Gå til innhold

Åsne er hjemme igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. hører jeg på radio'n.

Hun skal vel bruke resten av påsken til skrive regninger.

Skrevet

Ja, heldigvis får hun betalt for jobben sin. Skulle da bare mangle.

Skrevet

Ja, heldigvis får hun betalt for jobben sin. Skulle da bare mangle.

Ja, håper hun får særdeles klekkelig betalt. Hun er en fantastisk og uredd journalist.

Og SELVSAGT skal hun ha betalt. Herregud, hadde du trodd noe annet?

Skrevet

Ja, håper hun får særdeles klekkelig betalt. Hun er en fantastisk og uredd journalist.

Og SELVSAGT skal hun ha betalt. Herregud, hadde du trodd noe annet?

Eh.. nei?

Skrevet

Eh.. nei?

Spørsmålet var altså til denne Vincent.

Skrevet

Selvfølgelig skal damen ha betalt for den risikofylte og gode jobben hun har gjort.Synes det er flott jeg,at jentene går i fronten,mens de pysete mannfolka drar hjem med halen mellom beina.Heia Åsne!

Skrevet

For meg er det det samme hvor dama er hen...hva hun får betalt, hvor hun er i påska og hva hun gjør...(",)...I don't care..

Skrevet

Javel, og hva så? Hva ønsker du å få frem? Er det informasjon om at hun er kommet hjem? Er det informasjon om at hun nå skal ha betaling for utført arbeid? Har du i så fall noen mening om dette?

Gjest rettelse
Skrevet

.. og det er ikke i norge.

Var litt kjapp... hun er i norge, ja:)

Skrevet

Er det det at hun flyter litt på en nyoppstått kjendisstatus som irriterer...? Regningen blir kjapt en del lapper høyere da, ja, om tv og aviser kan skilte med noe frk Seierstad har klekket ut.

Vanker hun ikke litt i Märtha&Ari kretser også? Noen lapper til kan da skrives på regningene.....

Skrevet

Det gjør hun jaggu rett i.

Javisst - det skulle da faen bare mangle.

Jeg hadde skrevet fakura med ti taggers stekegaffel.

Aller helst en 18 tagger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...