Gå til innhold

Hvordan er du kledd til 17. mai?

Anbefalte innlegg

Menn i dress ser ut som pingviner!

Mye mer sexy med en klovn a' gitt!

Jeg føler meg ganske fin i min dress, men det er fordi den er meget fin også! Kjøpte den i fjor, og den er flott!

Men jeg trives i utgangspunktet ikke i dress. Går selvsagt ikke i det med mindre jeg må.

Bunad er som sagt en uting, men sier Line at jeg hadde kledd det så hadde jeg nok kledd det!

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

12

• Line

7

• soleil

7

• shandy

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg føler meg ganske fin i min dress, men det er fordi den er meget fin også! Kjøpte den i fjor, og den er flott!

Men jeg trives i utgangspunktet ikke i dress. Går selvsagt ikke i det med mindre jeg må.

Bunad er som sagt en uting, men sier Line at jeg hadde kledd det så hadde jeg nok kledd det!

Du har selvsagt ikke pinglelegger?

Du har selvsagt ikke pinglelegger?

Jo, jeg føler faktisk at jeg har det :/

Men min og din definisjon av pinglelegger viker kanskje noe fra hverandre. Dog kunne jeg aldri gått i bunad. Det ser faen ikke ut. Jeg ville følt meg dum.

Men jeg synes mange jenter er fine i bunad. Jeg synes for øvrig at jenter er fine i kjoler også, uten at jeg ville gått i det av den grunn.

Kizza1365380506

Håper det regner så slipper jeg å gå ut. For en drittdag. Masse folk og ingen ledige stoler på kafeene. Hvis det er sol blir det bukser og topp og jeg skal IKKE til byen.

Liker du ingen familiedager du da? Det er trist synes jeg.

Annonse

Liker du ingen familiedager du da? Det er trist synes jeg.

Jeg synes ikke minstemann og jeg er den største familien i verden. Regner med at datteren min skal ut med kjæresten og eldstemann, hvis han er hjemme skal ut med kompisene.

Dessuten er det altfor mange folk i byen og ikke mulig å kjøre bil.

Jo, jeg føler faktisk at jeg har det :/

Men min og din definisjon av pinglelegger viker kanskje noe fra hverandre. Dog kunne jeg aldri gått i bunad. Det ser faen ikke ut. Jeg ville følt meg dum.

Men jeg synes mange jenter er fine i bunad. Jeg synes for øvrig at jenter er fine i kjoler også, uten at jeg ville gått i det av den grunn.

Jeg legger merke til at du kommer inn på temaet menn i kjole uten noen som helst foranledning...? Er det noe du prøver å fortelle oss?

Kizza1365380506

Jeg synes ikke minstemann og jeg er den største familien i verden. Regner med at datteren min skal ut med kjæresten og eldstemann, hvis han er hjemme skal ut med kompisene.

Dessuten er det altfor mange folk i byen og ikke mulig å kjøre bil.

Har du problemer med folkemengder? Da forstår jeg deg veldig godt. Jeg synes det er greit med mye folk da kan jeg gjemme meg bort, studere folk da koser jeg meg. Sitte på en benk og bare se.

Men så er jeg jo så heldig å ha mannen min med meg da, selv om han ikke synes det er så gøy som meg å rusle rundt i byn. Han får så vondt i ryggen når han går på asfalt.

Jeg håper iallefall at du får en hyggeligere dag enn du frykter.

Jeg legger merke til at du kommer inn på temaet menn i kjole uten noen som helst foranledning...? Er det noe du prøver å fortelle oss?

Tja... nei, egentlig var det mest det faktum at enkelte plagg er fine på det ene kjønnet og ikke på det andre. Dette gjelder bunader og kjoler.

Litt avhengig av hva jeg skal - gjerne i bunad. Synes bunad er pent - de fleste da. Gjerne menn også - de med utseende - kropp - holdning og baller går i bunad - de andre tør ikke og later som det er ukult.

Og så er det dei av oss som ikkje har råd til bunad... Bortimot 30.000 kostar min - utan sølv. Ikkje prioritert kostnad nett no... :-/

Annonse

Har du problemer med folkemengder? Da forstår jeg deg veldig godt. Jeg synes det er greit med mye folk da kan jeg gjemme meg bort, studere folk da koser jeg meg. Sitte på en benk og bare se.

Men så er jeg jo så heldig å ha mannen min med meg da, selv om han ikke synes det er så gøy som meg å rusle rundt i byn. Han får så vondt i ryggen når han går på asfalt.

Jeg håper iallefall at du får en hyggeligere dag enn du frykter.

Takk skal du ha :o)

Og så er det dei av oss som ikkje har råd til bunad... Bortimot 30.000 kostar min - utan sølv. Ikkje prioritert kostnad nett no... :-/

Det argumentet skjønner jeg. 17.mai er jo nesten eneste gangen i året man kan bruke bunad. Da blir det et forh. dyrt klesplagg.

Flosshatt?

Fy faen så stygt altså, jeg holdt på å spy, da kameraten til sambo kom i dette klovnekostymet.

Flosshatt og bunad - hæ. Æsj

Nå har ikke jeg nevnt flosshatt da, men... så lenge det er gjennomført er det stilig :)

Flosshatt sammen bunad har jeg enda tilgode å se.

*Thumbs up* :)

Du er nok kjekk i dress også, tenker jeg.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...