Gå til innhold

til alle her, om ærlighet

Anbefalte innlegg

Gjest til matilde
Skrevet

Jeg skriver det jeg mener her, og er ærlig. Kan tulle litt av og til når det er en "tulle"-tråd. Men ber jeg om råd ønsker jeg seriøse svar, og at folk sier det de mener og gjør det de kan for å hjelpe. Gir dere ærlige og seriøse svar?

Skrevet

Klarer ikke å la være. Jeg tror jeg må ha vært lærer i mitt forrige liv. Eller prest. Det var forresten farfaren min! Sjømannsprest. Jeg irriterer meg ofte over folk på DOL som fleiper bort et alvorlig ment spørsmøl. Når det er sagt, irriterer jeg meg også ofte over meg sjøl som tar ting på alvor alltid.

Gjest til selje
Skrevet

Klarer ikke å la være. Jeg tror jeg må ha vært lærer i mitt forrige liv. Eller prest. Det var forresten farfaren min! Sjømannsprest. Jeg irriterer meg ofte over folk på DOL som fleiper bort et alvorlig ment spørsmøl. Når det er sagt, irriterer jeg meg også ofte over meg sjøl som tar ting på alvor alltid.

Klarer ikke la være hva?

Skrevet

Jeg har helt sluttet å skrive inn her seriøse spørsmål fordi det kommer en masse tullete svar som igjen blir besvart med tull tilbake fra noen de kjenner. Åpent forum er ikke det , det var.

Jeg er innom her å titter og av og til kan jeg svare sånn som nu men det blir bare mer og mer sjeldent

petter smart
Skrevet

Du bør nok ta kontakt med fastlegen din.

(Besvarte det spørmålet ditt?)

Skrevet

Ja jeg svarer alltid ærlig, og sier det jeg mener. Ikke bestandig at det faller helt i smak hos de som spør, men man kan ikke sitte på et forum å regne med å få AKKURAT det svaret man ønsker, eller vil ha.

Det er det ikke alle som skjønner, men vil helst bli strøket med hårene. Andre derimot får seg et lite spark bak og klarer faktisk å se det fornuftige i hva enkelte skriver.

Faktum er, at det sitter endel mennesker her (meg selv innkludert) som har opplevd en del vondte ting, og dermed har en god del og bidra med.

Skrevet

Ja jeg svarer alltid ærlig, og sier det jeg mener. Ikke bestandig at det faller helt i smak hos de som spør, men man kan ikke sitte på et forum å regne med å få AKKURAT det svaret man ønsker, eller vil ha.

Det er det ikke alle som skjønner, men vil helst bli strøket med hårene. Andre derimot får seg et lite spark bak og klarer faktisk å se det fornuftige i hva enkelte skriver.

Faktum er, at det sitter endel mennesker her (meg selv innkludert) som har opplevd en del vondte ting, og dermed har en god del og bidra med.

Helt enig!

Gjest til jane
Skrevet

"Gir dere ærlige og seriøse svar?"

Selvfølgelig.

Godt!

Skrevet

Jeg er seriøs når jeg svarer og om andre ikke er enige med meg så er det greit.

Og så synes jeg ufine, kranglete svar fra ukjente nick er irriterende.

Gjest til p s
Skrevet

Du bør nok ta kontakt med fastlegen din.

(Besvarte det spørmålet ditt?)

Er det du som er "mislykket"? Hvor er han/hun blitt av forresten?

Skrevet

Jeg er alltid mer eller mindre ærlig eller uærlig her på dol.

Skrevet

Jeg er alltid ærlig, men det er ikke alltid at det er så lurt. Det er ikke alltid at jeg er ærlig for ærlighetens skyld heller - det må jeg ærlig innrømme ;o)

Jeg svarer ikke dritt på seriøse innlegg og gidder ikke kommentere bagateller om ikke det gjelder meg selv. Useriøse innlegg svarer jeg av og til useriøst tilbake på :o)

Skrevet

Jeg er en veldig ærlig person og lyver aldri, ihvertfall ikke bevisst. Det blir bare helt feil og gir masse ubehag.

Seriøse spørsmål får seriøse svar hvis jeg tror jeg kan noe om emnet.

Det skjer nok at jeg svarer litt sånn 'hallo der!' når folk åpenbart er på bærtur, ikke for å være ond, men fordi jeg mener å se nødvendigheten av å bli vekket fra dogmatisk slummer og private bablerier.

Skrevet

Ærlig er jeg nok for det meste... Men seriøs? Nei, ærlig talt;-)

Skrevet

Jeg er en veldig ærlig person og lyver aldri, ihvertfall ikke bevisst. Det blir bare helt feil og gir masse ubehag.

Seriøse spørsmål får seriøse svar hvis jeg tror jeg kan noe om emnet.

Det skjer nok at jeg svarer litt sånn 'hallo der!' når folk åpenbart er på bærtur, ikke for å være ond, men fordi jeg mener å se nødvendigheten av å bli vekket fra dogmatisk slummer og private bablerier.

Jeg har lagt merke til at det er sjelden noen får seriøse svar fra deg? Har det med... ? Hm? Og jeg som trudde du var så opplyst og belest.

Skrevet

Jeg har lagt merke til at det er sjelden noen får seriøse svar fra deg? Har det med... ? Hm? Og jeg som trudde du var så opplyst og belest.

Neeeimenasså, nå er vel ikke Dol stedet for spesielt dyptpløyende diskusjoner heller? Eh?

Skrevet

Klarer ikke la være hva?

Blæsj! Svare for ærlig på ting på DOL - også når jeg skjønner sjøl at folk er ute og kødder, i alle fall burde jeg ha skjønt det. Jeg har vært ute og saget (bittesmå) trær, så jeg er litt seint ute her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...