Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Hvis de lever av å selge dekk, for eksempel... ;-)

Med vennlig hilsen

Det var det første som slo meg... Tenkjer Geilo Dekkservice hadde fått inn eit billeg parti dekk som var i ferd med å gå ut på dato, og betalte eit par lokale heltar for å ta ein runde i natt... :-)

Eg hadde forøvrig tilta dersom eg hadde opplevd noko slikt.

Det jeg ikke fatter er hvordan man kan klare å punktere ca 4 stk dekk på ca 200 biler. Ikke bare tar dette tid, men det vil da bråke litt i det lufta går ut av dekket. Hvordan i helvete klarer man dette uten at noen ser hva som foregår?

Ganske fantastisk.

Jupp, tipper på at Geilo Dekkservice har hatt en finger med i spillet her.

Gjest dekket

Det jeg ikke fatter er hvordan man kan klare å punktere ca 4 stk dekk på ca 200 biler. Ikke bare tar dette tid, men det vil da bråke litt i det lufta går ut av dekket. Hvordan i helvete klarer man dette uten at noen ser hva som foregår?

Ganske fantastisk.

opps! avslørt....

Annonse

Ganske fantastisk.

Ikke minst tar det jo litt tid ..... greit med litt fyllemoro hvor man smadrer et speil eller noe .....

Disse bilene her sto vel parkert langs veien (i ødemarka) - ikke på parkeringsplasser. Så det har vel ikke vært så mange folk i nærheten på tidspunktet.

Men man kan begynne å lure ja *S*

Ikke minst tar det jo litt tid ..... greit med litt fyllemoro hvor man smadrer et speil eller noe .....

Disse bilene her sto vel parkert langs veien (i ødemarka) - ikke på parkeringsplasser. Så det har vel ikke vært så mange folk i nærheten på tidspunktet.

Men man kan begynne å lure ja *S*

Jeg er ikke så kjent der oppe, så dersom det virkelig er i ødemarka så forklarer jo det litt.

Men uansett... På slike steder er det da ofte natteravner oppe?

Ikke vet jeg. Synes uansett nesten at det er litt imponerende at man kan klare dette uten å bli oppdaget.

Men nå har jeg for øvrig aldri skjært opp dekk, så jeg aner jo strengt tatt ikke hvor lang tid det tar :)

Speil har jeg heller aldri ødelagt, sikkert fordi jeg generelt er grei mot både levende vesener og materielle goder :)

Jeg er ikke så kjent der oppe, så dersom det virkelig er i ødemarka så forklarer jo det litt.

Men uansett... På slike steder er det da ofte natteravner oppe?

Ikke vet jeg. Synes uansett nesten at det er litt imponerende at man kan klare dette uten å bli oppdaget.

Men nå har jeg for øvrig aldri skjært opp dekk, så jeg aner jo strengt tatt ikke hvor lang tid det tar :)

Speil har jeg heller aldri ødelagt, sikkert fordi jeg generelt er grei mot både levende vesener og materielle goder :)

Det er jo så godt som midt på Hardangervidda . Det er kun hytter der - men de ligger som regel ikke klin inntil veien. Tror ikke de er så mye på farten midt på natta.

Men enig med deg - rart det er ikke noen i det hele tatt som har sett noe. Det er da tross alt annen trafikk der om natten også.

Regner med det er noen fjortiser som sitter pisseredde nå - de begynner å bli klar over hvilken faenskap de har stelt istand.

Det er jo så godt som midt på Hardangervidda . Det er kun hytter der - men de ligger som regel ikke klin inntil veien. Tror ikke de er så mye på farten midt på natta.

Men enig med deg - rart det er ikke noen i det hele tatt som har sett noe. Det er da tross alt annen trafikk der om natten også.

Regner med det er noen fjortiser som sitter pisseredde nå - de begynner å bli klar over hvilken faenskap de har stelt istand.

Ja, det kan bli relativt dyrt for dem om de blir tatt. Jeg er litt usikker på hva dekk koster, men dersom ca 4 dekk er tatt på ca 200 biler, så snakker vi i det minste om et beløp på relativt mange hundretusen kroner.

Får håpe de blir tatt og får seg en støkk.

Fjortisspøkene, dersom dette er blitt gjort av fjortisser, har åpenbart utviklet seg siden jeg var barn...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...