Gå til innhold

et brett paracet på en-to-tre!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Paracetpilla inneholder 500 mg, og 20 tabletter gir alvorlig forgiftning. Forgiftningen kan føre til leverskade. Leverskaden kan være dødelig. 10 tabletter 3 dager på rad er like farlig.

Barn kan bli forgiftet ved engangsdoser over 100 mg per kg kroppsvekt.

Gjest ikke undertegnet

Jo, det er for mye. Hun burde ta en tur til legen og se om det er mulighet for at hun har migrene. Migrene-hodepinen følges ofte av kvalme og oppkast.

Hun har tatt utrolig mangen undersøkelser, men ingen leger finner ut hva som er galtmed henne. Migrene er det heller ikke..

Hun er bare 19 år og jeg syns det er litt tragisk..

Hun har tatt utrolig mangen undersøkelser, men ingen leger finner ut hva som er galtmed henne. Migrene er det heller ikke..

Hun er bare 19 år og jeg syns det er litt tragisk..

Hun bør uansett slutte med den Paracet-dosen. Det vil bare føre til enda større problem for henne.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Paracetpilla inneholder 500 mg, og 20 tabletter gir alvorlig forgiftning. Forgiftningen kan føre til leverskade. Leverskaden kan være dødelig. 10 tabletter 3 dager på rad er like farlig.

Barn kan bli forgiftet ved engangsdoser over 100 mg per kg kroppsvekt.

Paracetpilla inneholder 500 mg, og 20 tabletter gir alvorlig forgiftning. Forgiftningen kan føre til leverskade. Leverskaden kan være dødelig. 10 tabletter _som engangsdose_ 3 dager på rad er like farlig. Barn kan bli forgiftet ved engangsdoser over 100 mg per kg kroppsvekt.

Er hun gal? Jeg tok en gang bortimot dobbel døgndose på 14 timer og fikk kjeft av en legekjenning med beskjed om å komme meg til lege og sjekke innholdet av virkestoffet i tablettene i blodet mitt. Nå kom jeg aldri så langt, men ett helt brett paracet på en gang er helt vanvittig. Hun bør heller komme seg til lege og få noe som hjelper i korrekte doser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...