sex med hvem som helst jeg treffer på et utested. Det finnes en gyllen middelvei mellom å spare seg til den ene rette og å ligge med Gud og hvermann. Jeg ville aldri vært sammen med en som hadde ligget med halve byen. Jeg skjønnre godt at etter årevis uten fast forhold så har man lyst på sex, men jeg vil heller vente på et forhold enn å finne hvem som helst bare for å få dekket et behov jeg faktisk har kontroll over selv.

Du har fordommer i hodet ditt, når du tenker som du gjør. Hvor spesiell du har grunn til å føle deg, har ingenting med hennes fortid å gjøre. Hvis du er hennes store kjærlighet er du veldig spesiell for henne!

Og det er veldig dumt av deg å ha slike fordommer, du risikerer å gå glipp av stor kjærlighet fordi du vil utelukke de som har hatt mange partnere! Skjønner du ikke hvor galt det blir?

"du risikerer å gå glipp av stor kjærlighet fordi du vil utelukke de som har hatt mange partnere"

Det stemmer ikke for meg. Hvis en person har hatt mange sexpartnere har de allerede en personlighet som er totalt inkompatibel med min, og da vil de aldri være min store kjærlighet.

Annonse

"du risikerer å gå glipp av stor kjærlighet fordi du vil utelukke de som har hatt mange partnere"

Det stemmer ikke for meg. Hvis en person har hatt mange sexpartnere har de allerede en personlighet som er totalt inkompatibel med min, og da vil de aldri være min store kjærlighet.

Så du sørger for å intervjue en potensiell "Mr. Right" om antall sexpartnere før det utvikler seg til noe mer?

Håper inderlig du ikke er så dømmende når det kommer til stykket. Man blir da vel ikke mindre verdt som menneske om man har hatt sex med mange!

Men hvorfor må du ha sex med så mange da? Jeg synes antall sexpartnere sier noe om personligheten til vedkommende, og ja, jeg vil faktisk kalle det billig enten de er kvinner eller menn. Sex betyr faktisk litt mer for meg enn at jeg kan bare ha sex med hvem som helst jeg treffer på et utested. Det finnes en gyllen middelvei mellom å spare seg til den ene rette og å ligge med Gud og hvermann. Jeg ville aldri vært sammen med en som hadde ligget med halve byen. Jeg skjønnre godt at etter årevis uten fast forhold så har man lyst på sex, men jeg vil heller vente på et forhold enn å finne hvem som helst bare for å få dekket et behov jeg faktisk har kontroll over selv.

"Men hvorfor må du ha sex med så mange da?"

Fordi sex er godt og man ikke har noen fast å ha sex med?

Hva er isåfall galt med deg? Mener du at man skal være avholden helt til man finner den rette? Hva om man aldri finner "den rette"?

Jeg forstår ikke det fæle i å ha sex med mange personer, så sant man ikke er i et forhold. Jeg ville vært langt mer skeptisk til en person som ikke har hatt sex med noen, dersom hun har vært singel i 5 år.

Gjest Kartoffel

Men kjære deg, da, jeg har da ikke "utelukket" noe som helst!

Jeg sier bare at du føler deg mer spesiell som en av få enn som en av veldig mange! Sånn føler hvertfall jeg det, og sånn vet jeg noen av mine tidligere kjærester har følt det.

Gjest Mr Price

Inspirert av "The sweetest thing"????

Vel alle er vel Mr. Right Now i begynnelsen, og så finner man ut at han er Mr. Right etterhvert. Om mannen da "backer" ut om hun forteller at hun har hatt fler enn 5 - 10 partnere, eller 50 for den saks skyld er han jo ikke inge MR. id et hele tatt. Men Jr.

Har ikke sett den, men dette er et standard ordtak. Dumt for henne da, dersom han skulle være perfekt på absolutt alle andre områder.

"Men hvorfor må du ha sex med så mange da?"

Fordi sex er godt og man ikke har noen fast å ha sex med?

Hva er isåfall galt med deg? Mener du at man skal være avholden helt til man finner den rette? Hva om man aldri finner "den rette"?

Jeg forstår ikke det fæle i å ha sex med mange personer, så sant man ikke er i et forhold. Jeg ville vært langt mer skeptisk til en person som ikke har hatt sex med noen, dersom hun har vært singel i 5 år.

Jeg har aldri sagt at man skal vente til den ene rette, hadde du tatt deg bryet med å lese innlegget mitt hadde du sett at jeg nevnte noe om en gyllen middelvei.

Jeg har ingen problemer med at andre ønsker å ha sex med alt som står og går, det er bare ikke slike mennesker jeg ønsker å dele livet mitt med.

