Gå til innhold

Mannen min vil skilles...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ulv I Faarikaal

Og dette kommer han med som en overraskelse uten foranledning ?

Er det virkelig så enkelt ?

Jeg trodde man hadde plikt til å kommunisere en tid og signalisere hvorfor og om noe kan gjøres for å redde ekteskapet. Ekteskap er ikke bare et papir ?

Og dette kommer han med som en overraskelse uten foranledning ?

Er det virkelig så enkelt ?

Jeg trodde man hadde plikt til å kommunisere en tid og signalisere hvorfor og om noe kan gjøres for å redde ekteskapet. Ekteskap er ikke bare et papir ?

Det er dessverre endel menn (og enkelte kvinner også) som velger å gjøre bryte på den måten, uten å kommunisere med partneren først.

Spør om han er villig til å bruke litt tid på dette, og evt. ta noen timer på et familiekontor.

Har vondt av deg, og det eneste jeg kan si til trøst, er at hvis du tar tiden til hjelp, vil du en dag komme ut av den tunnelen du må inn i.

Klem til deg,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...