Gå til innhold

FU : Hunkjønn eller hankjønn

Anbefalte innlegg

Gjest Iznogood
Skrevet

Jeg har i alle år hatt best kontakt med hankjønn. Ofte har jeg vært eneste høna i kurven under forskjellig utdanning og hatt gutter og mannfolk til _bestevenninder_. Jeg liker best å snakke rett fram og ikke dikke dikke rundt grøten. Kvinner bruker (ikke alle, da!) mye tid på å _tolke_ det som sies istedet for å høre hva som faktisk blir sagt. Når jeg og min bedre halvdel er i større forsamlinger søker jeg til de som har samme interesser som meg, -mannfolkene, mens gubben gjerne blir stående og prate om fjatt og ingenting med damene. Jeg lurer på hvordan dere andre ser på dette? Ser dere på det som positivt eller negativt?

Gjest god påske
Skrevet

Positivt, i alle fall ikke noe negativt. Folk er ulike, og har ulike interesser. Jeg trives ofte selv best i selskap med det motsatte kjønn (gutta). Jeg er f.eks. glad i fotball, og kan se det mens jentene snakker om annet:)

Skrevet

Høner driter jeg langt i. Ulv, høne i friksase, Zakk Wylde og de plantene der.

De er Ulv hele forbanna gjengen.

La han holde på som han vil.-

Har han det gøy så har han det gøy.

Greit det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...