Gjest Kartoffel Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Regnet med at du ble provosert av det ja -alle med veldig få partnere går i forsvar:-) Det der er ikke noe nytt.. Mange eier ikke erfaring eller selvtillit i forhold de går inn i i veldig ung alder. Mange matcher ikke seksuelt, men skjønner det ikke selv fordi de mangler erfaring. Behov undertrykkes og den ene backer ut med sexlyst dalende proporsjonalt med forelskelsen. Når de kommer seg ut av forholdet skjønner de hva de har gått glipp av. Det finnes selvsagt ikke statistikk på hverken det eller hvor mange partnere som er "normalt" eller "akseptabelt". Alt er individuelt:-) Det som provoserer er at du slenger fram utsagn som allmengyldige sannheter uten å ha noe grunnlag for det. For meg kan du ha så mange partnere du vil. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101021-antall-sexpartnere-igjen/page/4/#findComment-574612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Det er ikke snakk om at det er hellig. Jeg sier bare at _jeg_ ser på sex som noe viktigere enn noe jeg gjør med en tilfeldig mann bare for å tilfredsstille en lyst som om jeg er et prmitivt dyr, og jeg ønsker en kjæreste som tenker som meg når dte gjelder sex (like dyr leker best osv). Det er OK for folk å si at de ikke vil være sammen med overvektige, eller med uutdannede mennesker eller med folk som har barn fra før, men man kan altså ikke ha en preferanse for antall tidligere sexpartnere? Gidder ikke engang kommentere den tåpelige fotball-sammenligningen din. Selvsagt er det lov til å ha den meninge. Ikke noe vondt om dem som har den, er ikke det jeg mener. Jeg forstår bare ikke hva det har å si hva en partner har gjort med andre før hun treffer meg. Men det er nå meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101021-antall-sexpartnere-igjen/page/4/#findComment-574615 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 "Hva hadde du gjort om du ble ufrivillig singel over en lengre periode, la oss si et par år? Undertrykt behovene?" Ja, det er slett ikke så vanskelig etter de første ukene. Jeg er relativt trygg på min egen "attraktivitet" og føler ikke jeg har noe å bevise i så måte. Og jeg aldri vært fristet til noe en-natts-opplegg, ganske enkelt. "Du sier dine kjærester er stolt når du forteller hvor få du har hatt. Jeg hadde faktisk blitt mer skeptisk om jeg hadde møtt en person over 30 med under 5 partnere som hadde vært mye singel. Mer skeptisk enn om han hadde 40 ihvertfall." Tja, deg om det. Alle er ikke like :-) "Jeg hadde lurt på hvor viktig sex egentlig var for han.." Jeg kan garantere deg - der er det ingen sammenheng overhodet! "Det blir tull å generalisere. " Og jeg har da heller ikke generalisert. Jeg har bare sagt at man føler seg mer spesiell som en av få enn en av mange, jeg fatter faktisk ikke at det ikke er mulig å være enig om det. "Men jeg tviler på at jeg hadde blitt forelsket i en så uerfaren person:-) " Så hva du sier er at antall sex-partnere er viktig for for deg med tanke på hvem du kan forelske det i?!?!? "Jeg har bare sagt at man føler seg mer spesiell som en av få enn en av mange, jeg fatter faktisk ikke at det ikke er mulig å være enig om det." Hvorfor skal jeg være enig i det? Den du forelsker deg i er spesiell uavhengig av h*ns fortid! Det skjønner jeg ikke at man ikke kan være enig i:) "Så hva du sier er at antall sex-partnere er viktig for for deg med tanke på hvem du kan forelske det i?!?!? " Nei, det er det DU sier, kartoffel.. Jeg mener at fortiden har formet den personen jeg forelsker meg i, hvor sexlivet er en del av han. Sammen med væremåte, selvtillit, innsikt, modenhet, osv... Sexlivet, sexbehovet, erfaringer med flere personer ser jeg på som viktig, men det er bare mitt synspunkt. Mine erfaringer tilsier at de som har hatt en del sexpartnere, er mest trygge på seg selv, vet hva de vil er rett og slett bedre seksuelt. De har ikke kjørt seg fast i et mønster seksuelt og har lært å elske mange forskjellige kvinnetyper. Det er ingen hensikt å prøve å bli enige, kartoffel. Vi har forskjellig syn -helt greit det:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101021-antall-sexpartnere-igjen/page/4/#findComment-574617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Selvsagt er det lov til å ha den meninge. Ikke noe vondt om dem som har den, er ikke det jeg mener. Jeg forstår bare ikke hva det har å si hva en partner har gjort med andre før hun treffer meg. Men det er nå meg. Fordi det indikerer av vedkommende ser på sex som noe man kan bare dele med hvem som helst og ikke noe spesielt som involerer dypere føleler. