Gjest temaet Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Que? dagen i dag/barn/film/mat/tv/kjente personer osv.? Det var det jeg mente. Hva leser du her? 0 Siter
Zelig Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Trykker først på "svar til meg", så på "graviditet", så på "idrett og trening", så på "idrettslegen", så på "mat og ernæring" og så kanskje "åpent forum" til slutt. Hvis jeg kjeder meg SKIKKELIG trykker jeg på "100 nyeste" og leser litt. Så nå vet du det 0 Siter
Gjest temaet Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Trykker først på "svar til meg", så på "graviditet", så på "idrett og trening", så på "idrettslegen", så på "mat og ernæring" og så kanskje "åpent forum" til slutt. Hvis jeg kjeder meg SKIKKELIG trykker jeg på "100 nyeste" og leser litt. Så nå vet du det Jeg er helst på foreldre og småbarn, her, samliv og seksualitet. 0 Siter
Bassisten Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Brukar berre 100 nyeste. Frekventerer ingen forum fast. 0 Siter
soleil Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 dagen i dag/barn/film/mat/tv/kjente personer osv.? Det var det jeg mente. Hva leser du her? Pleier å sjekke: Svar til meg, 100 nyeste, Seksualitet og Psykiatri. 0 Siter
Gjest Daraan Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Først går jeg inn å ser om jeg har fått noen svar til meg. Så strener jeg rett til seksualitet. Ofte inne på overgrep åsså. Periodevis på åpent å ungdom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.