VinterSalg Skrevet 18. april 2003 Skrevet 18. april 2003 Jeg og en fyr var hos min bestevenninne og typen hennes (gutta er 15, vi er 14). BV'n min og typen hennes gikk ut for å kline, så vi ble igjen i dobbelt senga og prata. Han flørta sinnsykt, og jeg flørta tilbake ubevisst... Så gikk det en goood stund, før vi begynte åkødde litt, og han plutselig lå oppå meg, og prøvde å kysse meg. Jeg har ikke kysse noen siden 5.klasse, og fikk dermed noja for at jeg var kjempe dårlig. så jeg så ikke annet utvei enn å klype fyren i nesa... noe jeg også gjorde... Han tok det pent; bad heller pent om å få et kyss på kinnet, og smilte. Men så måtte han gå, og jeg fikk vite av kameraten at tross mitt lille stunt hadde han ikke snakka om annet enn meg og hvordan han hadde sinnsykt lysst til å kysse meg hele tiden - men ikke fikk lov... Så, da gutta var på vei til meg og BV'n min igjen, ringte en jente denne fyren hadde kjent en stund (populær, kontrolerende bitch fra en annen ungdomsskole). Han gikk med på å møte henne, og etter alt det pene han hadde sagt om meg, kalte han meg "rar". Denne jenta som ringte han gav han opp rett før han møtte meg, fordi han hadde mer lysst på meg, og da hadde han samtidig kalt HENNE for "rar". nå kaller han altså MEG for det... det er vel ganske negativt - eller hva? Så ringte denne dama han og sa at hun ikke kunne møte han likevel, så han bestemte seg for å dra til meg og BV'n min likevel. Men på veien ble han redd for at vi var skikkelig forbanna på'n, så han tok heller toget hjem. Sendte han mld. i går kveld hvor det stod: "no affense... er ikke sur på deg, det har jeg ikke rett til å være. Men hva faen holder du på med? kan du ikke bestemme deg? Og hvorfor inni helvete skulle den dama ha nr MITT? jajah... venner?" etter det har jeg ikke hørt fra'n, fyren har riktignok ikke penger på kortet... tenker på å ringe, men tenk om han da ikke er interessert i meg i det hele tatt! Eller OM han kommer prøver ikke HAN seg, og så om JEG prøver meg, avviser HAN MEG. hva skal jeg gjøre? hvor store er sjansene for at det blir noe i det hele tatt etter dette? et eventuelt vennskap i det minste? hva tror dere kommer til å skje, og hva kan jeg evnt. gjøre for å få fyren "tilbake"? 0 Siter
VinterSalg Skrevet 18. april 2003 Forfatter Skrevet 18. april 2003 dette skjedde i går... bare sånn om det var viktig 0 Siter
org Skrevet 18. april 2003 Skrevet 18. april 2003 Jaja, den ungdommen... Det er godt at de finner hverandre. Vennlig hilsen Gamlemor Hubro 0 Siter
VinterSalg Skrevet 18. april 2003 Forfatter Skrevet 18. april 2003 Jaja, den ungdommen... Det er godt at de finner hverandre. Vennlig hilsen Gamlemor Hubro HALLO?!?! DET VAR IKKE TIL HJELP FOR MEG DET!!! *gråte* =P 0 Siter
org Skrevet 18. april 2003 Skrevet 18. april 2003 HALLO?!?! DET VAR IKKE TIL HJELP FOR MEG DET!!! *gråte* =P Neivel. 0 Siter
nick Skrevet 18. april 2003 Skrevet 18. april 2003 HALLO?!?! DET VAR IKKE TIL HJELP FOR MEG DET!!! *gråte* =P Ring han! Han høres passelig klar ut. Og så kan du drite i den neseklypinga, såntno skjønner vi oss ikke på. Klining er ikke vanskelig, prøv det i stedet for. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 18. april 2003 Skrevet 18. april 2003 Det blir enklere når du får noen år til på baken..... 0 Siter
musikeren Skrevet 18. april 2003 Skrevet 18. april 2003 Dette var jo et interessant innblikk i fjortisverdenen. Ikke helt ulikt måten en del voksne damer holder på her inne. For å si det som Jon Almaas ville sagt det. 0 Siter
Gjest til den unge fruen Skrevet 18. april 2003 Skrevet 18. april 2003 Morsomt.... (skrevet av jente eller SDD?) Vel, seriøst: Snakk med fyren, og si du er interessert. Jeg beit faktisk kjæresten min i tunga en gang!! (Ja, seriøst.. var full, og bare gjorde det plutselig.) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Jeg har utrolig lyst til å skrive MASSE i svaret mitt her, men alt er humor på din bekostning så jeg lar det være. Det er fremdeles den sørgelige delen av påsken og jeg tør ikke erte meg til samme skjebne som høytiden symboliserer. Snakk sammen. Det skjer ikke en dritt før du tar mot til deg. Så enkelt er det. 0 Siter
Gjest så det så! Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Dette var jo et interessant innblikk i fjortisverdenen. Ikke helt ulikt måten en del voksne damer holder på her inne. For å si det som Jon Almaas ville sagt det. Du når ikke Almaas til anklene... 0 Siter
VinterSalg Skrevet 19. april 2003 Forfatter Skrevet 19. april 2003 Morsomt.... (skrevet av jente eller SDD?) Vel, seriøst: Snakk med fyren, og si du er interessert. Jeg beit faktisk kjæresten min i tunga en gang!! (Ja, seriøst.. var full, og bare gjorde det plutselig.) hva f*** er SDD? 0 Siter
Gjest til vintersalg Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 hva f*** er SDD? Det er en som skriver her: SierDuDet. 0 Siter
VinterSalg Skrevet 19. april 2003 Forfatter Skrevet 19. april 2003 Det er en som skriver her: SierDuDet. åja... hvorfor trodde du det var han/hun? 0 Siter
musikeren Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Du når ikke Almaas til anklene... Nei, og takk for det. Vil ha meg frabedt enhver sammenligning med sånne homsekladder. 0 Siter
Gjest til vintersalg Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 åja... hvorfor trodde du det var han/hun? Jeg trodde det var han pga neseklypinga... (unnskyld, men jeg ser det for meg.. morsomt:))Han skriver av og til litt tull og tøys. Håper forresten det gikk som du ville... Lykke til:) 0 Siter
VinterSalg Skrevet 19. april 2003 Forfatter Skrevet 19. april 2003 Jeg trodde det var han pga neseklypinga... (unnskyld, men jeg ser det for meg.. morsomt:))Han skriver av og til litt tull og tøys. Håper forresten det gikk som du ville... Lykke til:) har ikke turt å ringe han en gang =((( har på følelsen at når jeg ringer, vil han si "nei... du... sorry asså... men jeg er sammen med elisabet nå..." =((( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.