Gå til innhold

Hva i helvete...

Anbefalte innlegg

Men bare nesten. Noen ting bare gjør man ikke og da tenker jeg på det andre innlegget. Å gjøre det er mer idiotisk enn du tror. Det hadde vært verre enn exen til kompisen.

Han hadde egentlig gitt f..., men hun er... Huff, hva skal man si? Ute etter å fucke opp...

Men som sagt: Jeg ba ha dra til helvete :)Grei deal :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101471-hva-i-helvete/page/2/#findComment-578403
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

22

• Dorthe

14

• tigertrollet

8

• forbrenner

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ja, det er nok noe du kunne ha kommet til å angre på:)

Jeg er ganske fornuftig, vet du :)

Men akkurat hun der har aldri vært noe alternativ. Jeg irriterer meg bare litt over at hun prøver seg. Hun gjør det nemlig ikke fordi hun liker meg, men fordi jeg er den eneste som behandler henne som folk. Hun ville trivdes enormt med å si til eksen - min kompis- at hun hadde feid meg eller en annen.

Og i dag er jeg jæææævla full, og siden jeg likevel sneik meg unna hun som så godt som er naboen mine, så er jeg bitteliggegranne stolt :)

Selv full er jeg tross alt en god kompis, og det sier litt om meg :)

Det er i hvert fall sånn jeg tenker nå :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101471-hva-i-helvete/page/2/#findComment-578408
Del på andre sider

Kompiser og venner er faktisk mye viktigere enn et tilfeldig nummer. Så du gjorde absolutt det riktige.

Det vet jeg.

Men jeg vet også at jeg er så dum at jeg kan gjøre veldig dumme ting.

Men akkurat det der var selvsagt ikke et alternativ, selv om jeg nå er helt plante :)=

Uansett så har jeg ikke rakna på uåante menger biler, så sånn sett har jeg overgått en del andre i dag :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101471-hva-i-helvete/page/2/#findComment-578410
Del på andre sider

Det vet jeg.

Men jeg vet også at jeg er så dum at jeg kan gjøre veldig dumme ting.

Men akkurat det der var selvsagt ikke et alternativ, selv om jeg nå er helt plante :)=

Uansett så har jeg ikke rakna på uåante menger biler, så sånn sett har jeg overgått en del andre i dag :)

Hva i all verden betyr det?

Jeg mener ikke å komme med pekefingeren altså men man trenger ikke å ramle ned fra lenger enn tre meter for at det skal gå galt. Har hørt og sett noen saftige historier som har vært aldeles unødvendige.

Jeg blir redd bare minstemann klatrer i klatrestativet men jeg snur meg bort og håper ting går bra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101471-hva-i-helvete/page/2/#findComment-578413
Del på andre sider

Annonse

tigertrollet

Jeg er ganske fornuftig, vet du :)

Men akkurat hun der har aldri vært noe alternativ. Jeg irriterer meg bare litt over at hun prøver seg. Hun gjør det nemlig ikke fordi hun liker meg, men fordi jeg er den eneste som behandler henne som folk. Hun ville trivdes enormt med å si til eksen - min kompis- at hun hadde feid meg eller en annen.

Og i dag er jeg jæææævla full, og siden jeg likevel sneik meg unna hun som så godt som er naboen mine, så er jeg bitteliggegranne stolt :)

Selv full er jeg tross alt en god kompis, og det sier litt om meg :)

Det er i hvert fall sånn jeg tenker nå :)

Man puler ikke venners kjærester -hverken fremtidige,nåværende eller forhenværende..Så der hadde du en fin moral:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101471-hva-i-helvete/page/2/#findComment-578414
Del på andre sider

Man puler ikke venners kjærester -hverken fremtidige,nåværende eller forhenværende..Så der hadde du en fin moral:)

I know :)

Og det er også¨det jeg sier..., selv om akkurat han er sannsynligvis uansett hadde gitt f...

Jaja, ikke min skyld at jeg ble så deilig i den nye buksa :)

Men som sagt: Jeg er hjemme :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101471-hva-i-helvete/page/2/#findComment-578415
Del på andre sider

Hva i all verden betyr det?

Jeg mener ikke å komme med pekefingeren altså men man trenger ikke å ramle ned fra lenger enn tre meter for at det skal gå galt. Har hørt og sett noen saftige historier som har vært aldeles unødvendige.

Jeg blir redd bare minstemann klatrer i klatrestativet men jeg snur meg bort og håper ting går bra.

Det går stort sett allitd bra. De idiotene som klarer å ramle ned på feil måte (sorry for den) ber om det.

De fleste vet bedre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101471-hva-i-helvete/page/2/#findComment-578417
Del på andre sider

Det går stort sett allitd bra. De idiotene som klarer å ramle ned på feil måte (sorry for den) ber om det.

De fleste vet bedre.

Du behøver ikke å be om unnskyldning for den, jeg er klar over det. Jeg har vært sint og oppgitt flere ganger pga slike ting. Men gjort er gjort og spist er spist og det er ikke mye man kan gjøre etterpå. Akkurat det er nyttestløst å angre på.

