Gå til innhold

Hva har du i nattbords-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Et eller annet med hale som stakk av i full fart, gummi (nye og brukte), en håndgranat uten splint (O0ops..) en muggen pizzabit (tygg-tygg), 7 ølkorker, en åpnet varm pils (glugg-glugg), ladd revolver, 16 x Playboy (som jeg leser på grunn av de fine artiklene), noen trusselbrev, 5 sett håndjern med rosa pels på, en reservedildo, to operative og klissete, 50 batterier.

Annonse

Høne I Frikassè

Jeg har egentlig ikke tittet/ryddet i skuffen på en stund (er det vanlig å gjøre det?). Har egentlig bare puttet ting oppi. Men siden du spør, så gikk jeg ned og sjekket og fant følgende:

* Glidekrem

* 1 pk Easy.ac kondomer

* 1 stk lang pisk

* 1 stk ni-halet pisk

* 1 stk hånd- og fotlenke

* 1 stk håndjern

* 3 nøkler

* Boken til Knut Nærum - "døde menn går på ski"

* 1 smokk

* 1 pk asan våtservietter

* 4 hårstrikker

* 9 små hårklyper

* 1 stor hårklype

* 2 penner

* En halv pakke GAMMAL extra (tyggis)

* 1 Blindfold

* 2 OB Fleur Rosa

* En halvtom (halfull?) pakke med Naproxen.

+ noe annet smårask.

Høne I Frikassè

Et eller annet med hale som stakk av i full fart, gummi (nye og brukte), en håndgranat uten splint (O0ops..) en muggen pizzabit (tygg-tygg), 7 ølkorker, en åpnet varm pils (glugg-glugg), ladd revolver, 16 x Playboy (som jeg leser på grunn av de fine artiklene), noen trusselbrev, 5 sett håndjern med rosa pels på, en reservedildo, to operative og klissete, 50 batterier.

Date? ;P

hare1365380455

Jeg har egentlig ikke tittet/ryddet i skuffen på en stund (er det vanlig å gjøre det?). Har egentlig bare puttet ting oppi. Men siden du spør, så gikk jeg ned og sjekket og fant følgende:

* Glidekrem

* 1 pk Easy.ac kondomer

* 1 stk lang pisk

* 1 stk ni-halet pisk

* 1 stk hånd- og fotlenke

* 1 stk håndjern

* 3 nøkler

* Boken til Knut Nærum - "døde menn går på ski"

* 1 smokk

* 1 pk asan våtservietter

* 4 hårstrikker

* 9 små hårklyper

* 1 stor hårklype

* 2 penner

* En halv pakke GAMMAL extra (tyggis)

* 1 Blindfold

* 2 OB Fleur Rosa

* En halvtom (halfull?) pakke med Naproxen.

+ noe annet smårask.

Det var mye!

hare1365380455

Hihi!

Annonse

Høne I Frikassè

Du skulle bare visst hva jeg har i den andre !

Ro, ro, ro din båt, ta din åre fatt. Vuggende, vuggende, vuggende over Kattegat.

Hva du har i den andre? Tjah, det skulle jeg likt å visst. Hvis den står på andre siden og det er kona sitt, så ere ikke så nøye. ;P

Ulv I Faarikaal

Ro, ro, ro din båt, ta din åre fatt. Vuggende, vuggende, vuggende over Kattegat.

Hva du har i den andre? Tjah, det skulle jeg likt å visst. Hvis den står på andre siden og det er kona sitt, så ere ikke så nøye. ;P

Kone ?

Jeg er alt for ung til å gifte meg !

Min splitter nye Krone Hilton er ikke "innviet". Det må jeg se å få gjort noe med. For ordens skyld: det er en dobbeltseng til kr 12.000 på tilbud fratrukket 20% rabatt. Jævlig god sprett, synd det ikke er høyere under taket.

Høne I Frikassè

Kone ?

Jeg er alt for ung til å gifte meg !

Min splitter nye Krone Hilton er ikke "innviet". Det må jeg se å få gjort noe med. For ordens skyld: det er en dobbeltseng til kr 12.000 på tilbud fratrukket 20% rabatt. Jævlig god sprett, synd det ikke er høyere under taket.

*skrattler*

Du får ta den med ut da vettu. Fri takhøyde. Eller kanskje det er like greit at det er en begrensning? Ser for meg riding i sengen, fyker opp i taket og har nøyaktig et nanosekund på å tenke for å treffe på'n igjen.

*fyyyyk*

Forresten? For ung til å gifte deg? Er ikke du født i 1956 eller noe? *altzheimer*

Ulv I Faarikaal

*skrattler*

Du får ta den med ut da vettu. Fri takhøyde. Eller kanskje det er like greit at det er en begrensning? Ser for meg riding i sengen, fyker opp i taket og har nøyaktig et nanosekund på å tenke for å treffe på'n igjen.

*fyyyyk*

Forresten? For ung til å gifte deg? Er ikke du født i 1956 eller noe? *altzheimer*

57 takk.

Ingen som vil ha meg likevel. Snufs. Jeg har spurt alle.

Høne I Frikassè

57 takk.

Ingen som vil ha meg likevel. Snufs. Jeg har spurt alle.

Hehe, desperat skjønner jeg? Du skal ikke spørre alle, du skal vente til den rette kommer til deg. Eller at dere møtes på midten. Tror jeg.

Jo, å møtes på midten tror jeg er koselig. Kjedelig hvis man møtes på topp. Eller bunn?

Jeeses, jeg må ha valium. Blir nesten som hyperchatting dette. Hva med IRC?

Ulv I Faarikaal

Hehe, desperat skjønner jeg? Du skal ikke spørre alle, du skal vente til den rette kommer til deg. Eller at dere møtes på midten. Tror jeg.

Jo, å møtes på midten tror jeg er koselig. Kjedelig hvis man møtes på topp. Eller bunn?

Jeeses, jeg må ha valium. Blir nesten som hyperchatting dette. Hva med IRC?

Har bare MSN, men da må du gi meg adresse på epost min står på hjemmesiden.

Gjest Høne I Frikassè - neglefobi

Noen blader, dagbok, bokmerker. Oppå nattbordet har jeg minst 20 bøker, to vekkerklokker, diverse kremer, lypsyl, pinsett, negleklipper, boks med papirlommetørklær, tyggegummi, en teskje og fjernkontroll til TV'en i soverommet.

Æsj, hvorfor har du negleklipper oppå nattbordet?

*ser for meg negler i sengen og overalt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...