Mr Kahn Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Thor har steget i gradene ut fra prinsippet " i de blindes rike er den enøyde hersker". Kanskje litt mer også, for under kjekkaseriet ligger masse show og en god porsjon selvironi. Jeg slår full retrett og gir ham ledertrøya herved. Ingen tvil om at denne fyren begynte på fullt og økte på etterhvert, og jaggu klarte han å komme unna med det. En eksibisjonist som har satt støkk i en traust pottitbonde fra Toten og en halvfeit sørlending med slagg etter testosteron i pungen. For makan te frekkas, må veta, han skar da itte kømma her å innbille dekk at'n er no' læll? Slek'n slask, amma. For det ser pinadø ut til at Luggum er heit på'n, og Bonden føler seg trua, for nå sitter'n som klistra til Henrieddik og nummeret fra å pisse på'a for å markere revir. Thor rules the roost, Morten er en falsk snik, Bonden er fortsatt like brei over rævva og Rune er høyest når han ligger. Hvem kan ha håp om å vinne millionen? Her swinger det skikkelig. Blir det en av gutta, eller blir det ei berte som stikker av med potten? Thor? Diskes for høy kølle? Morten? Mammadalt som holder med den han sist snakker med? Rune? Avdanka platerytter som burde daua med ABBA? Bonden? Øl, fitte og hornmusikk? Henrieddikk? Åh, au, jeg er alldeles gul og blå etter å ha ligget på erten i hele natt, ert, ert. Luremus. Luggum? Språkbarriere fra dalstroka innaføre? Stina? Hva skjer her a'? Enda ikke skjønt at det er kamera i alle rom. Hold ut! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101561-full-retrett/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Er det vi seere som skal holde ut eller deltagerne? Jeg ser hver dag men synes det er litt labert for tiden. Men må si at Thor kommer seg og Morten blir kjedeligere og dummere for hver dag. Forresten liker jeg å lese dine kommentarer om programmet ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/101561-full-retrett/#findComment-579053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.