Så du sørger for å intervjue en potensiell "Mr. Right" om antall sexpartnere før det utvikler seg til noe mer?

Håper inderlig du ikke er så dømmende når det kommer til stykket. Man blir da vel ikke mindre verdt som menneske om man har hatt sex med mange!

Ja, det er et tema som kommer opp etterhvert. Jeg har hittil aldri truffet noen som ikke var mer enn villig til å fortelle om sitt tidligere sexliv, og jeg ville vært meget mistenksom om noen ikke ville si noe, det tolker jeg som et tegn på at her er det ting som de skammer seg over eller vet ville bli sett ned på. Voksne mennesker kan snakke om sexlivet sitt, det er ingen grunn til at man skal holde det skjult for det man har gjort tidligere har noe å si for den du er i dag.

tigertrollet

Du er sannsynligvis en meget ung mann. Det du sier er noe stort tull. Klart du kan føle deg like spesiell om din kjære har hatt mange partnere før deg. Når kjærligheten treffer deg, er det nuet og framtida som betyr noe.

Det høres ut som om vi drar med oss sekreter fra tidligere partnere i bagasjen, eller at man blir "second hand" for ikke å si third eller seventeenth.

Antall tidligere partnere er kun et problem hvis du gjør det til et problem. Dessuten har jeg aldri skjønt poenget med å skrifte for hverandre om dette temaet. Og jeg har aldri vært sammen med noen som har spurt meg om antall sexpartnere. Ikke kjenner jeg igjen fokuseringen på dette fra min egen ungdom heller, så sannsynligvis går verden bakover.

Som om jeg skulle ha skrevet det selv:-)

Annonse

Men kjære deg, da, jeg har da ikke "utelukket" noe som helst!

Jeg sier bare at du føler deg mer spesiell som en av få enn som en av veldig mange! Sånn føler hvertfall jeg det, og sånn vet jeg noen av mine tidligere kjærester har følt det.

Så du har ingen betenkeligheter med å gifte deg med ei som har hatt 30 partnere før deg? Det er dette jeg mener med å utelukke. For jeg tror nemlig du vil svare "jo".

Kjære potet, du er ikke en av få eller en av mange når du møter kjærligheten. Da er det bare dere to.

Nei! Han vet jeg angrer. Og det snakker vi IKKE om.

Men hvorfor plager du deg med så destruktive tanker? Uansett hvor nye du angrer, går det ikke an å endre fortida. Jeg skjønner ikke heller at det er så mye å tenke på.Slutt å tenke på deg selv som mindre verdt om du har sprellet litt! (Hvem har ikke det.)

Som reven i Hakkebakkeskogen sa: Gjort er gjort og spist er spist.

(Mange krediterer dette sitatet Ole Brumm, men jeg mener bestemt at det er fra Hakkebakkeskogen).

Opp med hodet, jente. Fokuser på gode og positive ting og ta med deg dine erfaringer som nyttig ballast selvom du kunne vært enkelte episoder foruten!

Gjest Kartoffel

Så du har ingen betenkeligheter med å gifte deg med ei som har hatt 30 partnere før deg? Det er dette jeg mener med å utelukke. For jeg tror nemlig du vil svare "jo".

Kjære potet, du er ikke en av få eller en av mange når du møter kjærligheten. Da er det bare dere to.

"Så du har ingen betenkeligheter med å gifte deg med ei som har hatt 30 partnere før deg? Det er dette jeg mener med å utelukke. For jeg tror nemlig du vil svare "jo"."

Det kan jeg faktisk ikke svare på før det skjer.

Derimot har jeg sett stoltheten skinne i øynene på mine tidligere kjærester når jeg har fortalt hvor få jeg har hatt. Det har fått dem til å føle at de har betydd noe ekstra for meg, de har kjent seg spesielle. For meg har det vært godt å kunne gi dem den følelsen.

tigertrollet

Tull og tøys og gammeldagse holdninger.

Sex man har med vilje og viten i voksen alder er da ikke noe å angre på. Det kalles behov. Det har man selv om man ikke er i forhold. Har man vært vant til sex regelmessig slutter ikke lysten selv om forholdet slutter.

Sex i tidlige ungdomsår hvor jentene kanskje går til sengs med guttene for å få bekreftelse og tror de må ha sex for å holde på gutten er nok av en annen karakter.

Dessuten vil jeg bare nevne at mange av de som ser negativt på antall partnere har hatt 3 eller mindre, har langvarige forhold med tydeligvis dårlig sexliv... dem om det..

Det er ingen skam å være kåt;-)

Godt sagt Babette! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...