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101021-antall-sexpartnere-igjen/page/4/#findComment-574620 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 "Så du har ingen betenkeligheter med å gifte deg med ei som har hatt 30 partnere før deg? Det er dette jeg mener med å utelukke. For jeg tror nemlig du vil svare "jo"." Det kan jeg faktisk ikke svare på før det skjer. Derimot har jeg sett stoltheten skinne i øynene på mine tidligere kjærester når jeg har fortalt hvor få jeg har hatt. Det har fått dem til å føle at de har betydd noe ekstra for meg, de har kjent seg spesielle. For meg har det vært godt å kunne gi dem den følelsen. Du skriver: Derimot har jeg sett stoltheten skinne i øynene på mine tidligere kjærester når jeg har fortalt hvor få jeg har hatt. Det har fått dem til å føle at de har betydd noe ekstra for meg, de har kjent seg spesielle. For meg har det vært godt å kunne gi dem den følelsen. Dette skjønner jeg ingenting av. Hvor mange sexpartnere du har hatt har INGENTING med din nåværende partner å gjøre vel? Hadde du aldri hatt sex med noen før henne, da kunne jeg forstått det. Kanskje Er poenget ditt at du er kresen når du velger sexpartnere? Kanskje andre har hatt bedre utvalg og tilgjengelighet, og dermed flere partnere..? Hvis fortiden er veldig viktig i et forhold vil man antagelig få mye å krangle om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101021-antall-sexpartnere-igjen/page/4/#findComment-574622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kartoffel Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 "Jeg har bare sagt at man føler seg mer spesiell som en av få enn en av mange, jeg fatter faktisk ikke at det ikke er mulig å være enig om det." Hvorfor skal jeg være enig i det? Den du forelsker deg i er spesiell uavhengig av h*ns fortid! Det skjønner jeg ikke at man ikke kan være enig i:) "Så hva du sier er at antall sex-partnere er viktig for for deg med tanke på hvem du kan forelske det i?!?!? " Nei, det er det DU sier, kartoffel.. Jeg mener at fortiden har formet den personen jeg forelsker meg i, hvor sexlivet er en del av han. Sammen med væremåte, selvtillit, innsikt, modenhet, osv... Sexlivet, sexbehovet, erfaringer med flere personer ser jeg på som viktig, men det er bare mitt synspunkt. Mine erfaringer tilsier at de som har hatt en del sexpartnere, er mest trygge på seg selv, vet hva de vil er rett og slett bedre seksuelt. De har ikke kjørt seg fast i et mønster seksuelt og har lært å elske mange forskjellige kvinnetyper. Det er ingen hensikt å prøve å bli enige, kartoffel. Vi har forskjellig syn -helt greit det:-) "Hvorfor skal jeg være enig i det? Den du forelsker deg i er spesiell uavhengig av h*ns fortid! Det skjønner jeg ikke at man ikke kan være enig i:) " Men det er ikke snakk om noe enten eller her! "Så hva du sier er at antall sex-partnere er viktig for for deg med tanke på hvem du kan forelske det i?!?!? " Nei, det er det DU sier, kartoffel.. Nei - det har jeg faktisk aldri sagt, du må lese innleggene bedre. Du derimot, sa at du trodde du ikke kunne forelske deg i en uerfaren person. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101021-antall-sexpartnere-igjen/page/4/#findComment-574623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Good Golly! Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Tull og tøys og gammeldagse holdninger. Sex man har med vilje og viten i voksen alder er da ikke noe å angre på. Det kalles behov. Det har man selv om man ikke er i forhold. Har man vært vant til sex regelmessig slutter ikke lysten selv om forholdet slutter. Sex i tidlige ungdomsår hvor jentene kanskje går til sengs med guttene for å få bekreftelse og tror de må ha sex for å holde på gutten er nok av en annen karakter. Dessuten vil jeg bare nevne at mange av de som ser negativt på antall partnere har hatt 3 eller mindre, har langvarige forhold med tydeligvis dårlig sexliv... dem om det.. Det er ingen skam å være kåt;-) "Dessuten vil jeg bare nevne at mange av de som ser negativt på antall partnere har hatt 3 eller mindre, har langvarige forhold med tydeligvis dårlig sexliv... dem om det" HEHE, *LOL* Baserer du det på kalde fakta, eller snakker du ut fra egne erfaringer? Hilsen den skrev "Mulig dette hører hjemme under seksualitet" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101021-antall-sexpartnere-igjen/page/4/#findComment-574626 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Good Golly! Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 "Dessuten vil jeg bare nevne at mange av de som ser negativt på antall partnere har hatt 3 eller mindre, har langvarige forhold med tydeligvis dårlig sexliv... dem om det.." Hvoriallverden har du det fra? Finnes det statistikk på dette? Se mitt innlegg over. Jeg hadde ikke lest ditt, men vi er ganske enige her. Herregud! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101021-antall-sexpartnere-igjen/page/4/#findComment-574627 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Ja. Jeg tipper også at en del av de som gifter seg med første sexpartner får et røkk seinere i livet. De begynner å lure på hvordan det er å ligge med andre, og får lyst til å prøve det ut. Ikke sånn å forstå at jeg ser ned på de som "sparer seg". Det gjør jeg ikke. Jeg respekterer det, selvom jeg ikke forstår tankegangen bak. Jeg har selv ikke hatt mange partnere. Er selv 28 og har vært sammen med min nåværende samboer i ni år. Hadde noen før han dvs. 4 stk. Så jeg har ikke hatt magne selv, men dette har jeg helt klart valt selv. Men jeg "ser jo ikke ned på" de som har hatt flere partnere. Mange av de som fordømmer de som har hatt mange partnere er selv bitre fordi de selv gjerne skulle "rast fra seg litt". Så sitter de der da...sure, bitre og rakker ned på "horene". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101021-antall-sexpartnere-igjen/page/4/#findComment-574628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 "Men jeg tviler på at jeg hadde blitt forelsket i en så uerfaren person:-) " Men du avviser at noen kan la være å bli forelsket i en "erfaren" person? "Men du avviser at noen kan la være å bli forelsket i en "erfaren" person? " Nei, det avviser jeg ikke. Jeg skiller her mellom det å allerede ha blitt forelsket eller ikke. Hadde jeg vært forelsket i en person som ikke har hatt sex før ville jeg selvsagt ikke ha avvist han pga manglende sexpartnere! Jeg mener at jeg ville neppe kommet til den problemstillingen (altså _blitt_ forelsket i en debutant) fordi mine erfaringer tilsier at jeg ikke treffer borti totalt uerfarne typer. Det har med helheten å gjøre, personlighet, utadvendthet, selvsikkerhet og masse mer. Det sier selvsagt noen om meg også hvilke typer jeg kommer borti:-) La meg presisere at dette gjelder for meg og er ikke noen generalisering... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101021-antall-sexpartnere-igjen/page/4/#findComment-574631 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg har selv ikke hatt mange partnere. Er selv 28 og har vært sammen med min nåværende samboer i ni år. Hadde noen før han dvs. 4 stk. Så jeg har ikke hatt magne selv, men dette har jeg helt klart valt selv. Men jeg "ser jo ikke ned på" de som har hatt flere partnere. Mange av de som fordømmer de som har hatt mange partnere er selv bitre fordi de selv gjerne skulle "rast fra seg litt". Så sitter de der da...sure, bitre og rakker ned på "horene". Magne har jeg heller ikke hatt :-) Men mente "off kårse" å skrive mange. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101021-antall-sexpartnere-igjen/page/4/#findComment-574632 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kartoffel Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Du skriver: Derimot har jeg sett stoltheten skinne i øynene på mine tidligere kjærester når jeg har fortalt hvor få jeg har hatt. Det har fått dem til å føle at de har betydd noe ekstra for meg, de har kjent seg spesielle. For meg har det vært godt å kunne gi dem den følelsen. Dette skjønner jeg ingenting av. Hvor mange sexpartnere du har hatt har INGENTING med din nåværende partner å gjøre vel? Hadde du aldri hatt sex med noen før henne, da kunne jeg forstått det. Kanskje Er poenget ditt at du er kresen når du velger sexpartnere? Kanskje andre har hatt bedre utvalg og tilgjengelighet, og dermed flere partnere..? Hvis fortiden er veldig viktig i et forhold vil man antagelig få mye å krangle om. Hvis du gikk til sengs med en dritkjekk fyr, ville du ikke følt deg mer spesiell dersom du fikk vite at du var 1 av 3 og ikke enn 1 av 50? Det jeg prøver å få fram er at dette faktisk _kan_ være en positiv ting. (Men det er ikke nødvendigvis det, det er klart at det kan være mange årsaker til at det er sånn. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101021-antall-sexpartnere-igjen/page/4/#findComment-574635 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tribune Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Skal jeg dele livet med deg, vil jeg gjerne bety noe spesielt for deg. For mange er sex noe av det mest intime som finnes, noe man bare deler med den man holder aller kjærest. Du føler deg ikke sælig "spesiell" om du er nr. 17 i rekka. Du er konsekvent.... det skal du ha. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101021-antall-sexpartnere-igjen/page/4/#findComment-574636 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kartoffel Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg har selv ikke hatt mange partnere. Er selv 28 og har vært sammen med min nåværende samboer i ni år. Hadde noen før han dvs. 4 stk. Så jeg har ikke hatt magne selv, men dette har jeg helt klart valt selv. Men jeg "ser jo ikke ned på" de som har hatt flere partnere. Mange av de som fordømmer de som har hatt mange partnere er selv bitre fordi de selv gjerne skulle "rast fra seg litt". Så sitter de der da...sure, bitre og rakker ned på "horene". " Men jeg "ser jo ikke ned på" de som har hatt flere partnere. Mange av de som fordømmer de som har hatt mange partnere er selv bitre fordi de selv gjerne skulle "rast fra seg litt" Kanskje. Men noe annet interessant som har kommet fram i denne tråden, er at det også er en del som ser ned på dem med få partnere! Er det noe bedre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101021-antall-sexpartnere-igjen/page/4/#findComment-574638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 "Men du avviser at noen kan la være å bli forelsket i en "erfaren" person? " Nei, det avviser jeg ikke. Jeg skiller her mellom det å allerede ha blitt forelsket eller ikke. Hadde jeg vært forelsket i en person som ikke har hatt sex før ville jeg selvsagt ikke ha avvist han pga manglende sexpartnere! Jeg mener at jeg ville neppe kommet til den problemstillingen (altså _blitt_ forelsket i en debutant) fordi mine erfaringer tilsier at jeg ikke treffer borti totalt uerfarne typer. Det har med helheten å gjøre, personlighet, utadvendthet, selvsikkerhet og masse mer. Det sier selvsagt noen om meg også hvilke typer jeg kommer borti:-) La meg presisere at dette gjelder for meg og er ikke noen generalisering... Ok, så la oss si at du er stormforelsket i en person og så plutselig får du vite at han er tidligere dømt for narkotikasmugling eller biltyveri eller noe sånt. Vil ikke du da forandre mening om ham, selv om du allerede er forelsket? På samme måte ville jeg forandre mening om noen hvis jeg plutselig fikk vite at jeg holdt på å bli nr 79 (uten at jeg sidestiller forbrytelser med seksuell erfarenhet). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101021-antall-sexpartnere-igjen/page/4/#findComment-574639 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatrice Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg skrev under det andre innlegget at jeg har vært med mange og angrer. Ja, jeg er jente og føler meg som et ludder når jeg tenker på det. Mange? Jeg vet jo ikke. Er vel under 100 i alle fall... men mange episoder er ikke "ordentlige"; bare nesten-sex som ble tull pga vi var fulle. Jeg angrer, føler meg skikkelig drit. Og jeg som blir sett på som så rolig og snill.... Jeg var på jakt etter den store kjærligheten og nærhet, men det ble jo helt feil.. Har du hatt sex med mange? Vet om de som har vært med flere enn meg, og jeg som syntes en gang jeg hadde vært med mange da jeg hadde hatt sex med 3 stk.. over 4 år. Ingen lange forhold, kun ons altså. Men nå er jeg gift. Jeg vil så gjerne glemme!!!!!!!! Ikke se dårlig på meg. Jeg er ingen "billig" person nå i alle fall. Hei igjen! Jeg svarte på ditt innlegg lengre ned som Good Golly! skrev. Kanskje problemet er at du ser på deg selv som et ludder fortsatt, selv om du er en gift kvinne. Og tenker jeg som har liggi med 3 stk, at er det verdt å ligge med så mange når du angrer sånn i ettertid? Du sliter med billig-stempel enda, og det er sikkert noen år siden du var "løssluppen". Men gjort er gjort. Du får make peace med deg selv og innse at gjort