Ulv I Faarikaal Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Har noen erfaringer med "Gebyrfri Visa" ? Noen bra ? Noen dårlige ? 0 Siter
soleil Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Jeg har ikke erfaring fra Gebyrfri Visa, men har brukt Skandiabanken i over et år. De har heller ikke gebyrer på sine tjenester. Jeg er fornøyd. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. april 2003 Forfatter Skrevet 19. april 2003 Jeg har ikke erfaring fra Gebyrfri Visa, men har brukt Skandiabanken i over et år. De har heller ikke gebyrer på sine tjenester. Jeg er fornøyd. Gebyrfri Visa gir rentefri kreditt på kjøp. Utsett betalingen gratis. Når det går en del kroner ut, blir det noen kroner tjent på renter. 0 Siter
soleil Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Etter 30 dager så blir det renter som legges til? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. april 2003 Forfatter Skrevet 19. april 2003 Etter 30 dager så blir det renter som legges til? Du får faktura en gang pr mnd, må betale minst kr 250, etter forfall koster det stygge renter av saldo: 19.97% Du må altså passe på å betale alt ved forfall. Ellers lønner det seg å kjøpe (dyre) ting i førsten av mnd, så du får lengst mulig kredittid. 0 Siter
Høne I Frikassè Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Erfaringer og erfaringer. Har man ikke penger den ene måneden så har man ofte ikke de store summene den andre måneden heller. Min erfaring (jobbet tidligere i bank) er at veldig mange som får seg kredittkort - kun for å kjøpe en ting, eller for å ha kortet i bakhånd - ofte ikke har penger til å betale når regningen først kommer. Så tar de ut mer på kortet for å klare åbetale regningen. Da har det balla på seg noe JÆVLI. Få dette inn under huslånet, så ble det en jævli dyr spisestue. ;P Men - for de som har litt midler så er dette en flott mulighet å "spekulere" i penger og økonomi på. Kort fortalt. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. april 2003 Forfatter Skrevet 19. april 2003 Erfaringer og erfaringer. Har man ikke penger den ene måneden så har man ofte ikke de store summene den andre måneden heller. Min erfaring (jobbet tidligere i bank) er at veldig mange som får seg kredittkort - kun for å kjøpe en ting, eller for å ha kortet i bakhånd - ofte ikke har penger til å betale når regningen først kommer. Så tar de ut mer på kortet for å klare åbetale regningen. Da har det balla på seg noe JÆVLI. Få dette inn under huslånet, så ble det en jævli dyr spisestue. ;P Men - for de som har litt midler så er dette en flott mulighet å "spekulere" i penger og økonomi på. Kort fortalt. Det er dyrt å være fattig. Jeg skylder ikke et øre noe sted, og trenger ikke kreditt. For meg er det hipp som happ hvilket kort jeg betaler med. Det er relativt store beløp jeg legger ut når jeg kjøper varer med kort, for videresalg. Så det blir noen kroner i renter tjent på å få i snitt 15 dager ekstra kreditt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.