Gå til innhold

Filmadvarsel - Filmanbefaling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm. Stikk motsatt av mine film-ønsker om dagen:-)

Jeg har tenkt å gå og se "The Hours", men "Kopps" har jeg ingen planer om å se. Svensk humor fikk jeg nok av under "Hjelp vi er på ferie" filmene med Skolmen. *pjuk*

Fares-filmene(han gjorde jalla-jalla også)ligger nok milevis fra Skolmen/Åberg.

Annonse

Hm. Stikk motsatt av mine film-ønsker om dagen:-)

Jeg har tenkt å gå og se "The Hours", men "Kopps" har jeg ingen planer om å se. Svensk humor fikk jeg nok av under "Hjelp vi er på ferie" filmene med Skolmen. *pjuk*

Da går du glipp av endel molli - det har skjedd meget siden den tid.

Da går du glipp av endel molli - det har skjedd meget siden den tid.

Sannsynligvis, men jeg tror jeg skal greie å leve med det:-)

Etter at jeg bodde i Sverige i 93-95, har jeg liksom fått sånn "anti", og orker

ikke engang se svenske filmer. Sannsynligvis skyldes det overdose av den svenske kjæresten min.

Kizza1365380506

Jeg syns f.eks. "Et vakkert sinn" var noe oppskrytt møl.

Selv om den var nominert til masse Oscars

- osv.

Men husk, alt til sin tid!

Jeg vil se Kopps!

Så Kopps for ett par uker siden med mann og barn, vi lo oss spinn forderva. Vet den ikke fikk så god kritikk som Jalla jalla, men vi like den så den må du få sett.

Jeg tenkte å få med meg Bean filmen er det noen som har sett den?

Forbannet sikker. Skulle vært moro og sett inne hu'et på noen som hadde sett den filmen, og likt den.

Kjenner ingen som ikke har likt The Hours jeg. Men hvis du utelukkende vil ha action eller humor á la Kopps, så skjønner jeg at du ikke fikk noe ut av The Hours.

Men The Hours er en god film. Basta! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...