Gjest Katteeier Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Vi har nylig prøvd Everclean kattesand, og jeg kaster klumpene i toalettet slik jeg gjorde da vi brukte vanlig kattesand. Men, Everclean-klumpene lar seg ikke skylle ned og samler seg i bunnen, noe som bekymrer meg litt. Hva skal man gjøre? Jeg synes liksom ikke jeg kan kaste klumper med kattetiss i søpla. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Hvorfor ikke det? Bedre det enn å tette doen vel. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Kan man kaste bæsjebleiene til spedbarn i søpla, så kan man vel kaste klumper med kattetiss også? mener 0 Siter
Gjest Miss Saigon Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Everclean er laget av sement og bør nok ikke kastes i do. Putt klumpene i en pose som du så kaster direkte i søppeldunken ute. Det fungerer helt fint. Ingen problem. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Tror ikke du skal kaste det i doen, kan bli veldig dyrt om den blir tett. Når jeg brukte kattedo så gikk jeg en liten tur og kastet sanden bak noen busker, men jeg hadde slottsfjellet i tønsberg som nærmeste nabo Katten min hadde det kuleste territoriumet 0 Siter
chanti Skrevet 18. april 2003 Skrevet 18. april 2003 Hvis du leser på posen så står det at en IKKE må kaste sand i do`n . Du kan tette rørene langt ned og det kan bli dyrt det.. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 20. april 2003 Skrevet 20. april 2003 Bruk Yesterday's News istedet. Pellets av resirkulert avispapir. Miljøvennlig og kan kastes rett i do. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.