Gå til innhold

Ser du bedre ut enn dine jevnaldrende? :-)

Anbefalte innlegg

Gjest misshaugesund-87

Jeg leste et sted at de aller fleste mener at de holder seg bedre enn sine jevnaldrende venner og bekjente. Litt morsomt:-)

Jeg er en av dem:-) Når jeg ser på venninnene mine synes jeg at mange av dem har rynker både her og der, rumpesig og dårlige tenner. Flere av dem er helt på jordet når det gjelder å kle seg, og de henger et tiår etter når det gjelder moter. Selv kan jeg kle meg, og jeg har ikke forandret meg mye i ansiktet de siste ti årene;-)

Hva med deg? Holder deg bedre enn de du kjenner som er på din egen alder?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101504-ser-du-bedre-ut-enn-dine-jevnaldrende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest iusedtobethebean

Ser vel ikke bedre ut, men jeg synd alle er så veldig "voksne". Jeg tenker tilbake til da mora mi var på min alder...... hun var voksen hun.... jeg er 33 og føler meg som 4....ok kanskje litt mer da siden mitt eldste barn er snart 13. Men over 30.....nope!!!

Gjest ooooooooops

Tror nok ikke det, ikke bedre.

Men jeg har en tendens til åt ro at jeg ser yngre ut enn jeg kanskje gjør.

Plutselig synes jeg også at venninnene mine ser veldig gamle ut. Sannsynligvis er det slik med meg også. Men en ser jo seg selv bare når en står i speilet, og da gjør en det beste ut av det. Er nok annerledes i andre vinkler og annen belysning. Huff!

Og så synes jeg mine jevnaldrende ser så utrolig gamle ut i avisa feks. Ser ut som gamle mennesker. Kan ikke tro at jeg også ser slik ut. SElv om jeg nærmer meg 50....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...