Gjest Rusle Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Du har jo gått ut med endel. Husker ikke helt da- Hmmm, 185-190 høy, 85 kg, litt muskuløs, rundt hode, et par cm hår men jeg var sikker på at du var lysblond, kanskje med lyse striper og blå øyne. Visste han var muskuløs. Men rundt hode også ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 184 høy, ca 95 kg, muskuløs er vel ikke å overdrive, mørk blond, brune øyne, hodeformen er jeg noe usikker på meg den er vel litt neandertalerpreget, og så bruker jeg 44 i sko, og den siste buksa mi var i størrelse 34 i lengde og 36 i midje, men ikke fordi jeg har veldig bred midje men fordi jeg måtte få plass til beina nedi der. Wow, det var en god beskrivelse! Jeg holdt på å si at du hadde flat rumpe fordi du engang var så opptatt av rumpa di i jeansen ) Hvordan tror du jeg ser ut? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Jeg har brune øyne. De er visst ganske nydelige De er ikke så nydelige som mine ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Visste han var muskuløs. Men rundt hode også ) Så jeg hadde rett ). Gøy. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Jeg holdt på å si at du hadde flat rumpe fordi du engang var så opptatt av rumpa di i jeansen ) Hvordan tror du jeg ser ut? Du har sagt både vekt og høyde så det vet jeg, men hårfarge og sånn aner jeg ikke. Innbiller meg at du er blond fordi jeg mener å huske at du har spørt om noe hårbleikemiddel her? Jeg synes ikke rumpa mi er stram nå, men sexslaven min sier at den er veldig fin. Dog er vel hun nærmest forpliktet til å si sånt 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 De er ikke så nydelige som mine ;o) Nå har ikke jeg sett dine, men de skal være riiiimelig nydelig om de er nydeligere enn mine! En eks syntes de var så nydelige at jeg en periode ble redd for at hun ville ha sex med dem. Man vet jo ikke med alle disse damene, og i hvert fall ikke med mine ekser 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Du har sagt både vekt og høyde så det vet jeg, men hårfarge og sånn aner jeg ikke. Innbiller meg at du er blond fordi jeg mener å huske at du har spørt om noe hårbleikemiddel her? Jeg synes ikke rumpa mi er stram nå, men sexslaven min sier at den er veldig fin. Dog er vel hun nærmest forpliktet til å si sånt Egentlig er jeg rødhåret med grågrønne øyne men nå er jeg blond med krøller, eller skal jeg si blå. Heldigsvis har mesteparten godt ut. 39 i sko og jeansstørrelse 27/28 i livet og 34 i beina. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Egentlig er jeg rødhåret med grågrønne øyne men nå er jeg blond med krøller, eller skal jeg si blå. Heldigsvis har mesteparten godt ut. 39 i sko og jeansstørrelse 27/28 i livet og 34 i beina. 27/28, ja. Det er noe mindre enn hva jeg klarer å skvise meg inn i. Det er sikkert Men jeg er ganske kraftig, dog ikke feit. Herskerinnen min sier i hvert fall at jeg er gunstig 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Nå har ikke jeg sett dine, men de skal være riiiimelig nydelig om de er nydeligere enn mine! En eks syntes de var så nydelige at jeg en periode ble redd for at hun ville ha sex med dem. Man vet jo ikke med alle disse damene, og i hvert fall ikke med mine ekser Kjenner problemet. Jeg er kjent for mine utrolige vakre, bedårende dådyr eller noe sånt øyne. Nei, det er ikke greit. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Kjenner problemet. Jeg er kjent for mine utrolige vakre, bedårende dådyr eller noe sånt øyne. Nei, det er ikke greit. Åh... du har sånne Julia Roberts øyne? De er litt artige! Må innrømme det. Jeg har mer en mannlig variant av de øynene. En slags dådyrokse variant. Ikke dumme de heller, men de overgår nok ikke Julia's! 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 27/28, ja. Det er noe mindre enn hva jeg klarer å skvise meg inn i. Det er sikkert Men jeg er ganske kraftig, dog ikke feit. Herskerinnen min sier i hvert fall at jeg er gunstig Jeg går sakte med sikkert oppover. I fjor kunne jeg bruke 26 men de ble for korte i beina. Og jeg tror ikke jeg ser så innmari tynn ut. Men det er vanskelig å se selv. Jeg skulle gjerne lagt på meg 5 kg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Åh... du har sånne Julia Roberts øyne? De er litt artige! Må innrømme det. Jeg har mer en mannlig variant av de øynene. En slags dådyrokse variant. Ikke dumme de heller, men de overgår nok ikke Julia's! Jeg er glad jeg ikke har sett dere så jeg slipper å megle ) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Jeg går sakte med sikkert oppover. I fjor kunne jeg bruke 26 men de ble for korte i beina. Og jeg tror ikke jeg ser så innmari tynn ut. Men det er vanskelig å se selv. Jeg skulle gjerne lagt på meg 5 kg. Jeg aner ikke hva buksestørrelser betyr. Vet bare at den siste jeg kjøpte var 34/36, og at den satt som støpt, men at jeg ikke er feit av den grunn. Men jeg vet ikke hva som er vanlig... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Jeg er glad jeg ikke har sett dere så jeg slipper å megle ) Jeg og Rusle hadde sikkert blitt et nydelig par. Folk hadde stoppet på gaten, stirret oss i senk, ristet lett på hodet med åpen munn og vantro over at to mennesker, en gutt og en pike, begge med så hasardiøst nydelige øyne, hadde funnet hverandre. Vi hadde blitt en sensasjon for tabloiden. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Åh... du har sånne Julia Roberts øyne? De er litt artige! Må innrømme det. Jeg har mer en mannlig variant av de øynene. En slags dådyrokse variant. Ikke dumme de heller, men de overgår nok ikke Julia's! Artige øyne? Nei, de er ikke mye artige, bare skjønne. Har ikke studert JR øyne før, skal gjøre det nå. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Artige øyne? Nei, de er ikke mye artige, bare skjønne. Har ikke studert JR øyne før, skal gjøre det nå. Artige betyr skjønne. Jeg snakker en alt for intern dialekt hvor interne ord har blitt normale, og jeg glemmer meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Jeg aner ikke hva buksestørrelser betyr. Vet bare at den siste jeg kjøpte var 34/36, og at den satt som støpt, men at jeg ikke er feit av den grunn. Men jeg vet ikke hva som er vanlig... Det er tommer. Du er 5 cm lenger enn meg i beina og 17 cm breiere enn meg over rumpa ;o) Jeg forstår at dama di er fornøyd. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Jeg og Rusle hadde sikkert blitt et nydelig par. Folk hadde stoppet på gaten, stirret oss i senk, ristet lett på hodet med åpen munn og vantro over at to mennesker, en gutt og en pike, begge med så hasardiøst nydelige øyne, hadde funnet hverandre. Vi hadde blitt en sensasjon for tabloiden. Da synes jeg dere skulle ta en tur innom et modellbyrå og tjent masse penger ;o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Det er tommer. Du er 5 cm lenger enn meg i beina og 17 cm breiere enn meg over rumpa ;o) Jeg forstår at dama di er fornøyd. Det e'kke dama mi, men man trener jo litt og prøver å holde seg in shape. Om noen måneder er jeg nok fornøyd jeg også 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Da synes jeg dere skulle ta en tur innom et modellbyrå og tjent masse penger ;o) Uansett hvor høye tanker du måtte ha om meg så kan jeg med en gang avkrefte at jeg på noen som helst måte har et modellutseende. Å nei, langt derifra. Jeg er nok ganske så ordinær og må spille på sjarm og humor! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.