Gå til innhold

FU:Hvilket yrke ser du mest ned på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

13

• naiv

5

• laguna1365380434

5

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Med fare for å erte på meg noen nå, slår jeg fast følgende:

Hvis noen jeg kjenner hadde kommet og fortalt meg om sin nye jobb i Oslo Sporveier, ville jeg kanskje letta litt på øyelokket.

(Men det går på O.S. som bedrift, ikke om vedkommende kjører t-bane eller jobber i regnskapsavdelinga!)

Fordomsfull? Helt sikkert! ;o)

Annonse

Jeg ser ikke ned på noen yrker jeg!

Men det er derimot enkelte jeg er glad jeg ikke har. Fordi en må tåle så mye 'negativ fleiping'.

Feks. parkeringsvakt, ligningsfunksjonær, ansatt på aetat, søppeltømmer, dasstømmer (unnskyld at jeg ikke bruker de nye pene titlene), ansatt i Telenor osv.

Og uføretrygda (selv om det ikke er noe yrke i og for seg, men en slags innteksform er det jo).

Annonse

Med fare for å erte på meg noen nå, slår jeg fast følgende:

Hvis noen jeg kjenner hadde kommet og fortalt meg om sin nye jobb i Oslo Sporveier, ville jeg kanskje letta litt på øyelokket.

(Men det går på O.S. som bedrift, ikke om vedkommende kjører t-bane eller jobber i regnskapsavdelinga!)

Fordomsfull? Helt sikkert! ;o)

Du er ikke fordomsfull, men fisefin!

:)

Jeg må innrømme at jeg blir småprovosert over at enkelte faktisk ser ned på yrker, enten det er vaskefolk, selgere eller togførere.

Det er nesten skammelig.

Hvorfor?

Hadde jeg svart at jeg så ned på horer at jeg helt sikkert fått kjeft her... Eller kanskje ikke hvis jeg skrev det, men hvis en som ofte var seriøs skrev det.

Jeg synes ikke at menn skal loppe penger fra dumme og kåte kvinner.

Ja, du har nok rett angående motsatt problemstilling. :-)

Jeg synes ikke at menn skal loppe penger fra dumme og kåte kvinner.

Ja, du har nok rett angående motsatt problemstilling. :-)

Hehe, ja, for dette er ganske interessant. Du mener nemlig at mannlige prostituerte er skyldige i å loppe penger fra kåte og naive kvinner, mens du sikkert også mener at mannfolka er skyldige i å bruke kvinnene når det er mennene som betaler.

Ergo er det alltid mennene sin skyld. Kvinner som er horer er det synd på, men som er horer er kåte.

Det er en skremmende holdning! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...