er gjort. Fortiden klarer du aldri å forandre, men nuet og fremtiden former du selv. Jeg har tro på deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101021-antall-sexpartnere-igjen/page/4/#findComment-574641 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Hvis du gikk til sengs med en dritkjekk fyr, ville du ikke følt deg mer spesiell dersom du fikk vite at du var 1 av 3 og ikke enn 1 av 50? Det jeg prøver å få fram er at dette faktisk _kan_ være en positiv ting. (Men det er ikke nødvendigvis det, det er klart at det kan være mange årsaker til at det er sånn. ) Hvis den kjekke gutten var over 30 og bare hadde hatt 3 partnere før meg hadde jeg blitt veldig mistenksom. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101021-antall-sexpartnere-igjen/page/4/#findComment-574643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 "Jeg har bare sagt at man føler seg mer spesiell som en av få enn en av mange, jeg fatter faktisk ikke at det ikke er mulig å være enig om det." Hvorfor skal jeg være enig i det? Den du forelsker deg i er spesiell uavhengig av h*ns fortid! Det skjønner jeg ikke at man ikke kan være enig i:) "Så hva du sier er at antall sex-partnere er viktig for for deg med tanke på hvem du kan forelske det i?!?!? " Nei, det er det DU sier, kartoffel.. Jeg mener at fortiden har formet den personen jeg forelsker meg i, hvor sexlivet er en del av han. Sammen med væremåte, selvtillit, innsikt, modenhet, osv... Sexlivet, sexbehovet, erfaringer med flere personer ser jeg på som viktig, men det er bare mitt synspunkt. Mine erfaringer tilsier at de som har hatt en del sexpartnere, er mest trygge på seg selv, vet hva de vil er rett og slett bedre seksuelt. De har ikke kjørt seg fast i et mønster seksuelt og har lært å elske mange forskjellige kvinnetyper. Det er ingen hensikt å prøve å bli enige, kartoffel. Vi har forskjellig syn -helt greit det:-) Men pass nå på så du ikke forfekter fordommer "med motsatt fortegn". Det du antyder om sammenheng mellom antall sexpartnere og hvordan man er som elsker og partner kan iallfall ikke jeg kjenne meg igjen i. Jeg har erfaringer med menn som har hatt både 1, 5 og 5o partnere før meg. Og jeg vil hevde at det er kommunikasjonen og tilliten mellom oss som gjør ham til en deilig elsker. Kjærligheten hvisker ut forskjeller i livserfaring og seksuell erfaring. Og en som bare har vært sammen med eksen i 20 år og ingen før henne kan være den mest fantasifulle elsker. Han som aldri har prøvd flere enn to stillinger viser seg å være et naturtalent. Og jeg har aldri kjent forskjell i "ferdigheter" basert på antall tidligere partnere. Jeg tror det er viktig å være tolerant og fordomsfri på alle måter. Hvis vi sier at vi ikke dømmer etter antall sexpartnere, bør det omfatte alle, også de som ikke har ligget med noen. Og da mener jeg dømme i betydningen trekke konklusjoner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101021-antall-sexpartnere-igjen/page/4/#findComment-574645 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kartoffel Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Hvis den kjekke gutten var over 30 og bare hadde hatt 3 partnere før meg hadde jeg blitt veldig mistenksom. Er ikke du da like fordomsfull som de som ser med skjevt blikk på dem med mange partnere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101021-antall-sexpartnere-igjen/page/4/#findComment-574646 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 "Hvorfor skal jeg være enig i det? Den du forelsker deg i er spesiell uavhengig av h*ns fortid! Det skjønner jeg ikke at man ikke kan være enig i:) " Men det er ikke snakk om noe enten eller her! "Så hva du sier er at antall sex-partnere er viktig for for deg med tanke på hvem du kan forelske det i?!?!? " Nei, det er det DU sier, kartoffel.. Nei - det har jeg faktisk aldri sagt, du må lese innleggene bedre. Du derimot, sa at du trodde du ikke kunne forelske deg i en uerfaren person. "Du derimot, sa at du trodde du ikke kunne forelske deg i en uerfaren person." Men ikke pga manglende sexpartnere bare! Det er vel det du sikter til. Uerfaren på mange plan. Erfaringen min tilsier at jeg ikke kommer borti totalt uerfarne personer, så det anser jeg ikke som et problem:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101021-antall-sexpartnere-igjen/page/4/#findComment-574648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.