Gå til innhold

trafikkulykke ved kl;fta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høne I Frikassè

Det første jeg lurer på, er: hvordan i hule heiteste er det i det hele tatt MULIG å kjøre flere MIL i motsatt kjøreretning?

Det irriterer meg at det var en kvinne som kjørte. Hun setter mitt rykte, ve og vel som sjåfør i et meget dårlig lys.

Tragisk ulykke.

Akkuratt nå så sulter barn i store deler av verden. Noen drikker kloakk til teen. Jeg har en jævli stor hormonkvise på haka.

Livet er urettferdig.

Vi har vært i vårt nye hus på Jessheim i dag, og på vei fra Bærum møtte denne ulykken oss... Vi kom vel dit et kvarter etter at det hadde skjedd eller noe, det var masse utrykningskjøretøy der, og noe som virket som fullstendig kaos...

Ufattelig tragisk - og jeg ble rimelig skjelven da det gikk opp for meg at det like gjerne kunne vært oss... Stakkars mennesker...

Dette var tragisk, fikk gåsehud da jeg leste det.

Så mange involverte, og barn også.

Jeg bor jo nesten rett ved, og imorgen kjører jeg samme strekning til jobben på Kløfta...

Skjønner ikke hvordan det er mulig å kjøre så langt fra Gardermoen i feil kjørebane, hun kan jo ikke ha vært riktig klar i toppen, hun som gjorde det! Jeg mener, det går jo an å _se_ litt mens en kjører, da *rister på hodet*

En mil i feil kjørebane, da er det noe som er borte i hodet når en ikke oppdager det før!

Vi har vært i vårt nye hus på Jessheim i dag, og på vei fra Bærum møtte denne ulykken oss... Vi kom vel dit et kvarter etter at det hadde skjedd eller noe, det var masse utrykningskjøretøy der, og noe som virket som fullstendig kaos...

Ufattelig tragisk - og jeg ble rimelig skjelven da det gikk opp for meg at det like gjerne kunne vært oss... Stakkars mennesker...

Off topic; flytter dere hit til Jessheim, ja?

Fint sted å bo her :-) Vi har bodd her siden '96, og trives godt.

Hvor på Jessheim er det dere flytter til?

Annonse

Off topic; flytter dere hit til Jessheim, ja?

Fint sted å bo her :-) Vi har bodd her siden '96, og trives godt.

Hvor på Jessheim er det dere flytter til?

Hehe..... Jeg er ikke akkurat veldig lokalkjent på Jessheim enda, men vi skal ihvertfall bo i nærheten av Skogmo skole har jeg fått med meg - hvis det sier deg noe :)

Kan jeg spørre hvor på Jessheim dere bor da? :)

Hehe..... Jeg er ikke akkurat veldig lokalkjent på Jessheim enda, men vi skal ihvertfall bo i nærheten av Skogmo skole har jeg fått med meg - hvis det sier deg noe :)

Kan jeg spørre hvor på Jessheim dere bor da? :)

Hei!

Vi bor på Skogmo, rett i nærheten av Skogmo skole :-)

Et nokså nytt boligfelt med masse rekkehus, og det bygges stadig nye hus her...

Idag har vi kost oss med påskemiddag og rødvin ute på terrassen...det er jo _det_ deilige været ute her, jo!

God påske!

Hei!

Vi bor på Skogmo, rett i nærheten av Skogmo skole :-)

Et nokså nytt boligfelt med masse rekkehus, og det bygges stadig nye hus her...

Idag har vi kost oss med påskemiddag og rødvin ute på terrassen...det er jo _det_ deilige været ute her, jo!

God påske!

Hehe, verden er liten :)

Har sjekket litt mer jeg da, og vi skal vel bo på Fladbyseter (hvis jeg husker riktig nå???)

Skolekretsen er ihvertfall Skogmo!

Flott vær er det for tiden ja - god påske til dere også!! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...