Gjest Iznogood Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Jeg har i alle år hatt best kontakt med hankjønn. Ofte har jeg vært eneste høna i kurven under forskjellig utdanning og hatt gutter og mannfolk til _bestevenninder_. Jeg liker best å snakke rett fram og ikke dikke dikke rundt grøten. Kvinner bruker (ikke alle, da!) mye tid på å _tolke_ det som sies istedet for å høre hva som faktisk blir sagt. Når jeg og min bedre halvdel er i større forsamlinger søker jeg til de som har samme interesser som meg, -mannfolkene, mens gubben gjerne blir stående og prate om fjatt og ingenting med damene. Jeg lurer på hvordan dere andre ser på dette? Ser dere på det som positivt eller negativt? 0 Siter
Gjest god påske Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Positivt, i alle fall ikke noe negativt. Folk er ulike, og har ulike interesser. Jeg trives ofte selv best i selskap med det motsatte kjønn (gutta). Jeg er f.eks. glad i fotball, og kan se det mens jentene snakker om annet:) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. april 2003 Skrevet 20. april 2003 Høner driter jeg langt i. Ulv, høne i friksase, Zakk Wylde og de plantene der. De er Ulv hele forbanna gjengen. La han holde på som han vil.- Har han det gøy så har han det gøy. Greit det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.