Gå til innhold

FU : hva er ditt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Robber'n!

Robbie Williams, that is. Kan'ke no' for det. Men jeg fikk plutselig helt dilla på han, to sanger som går igjen; Angel og Feel.

Og det HJELPER at fyren er så tagbar at det bobler i trusene ;-)

Skrevet

Det er ikke kveld nå, men nå kom jeg.

Dvs, jeg kom ikke, men jeg trives.

Skrevet

Det er ikke kveld nå, men nå kom jeg.

Dvs, jeg kom ikke, men jeg trives.

Hvilket band er det? ;o)

*loser SDD inn i riktig tråd*

Skrevet

Hvilket band er det? ;o)

*loser SDD inn i riktig tråd*

Jeg vet faktisk ikke.

Når jeg var 12 var det Iron Maiden.

Etter hvert var det Metallica, Slayer, Sepultura.

Nå vet jeg ikke.

Men jeg har mange favoritter :)

Gjest skulle hatt mer tid til å høre på musikken:)
Skrevet

Mange! the doors, manic street preatchers, rolling stones, the ark, linkin park... for mange band til å ramse opp her. Så glemmer jeg noen, helt sikkert.

Skrevet

Går det an å ha _eitt_ favorittband? Ikkje for min del i alle fall, men det er nokre artistar og band som gjev meg meir enn andre. T.d. Smashing Pumpkins, Tom Waits, Motorpsycho, Beatles, Morphine... og 20 andre.

Skrevet

Band og band..

De jeg stadig putter i spilleren er Guru's Jazzmatazz, Jamiroquai, Eva Cassidy, Lauryn Hill, Massive Attack, Us3, Supertramp, Eurythmics - f.eks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...