Gjest iusedtobethebean Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Er det ikke snart på tide at vi kutter alle dissa forb¤%&&¤ helligdagene??!!?! Ikke er det aviser, ikke får man fylt opp kjøleskapet (når det passer MEG), stille overalt.....blæh!!!! Nei til masse helligdager på rad! Ja til et avissamfunn!! Melk når det passer meg!!! 0 Siter
Gjest Mauri Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Du sier vel nei til fridager også da? Nei, det behøver en ikke gjøre. Vi kan bare jobbe til forskjellige tider! Helt enig, helligdagsstillheten er helt pyton. Kun bra for de kristne. Tror egentlig de hor vokst fra det også. 0 Siter
Gemini Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Planlegging er en fin ting... Dessuten får du melk, brød og andre "nødvendighetsvarer" på bensinstasjonen og 7-11. Hilsen ei som stooooooooorkoser seg med mange fridager på rad :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Nei, det behøver en ikke gjøre. Vi kan bare jobbe til forskjellige tider! Helt enig, helligdagsstillheten er helt pyton. Kun bra for de kristne. Tror egentlig de hor vokst fra det også. Trenger vel ikke være sååå stille i påsken vel? Kino og mye annet er åpent nå, i motsetning til få år tilbake. Dessuten blir ting til hva en gjør det til sjøl. Nyt feriedagene, dra på tur eller bare sløv i solveggen med ei god bok og ta livet med ro. 0 Siter
Tomt felt Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Nei, det behøver en ikke gjøre. Vi kan bare jobbe til forskjellige tider! Helt enig, helligdagsstillheten er helt pyton. Kun bra for de kristne. Tror egentlig de hor vokst fra det også. Tjo og hei for ei trivelig påske!Alle generasjoner fra 14 til 70 på grovfylla, de fleste overstadig beruset. Ære være den hellige påskehøytiden,den kunne vi nog inte varit foruten(ironisk). Jepp, men dette er dagens påskevirkelighet her jeg bor, hvordan er det hos deg?Sitter du også midt oppi et vepsebol og vil lengst mulig vekk fra svineriet,eller menger du deg med det 0 Siter
Tomt felt Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Tjo og hei for ei trivelig påske!Alle generasjoner fra 14 til 70 på grovfylla, de fleste overstadig beruset. Ære være den hellige påskehøytiden,den kunne vi nog inte varit foruten(ironisk). Jepp, men dette er dagens påskevirkelighet her jeg bor, hvordan er det hos deg?Sitter du også midt oppi et vepsebol og vil lengst mulig vekk fra svineriet,eller menger du deg med det Dette kom feil,skulle være et eget innlegg! 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Jo, dette er bare tulledager. Ikke er det skole og ingen unger hjemme. Nå har jeg kjedet meg i snart en uke og minstemann kjeder seg enda mer og ennå er det mange dager igjen. Jeg gleder meg til onsdagen. 0 Siter
Gjest godt med fri og familietid:) Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Jeg synes det er GODT med noen dager fri sammen med familien!! Handle inn før helligdagene, da! Hadde vi ikke hatt kristne helligdager hadde du savnet fridagene.... 0 Siter
Gjest Daraan Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Vi har melk på jobben....! Faktisk så mye at det ikke er mulig å komme seg rundt på kjøla... Og aviser har vi plenty av.. Lørdagsavisa kom allerede på mandag den... 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Denne påske har jo bare vært fantastisk. Herlig - solen skinner, alle naboene er borte, kan sitte på verandan uten å høre annet enn fuglekvitter. Må nyte det mens en kan. Dersom stillheten blir for voldsom går det jo fint å gå på byen og se på utelivet eller kino. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Denne påske har jo bare vært fantastisk. Herlig - solen skinner, alle naboene er borte, kan sitte på verandan uten å høre annet enn fuglekvitter. Må nyte det mens en kan. Dersom stillheten blir for voldsom går det jo fint å gå på byen og se på utelivet eller kino. Det går ikke når man har barn. Jeg synes hele påsken er drit kjedelig. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Det går ikke når man har barn. Jeg synes hele påsken er drit kjedelig. Nei skjønner problemet. Det er litt vanskeligere når ungene er små det er sant nok. Hadde nesten glemt det, beklager. Ingenting er verre enn når ungene kjeder seg og ingenting du finner på er bra nok. Har en av det slaget sjøl. Beit i det sure eple og kjøpte Play station med restriksjoner på spilling. Men det var når han ble stor nok altså. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Nei skjønner problemet. Det er litt vanskeligere når ungene er små det er sant nok. Hadde nesten glemt det, beklager. Ingenting er verre enn når ungene kjeder seg og ingenting du finner på er bra nok. Har en av det slaget sjøl. Beit i det sure eple og kjøpte Play station med restriksjoner på spilling. Men det var når han ble stor nok altså. Min liker verken Nintendo, Gameboy eller dataspill. Han vil bare leke med andre unger eller se på video. Etter en stund er videoen kjedelig også. Han er veldig aktiv, det er ikke jeg ) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Min liker verken Nintendo, Gameboy eller dataspill. Han vil bare leke med andre unger eller se på video. Etter en stund er videoen kjedelig også. Han er veldig aktiv, det er ikke jeg ) Ser probldemet men har ingen gode råd. Vi gikk mye på tur, bor rett ved grønntareal, når ungene var små. Nå gidder de ikke mer. Jentungen har alltid noen å være med, guttungen har kun kompiser med skilte foreldre og de er hos faren i ferier så han kjeder seg ganske kraftig. Men heldigvis liker han altså spill. Føles som en nedtur å ty til det men hva skal en stakkars gjøre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Ser probldemet men har ingen gode råd. Vi gikk mye på tur, bor rett ved grønntareal, når ungene var små. Nå gidder de ikke mer. Jentungen har alltid noen å være med, guttungen har kun kompiser med skilte foreldre og de er hos faren i ferier så han kjeder seg ganske kraftig. Men heldigvis liker han altså spill. Føles som en nedtur å ty til det men hva skal en stakkars gjøre. Det er enda mer nedtur å prøve og presse ungen til å spille. Jeg kjøper spill og han gidder kanskje 10 minutter og så er det slutt. Han kan sitte en hel dag foran Cartoon men det er ikke aktuelt. Kuttet ut hele kanalen. Han har vært litt ute idag for det var plutselig en gutt i bakgården og de lekte et par timer mens jeg satt på verandaen. Det var deilig. Kjenner jeg er ganske sliten av masing etter en uke hjemme med ham. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Det er enda mer nedtur å prøve og presse ungen til å spille. Jeg kjøper spill og han gidder kanskje 10 minutter og så er det slutt. Han kan sitte en hel dag foran Cartoon men det er ikke aktuelt. Kuttet ut hele kanalen. Han har vært litt ute idag for det var plutselig en gutt i bakgården og de lekte et par timer mens jeg satt på verandaen. Det var deilig. Kjenner jeg er ganske sliten av masing etter en uke hjemme med ham. Den kanalen har vi og kutta. Snakk om søppel. Kunne tenkt meg Disneykanalen men den er jo bare på parabol så. Vel vi får håpe for din del at de fleste kommer hjem i løpet av morgendagen og at været holder seg fint til onsdag så du får nyte ett par dager på verandan. Vi sådde ringblomster idag forresten det var kos. Men tar jo ikke lange stunden da. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Den kanalen har vi og kutta. Snakk om søppel. Kunne tenkt meg Disneykanalen men den er jo bare på parabol så. Vel vi får håpe for din del at de fleste kommer hjem i løpet av morgendagen og at været holder seg fint til onsdag så du får nyte ett par dager på verandan. Vi sådde ringblomster idag forresten det var kos. Men tar jo ikke lange stunden da. Tror du det er for tidlig å plante i verandakassa? Har så lyst for i fjor fikk jeg ikke plantet og året får var verandaen ny i juni. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Tror du det er for tidlig å plante i verandakassa? Har så lyst for i fjor fikk jeg ikke plantet og året får var verandaen ny i juni. Det går sikkert greit men det er vel lurt å følge med på værmeldingen og sette kassen(e) lunt om det blir meldt nattefrost. Det er jo surt om de ikke skulle klare det, penger ut vinduet på et vis. Vi har jo hatt snø i mai tidliger. Tenke jeg skulle handle blomster til naboen skal ha komf. i begynnelsen av mai. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Det går sikkert greit men det er vel lurt å følge med på værmeldingen og sette kassen(e) lunt om det blir meldt nattefrost. Det er jo surt om de ikke skulle klare det, penger ut vinduet på et vis. Vi har jo hatt snø i mai tidliger. Tenke jeg skulle handle blomster til naboen skal ha komf. i begynnelsen av mai. Det er sikkert lurt å vente litt til. Men det er så koselig med blomster der.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.