Men det skjer uhell også da som ingen har regnet med skulle skjedd. Men antagelig vet du mer om bakgrunnen til vår felles bekjent enn det jeg gjør.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101471-hva-i-helvete/page/2/#findComment-578420
Del på andre sider

Du behøver ikke å be om unnskyldning for den, jeg er klar over det. Jeg har vært sint og oppgitt flere ganger pga slike ting. Men gjort er gjort og spist er spist og det er ikke mye man kan gjøre etterpå. Akkurat det er nyttestløst å angre på.

Men det skjer uhell også da som ingen har regnet med skulle skjedd. Men antagelig vet du mer om bakgrunnen til vår felles bekjent enn det jeg gjør.

Nei, jeg vet lite om bakgrunnen hans sång egenlig. Kjenner han ikke, men vet hvordan han var før han gikk på smellen.

Det kunne sikkert skjedd mange, men i den klassen han gikk så er vel omtrent halvparten nå daue av dopfaenskap, og han var nok ikke bedre enn kompisene.

Uansett: Jeg av alle vet hvorden det er å gjøre jævla dumme ting som kan få heftige konsekvenser for en selv, og ingen fortjener det han må gå igjennom.

Jeg fikk tidligere ikveld vite at en jeg kjente for noen år siden, og om jeg ikke tar feil var en kompis av denne personen, var død av en overdose.

Det er jævla trist, og man vet ikke hva man kan gjøre for å bedre de som allerede sliter.

Har en kompis som sliter mye, og ingen av oss aner hva vi skal gjøre for å hjelpe han. Det høres lett ut å få en fyr på avrusning, men uansett hvor mye han selv vil (og han her vil!) så er det ikke enkelt.

Man er nesten maktesløs :/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101471-hva-i-helvete/page/2/#findComment-578425
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg vet lite om bakgrunnen hans sång egenlig. Kjenner han ikke, men vet hvordan han var før han gikk på smellen.

Det kunne sikkert skjedd mange, men i den klassen han gikk så er vel omtrent halvparten nå daue av dopfaenskap, og han var nok ikke bedre enn kompisene.

Uansett: Jeg av alle vet hvorden det er å gjøre jævla dumme ting som kan få heftige konsekvenser for en selv, og ingen fortjener det han må gå igjennom.

Jeg fikk tidligere ikveld vite at en jeg kjente for noen år siden, og om jeg ikke tar feil var en kompis av denne personen, var død av en overdose.

Det er jævla trist, og man vet ikke hva man kan gjøre for å bedre de som allerede sliter.

Har en kompis som sliter mye, og ingen av oss aner hva vi skal gjøre for å hjelpe han. Det høres lett ut å få en fyr på avrusning, men uansett hvor mye han selv vil (og han her vil!) så er det ikke enkelt.

Man er nesten maktesløs :/

Jeg vet hvordan det er. Jeg har jobbet med narkomane gateprostituerte og det er nesten helt håpløst å hjelpe annet enn med mat og reine klær. Og å snakke med dem naturligvis Jobbet der i tre år og ble kjent med mange og det var kjempetrist når noen døde av overdose.

Dessuten er hjelpeapperatet så dårlig at selv om jentene var så innstilt på å slutte fikk de ikke hjelp. Det er ikke mye dere kan gjøre annet enn å stille opp å hjelpe med å lytte til hva som blir sagt.

Ingen fortjener den skjebnen som noen får.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101471-hva-i-helvete/page/2/#findComment-578429
Del på andre sider

Jeg vet hvordan det er. Jeg har jobbet med narkomane gateprostituerte og det er nesten helt håpløst å hjelpe annet enn med mat og reine klær. Og å snakke med dem naturligvis Jobbet der i tre år og ble kjent med mange og det var kjempetrist når noen døde av overdose.

Dessuten er hjelpeapperatet så dårlig at selv om jentene var så innstilt på å slutte fikk de ikke hjelp. Det er ikke mye dere kan gjøre annet enn å stille opp å hjelpe med å lytte til hva som blir sagt.

Ingen fortjener den skjebnen som noen får.

Nei, jeg også synes det er jævla trist vær gang jeg går i Oslo og en eller annen spør meg om et par kroner til en pølse. Jeg tror ikke vi andre forstår helt hvor jævlig dette greine de på død og liv må ha, er. Vi sitter her med våre sigaretter og forstår ikke at noen faktisk kan bli avhengig av andre ting enn Prince Mild og sjokolade.

Og det er ganske frustrerende når man prøver å få folk ut av galskapen, når de må stå mange måneder i kø for i det hele tatt å komme inn på en avrusningsklinikke, hvis de i det hele tatt tilfredsstiller kravene for å komme inn der.

Jeg har kjentfolk som har kommet godt ut av det, og andre som ikke har kommet ut av det med livet i behold, og jeg har vel kanskje etter at jeg ble voksen forstått at det er mer enn det å ta seg enn E på en fest som 15 åring som er skyld i deres problemer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101471-hva-i-helvete/page/2/#findComment-578433
Del på andre sider

Hmm, det er ikke så lett å fikse for andre desverre. De må ihvertfall ønske hjelp før man kan hjelpe..

