Gå til innhold

tor i bb/ONS/litt sant de han sa

Anbefalte innlegg

Gjest Timotei

Han nye i bb har jo egentlig rett når han sier det at: jentene han har hatt med seg hjem for sex sier de aldri har gjort sånt før..(blitt med på ONS), og ikke pleier oppføre seg slik. Det stemmer med noen jenter det da. Jenter skal liksom holde tett om ONS, og hvor mange de har hatt. Og jeg har selv sagt "jeg pleier ikke ha sex med en fremmed, jeg..."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/101635-tor-i-bbonslitt-sant-de-han-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest raklerakel

Hører altså bb til inne på seksualitet, nå? Hm... jeg trodde ikke bb hadde så mye med seksualitet å gjøre, akkurat...

Tror bb hører inne på alle foraene her jeg;-) Kanskje ikke på adopsjon, foreldreogsmåbarn, ufrivilliv barnløshet(man vet jo aldri da, men), og webmaster, ellers tror jeg det er fritt frem for bruk av fora, da det handler om så mangt.

Hvordan går det med urinveisinfesjonen til Ronny? F.eks.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...