Gå til innhold

vekttap,diare og oppkast

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 24år. Jeg har vært på sykehus å tatt alle prøvene de kunne ta dær mht hva det kunne være som feilet meg. Jeg spiser mye men det kommer ut igjen i samme farten.Det kommer som oppkast og diarè.Veldig ofte kjenner jeg at spyet kommer opp i halsen og jeg bare må svelge det igjen.Noe sånt som sure oppstøt eller noe.Jeg har gått til lege siden i august i fjor da det begynte.Jeg er arbeidsledig nå,og det er vanskelig å finne seg jobb.Har vært arbeidsledig i 1år. Dette begynte som sakt i august i fjor at jeg ble syk.Legene sier de ikke finner ut hva det er.Før jeg ble syk var jeg ca.85kg som er normalt da jeg er ca 1,87høy. Nå er jeg bare 68kg!Det ser skummelt ut.Jeg tenker mye på det økonomiske og slike ting,som sikkert ikke gjør saken bedre.Jeg har beskrevet min situasjon til en gammel slektning,og hun kjente seg veldig igjen da hun selv har hatt samme problemet.Hun mente det var angst.Og at jeg burde ta kontakt med en psykolog.Hun fikk hjelp og er idag frisk. Jeg har lakt merke til at jeg reagerer på forskjellige matsorter,som fisk,egg,pølser,melk,og hvitost.Dette kommer ut øyeblikkelig.HVA kan dette være for noe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101354-vekttapdiare-og-oppkast/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...