Gå til innhold

FU:Hvilket yrke ser du mest ned på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

13

• naiv

5

• laguna1365380434

5

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Hehe, ja, for dette er ganske interessant. Du mener nemlig at mannlige prostituerte er skyldige i å loppe penger fra kåte og naive kvinner, mens du sikkert også mener at mannfolka er skyldige i å bruke kvinnene når det er mennene som betaler.

Ergo er det alltid mennene sin skyld. Kvinner som er horer er det synd på, men som er horer er kåte.

Det er en skremmende holdning! :)

Ta ikke alt bokstavlig det jeg skriver :-)

Jeg er egentlig i dritthumør, men i morgen skal jeg på Påskefjellet for å gjøre meg sprek og brun.

Ta ikke alt bokstavlig det jeg skriver :-)

Jeg er egentlig i dritthumør, men i morgen skal jeg på Påskefjellet for å gjøre meg sprek og brun.

Jeg tok det ikke bokstavelig, men jeg kjeder meg litt :)

Hvorfor er du i dritthumør da? Tell uncle SDD, han kan komme med noen fornuftige ord og råd!

Helt sant. Jeg er god til den slags! :)

De fleste yrker har sin misjon, og da særlig renhold. Det hadde neppe sett bra ut om ingen hadde ryddet og vasket etter oss andre griser...

De jeg ser ned på er de som ikke gidder å skaffe seg noe yrke...

Helt enig med deg.

Siden jeg jobber en del tider utenom normal arbeidstid så snakker jeg også ofte med diverse vaskepersonel. Blidere og mer omgjengelige vesener er det skjelden man møter på jobb.

Uten unntak, av en eller annen grunn.

Nei, det er latterlig å se ned på noen som er med på å holde Norge i gang, enten det er vaskehjelper eller andre yrkesgrupper.

Alle bidrar tross alt med sitt.

Jeg tok det ikke bokstavelig, men jeg kjeder meg litt :)

Hvorfor er du i dritthumør da? Tell uncle SDD, han kan komme med noen fornuftige ord og råd!

Helt sant. Jeg er god til den slags! :)

For det første er hotmailen min fucka opp. Kommer ikke inn lenger. Der ligger mange go'mail og alle mailadressene mine.

Må se å få meg en ny konto.

Dessuten er jeg nesten blakk, og jeg har lite vin igjen, men øl i sola er heller ikke å forakte :-)

Sånn!

Annonse

For det første er hotmailen min fucka opp. Kommer ikke inn lenger. Der ligger mange go'mail og alle mailadressene mine.

Må se å få meg en ny konto.

Dessuten er jeg nesten blakk, og jeg har lite vin igjen, men øl i sola er heller ikke å forakte :-)

Sånn!

Aha, da forstår jeg frustrasjonen! Det med å være tom for vin, dersom man vil drikke vin, er tross alt krise. Ikke noe problem for meg da jeg sjelden drikker vin, men tenker jeg på meg selv uten øl når jeg har lyst på øl så får jeg nesten gysninger her jeg sitter.

Men en hotmailadresse får du jo i løpet av 5 minutter, og mailadressene du har der kan du helt sikkert klare å skaffe igjen.

Min får du med en gang, og da er selvsagt mye gjort :)

Aha, da forstår jeg frustrasjonen! Det med å være tom for vin, dersom man vil drikke vin, er tross alt krise. Ikke noe problem for meg da jeg sjelden drikker vin, men tenker jeg på meg selv uten øl når jeg har lyst på øl så får jeg nesten gysninger her jeg sitter.

Men en hotmailadresse får du jo i løpet av 5 minutter, og mailadressene du har der kan du helt sikkert klare å skaffe igjen.

Min får du med en gang, og da er selvsagt mye gjort :)

Snill du :-)

Annonse

Hvordan er det mulig å 'se ned på' et _yrke_?? Et yrke er jo bare en abstrakt betegnelse på et spesielt felt som mennesker jobber innenfor. Hm, favn... det var en snedig definisjon, abstrakt og spesiell på samme tid...

Nuvel.

At det finnes ufine og lite innbydende utøvere i forskjellige yrker er jo en annen sak. Mange formes åpenbart eller i det minste framstår som uspiselige innenfor en eller flere yrker.

Til slutt, jeg kan ikke dy meg helt:

Hva gir dere meg for reklamebransjen? Mye style og hoven mine for å selge bind og potetgull - og så rosinen i pølsa: Lage spektakulære show på tv og gi fine premier til seg selv.

Du er ikke fordomsfull, men fisefin!

:)

Jeg må innrømme at jeg blir småprovosert over at enkelte faktisk ser ned på yrker, enten det er vaskefolk, selgere eller togførere.

Det er nesten skammelig.

Hehe! Jeg sa jo nettopp det at jeg ikke ser ned på yrket deres, men ser ned på Sporveien som bedrift. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...