Gå til innhold

Alle generasjoner på fylla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjo og hei for ei trivelig påske!Alle generasjoner fra 14 til 70 på grovfylla, de fleste overstadig beruset. Ære være den hellige påskehøytiden,den kunne vi nog inte varit foruten(ironisk).

Jepp, men dette er dagens påskevirkelighet her jeg bor, hvordan er det hos deg?Sitter du også midt oppi et vepsebol og vil lengst mulig vekk fra svineriet,eller menger du deg med det ;)

Skrevet

Kun edrue mennesker rundt meg. Er dette en dag man fyller på? *Overrasket*

Trodde dette var en familiedag, jeg.

Gjest til tomt felt
Skrevet

Jeg er hjemme med mann og to små:) Mannen maler stua, og jeg skal rydde litt. Ellers så har vi det helt fint her hjemme, vi! Uten alkohol. Vel, mannen min tar seg en øl til arbeidet.

Skrevet

Og hvor er du ?

Tja det kan du lure på*s*

Det er ikke jeg og mitt hushold som går på fylla da, men alle andre rundtomkring oss!

Selv den prektige husmora nedi gata her var visst dritings,ja hele familien der var visstnok dritingse....

Tjo og hei!

Gjest edru som alltid..
Skrevet

Tja det kan du lure på*s*

Det er ikke jeg og mitt hushold som går på fylla da, men alle andre rundtomkring oss!

Selv den prektige husmora nedi gata her var visst dritings,ja hele familien der var visstnok dritingse....

Tjo og hei!

Man skal da ikke drikke hver gang det er en høytid! Har ingen hørt om en drink eller to for å kose seg? Er det bare om å gjøre å drikke mest mulig eller??

Skrevet

Bor sentralt i by og har ikke sett en eneste full person i hele påskeuka.

Gjest klarinett
Skrevet

Bor sentralt i by og har ikke sett en eneste full person i hele påskeuka.

Hele byn sitter på hytta og pimper kansje?

Skrevet

Jeg er hjemme med mann og to små:) Mannen maler stua, og jeg skal rydde litt. Ellers så har vi det helt fint her hjemme, vi! Uten alkohol. Vel, mannen min tar seg en øl til arbeidet.

Tar meg en øl eller to en gang iblandt jeg også,sånn for kozens skyld,men drikker meg aldri full.Man blir da voksen etterhvert,men tydeligvis ikke alle,og da arver barna drikkekulturen til foreldrene.

Skrevet

Det hørtes trist ut. Nei, jeg synes ikke alkohol hører sammen med familiehøytider jeg. Og jeg synes synd på folk som har det såpass ille at de alltid må drikke om de har noen dager fri.

Gjest til bizak
Skrevet

Tar meg en øl eller to en gang iblandt jeg også,sånn for kozens skyld,men drikker meg aldri full.Man blir da voksen etterhvert,men tydeligvis ikke alle,og da arver barna drikkekulturen til foreldrene.

Og det er synd! Jeg er glad jeg ikke "fuller" meg lenger, og vet nå at det beste er jo å kose seg med et glass eller to. Ikke drikke for å drikke mest mulig og bli full.

Gjest Daraan
Skrevet

Har jobb hver dag i hele påska jeg så menger meg ikke mye. Men hadde litt lyst å dra på bjørn rosenstrøm-konsert igår daa.....! Åsså blir jeg da litt innblandet når jeg driver å må være sjåfør sånn midt mellom en kveldsvakt som varer til ti på kvelden å en morgenvakt som begynner ni....!

Skrevet

Jeg drikker ikke en dråpe i påsken, og jeg vet ikke om mannen min har tenkt å åpne en flaske vin eller noe vi har i barskapet. Tror ikke det. Vi drikker lite eller nesten aldri. Han tar en øl en gang i blant, men ikke mer enn èn ølboks foran tv'en en kveld.

På de siste fire årene har jeg ikke drukket alkohol mer enn èn gang. Det var et par Daiquiri-drinker på et naboselskap før jul. Ikke et bestemt valg jeg har tatt, men jeg har bare ikke lyst på. Men Strawberry Daiquiri var godt, da...! :-)

Skrevet

Vi har sittet sammen med naboene på kveldene, da har det komet fram både øl, vin og kaffe og cognac på bordet. Hyggelig å slappe av og kose seg litt når unga er i seng. Men ingen av oss har hatt problemer med å stå opp når unga våkner i åtte-tida, for å si det sånn. Og mannen min har vært på jobb fra 9 hver dag i påska. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...