Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hotmailadr.her

jeg har men kommer ikke inn på grunn av noe cookies.står det

Etter mye innstillinger på maskinen min begynner jeg og lure om det er noe feil med siden til hotmail.

Eller hvordan søren får en cookies da

takk for tilbakemeldinger

Gjest mamma`en til Kevin
Skrevet

Det samme skjer til meg.skjønner ingen ting

Skrevet

Det samme skjer til meg.skjønner ingen ting

Da er vi ialfall to som ikke kommer inn,Vi får satse på at det er hotmailsidene som har problemer.

Eller kommer andre inn kanskje

Vi får se om andre svarer.

takk for tilbakemelding ialfall

Skrevet

Har ingen problemer med å komme inn via Msn, i alle fall. Kommer greit inn ved bruk av begge hotmail-adressene mine...

Gjest mamma`en til Kevin
Skrevet

Da er vi ialfall to som ikke kommer inn,Vi får satse på at det er hotmailsidene som har problemer.

Eller kommer andre inn kanskje

Vi får se om andre svarer.

takk for tilbakemelding ialfall

Jeg kjenner flere som kommer inn der så det må være noe feil innstillinger på dataen våres.

Skrevet

Jeg kjenner flere som kommer inn der så det må være noe feil innstillinger på dataen våres.

Du kan jo gå inn på Internett Options -> Privacy, derfra kan du justere mengden cookies. Hvis du tillater et litt større antall cookies, kommer du kanskje inn på hotmail igjen. Men rart at det plutselig skulle endre seg, da.

Skrevet

hmm ja da må det som du skrev være noe enten med våres maskiner.

skulle du finne ut av det gir du besjed da.

Skulle jeg komme inn skal jeg gi besjed

Gjest mamma`en til Kevin
Skrevet

hmm ja da må det som du skrev være noe enten med våres maskiner.

skulle du finne ut av det gir du besjed da.

Skulle jeg komme inn skal jeg gi besjed

Det er greit,ja

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...