Det holder dessverre ikke å ønske hjelp heller.

F.eks, og det er vel sannsynligvis ikke galt å skrive her, så vet jeg at Fagernes gjør alt han kan for å komme ut av det, og f.eks. la seg inn på avrusning tidligere denne uka.

Jeg har ingen aning om hvordan det er å være avhengig av ting, ei heller røyk selv om jeg røyker da jeg vet at jeg kunne sluttet på dagen om jeg selv ville, men jeg har forstått det sånn at det er lettere sagt enn gjort.

Og det er jævlig vanskelig å hjelpe folk, uansett hvor mye hjelp de vil ha. Det er i hvert fall noe jeg har forstått i løpet av de siste åra :/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101471-hva-i-helvete/page/2/#findComment-578435
Del på andre sider

Nei, jeg også synes det er jævla trist vær gang jeg går i Oslo og en eller annen spør meg om et par kroner til en pølse. Jeg tror ikke vi andre forstår helt hvor jævlig dette greine de på død og liv må ha, er. Vi sitter her med våre sigaretter og forstår ikke at noen faktisk kan bli avhengig av andre ting enn Prince Mild og sjokolade.

Og det er ganske frustrerende når man prøver å få folk ut av galskapen, når de må stå mange måneder i kø for i det hele tatt å komme inn på en avrusningsklinikke, hvis de i det hele tatt tilfredsstiller kravene for å komme inn der.

Jeg har kjentfolk som har kommet godt ut av det, og andre som ikke har kommet ut av det med livet i behold, og jeg har vel kanskje etter at jeg ble voksen forstått at det er mer enn det å ta seg enn E på en fest som 15 åring som er skyld i deres problemer.

Jeg tror jeg bare kjenner et menneske som virkelig har kommet seg ut av det. Det som er så kjipt er at folk kan være nyktre i mange år og så får de en sprekk og så er de i gang igjen. Men hun jeg kjenner har vært nykter i over 20 år og jeg er rimelig sikker på at hun ikke detter av lasset igjen.

Jeg har hørt mange historier fra min tid på den jobben og det var mindretallet som hadde startet for moro skyld. Det ligger nesten alltid en historie bak.

Også blir jeg så oppgitt over folk som ikke forstår at dette egentlig er folk som trenger hjelp og ikke bare søppel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101471-hva-i-helvete/page/2/#findComment-578437
Del på andre sider

tigertrollet

Det holder dessverre ikke å ønske hjelp heller.

F.eks, og det er vel sannsynligvis ikke galt å skrive her, så vet jeg at Fagernes gjør alt han kan for å komme ut av det, og f.eks. la seg inn på avrusning tidligere denne uka.

Jeg har ingen aning om hvordan det er å være avhengig av ting, ei heller røyk selv om jeg røyker da jeg vet at jeg kunne sluttet på dagen om jeg selv ville, men jeg har forstått det sånn at det er lettere sagt enn gjort.

Og det er jævlig vanskelig å hjelpe folk, uansett hvor mye hjelp de vil ha. Det er i hvert fall noe jeg har forstått i løpet av de siste åra :/

Jo, jeg leste om det.

Nei, det er ikke lett hverken å få plass eller bli fulgt opp har jeg forstått. Systemet fungerer ikke godt nok når det gjelder denne gruppen heller. Desverre.

Sov godt, nå må jeg sove litt. Må ned på brygga i morgen også

:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101471-hva-i-helvete/page/2/#findComment-578440
Del på andre sider

Jeg tror jeg bare kjenner et menneske som virkelig har kommet seg ut av det. Det som er så kjipt er at folk kan være nyktre i mange år og så får de en sprekk og så er de i gang igjen. Men hun jeg kjenner har vært nykter i over 20 år og jeg er rimelig sikker på at hun ikke detter av lasset igjen.

Jeg har hørt mange historier fra min tid på den jobben og det var mindretallet som hadde startet for moro skyld. Det ligger nesten alltid en historie bak.

Også blir jeg så oppgitt over folk som ikke forstår at dette egentlig er folk som trenger hjelp og ikke bare søppel.

Folk forstår lissom ikke at det å faktisk klare den psykiske belastningen det å være nykter i 20 år, er en utrolig prestasjon.

Og det er noe av problemet vi mennesker sliter med nå. E-generasjonen bare øker og øker, men "vi" ser på hele gjengen som jævla "narkiser". Det er ikke så enkelt, tror jeg.

Uten at jeg, som sagt, vet hvordan det er å være avhengig av ting.

Men jeg går ikke på byen, måter en narkisk som ber om en krone, og ler av han. Jeg prøver, i hvertfall om jeg har muligheten til det (men de er jo så alt for mange) å slå av en prat, ta en røyk med dem og behandle dem som folk.

De er tross alt folk, og de er ofte vanlige volk. Det forstår ofte ikke folk. Ganske trist.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101471-hva-i-helvete/page/2/#findComment-578442
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...