Gå til innhold

Hvem skjuler seg bak nicket, mon tro?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

conan er definisjonen på et MANNFOLK. Det er kun cona som har mer hår på brøstet enn han. Han er en lun og fin type med stor innsikt i de evige spørsmål og er alltid like trivelig og imøtekommende, selv om tungen til tider kan være unødvendig skarp...

conan er definisjonen på et MANNFOLK. Det er kun cona som har mer hår på brøstet enn han. Han er en lun og fin type med stor innsikt i de evige spørsmål og er alltid like trivelig og imøtekommende, selv om tungen til tider kan være unødvendig skarp...

Hmmm - det var vel liksom andre som skulle forsøke å beskrive personen bak nick'ene. Eller ??

Gjest tror jeg da...

- molli

EN KVINNE MELLOM 25-30. BESTEMT MED EGNE MENINGER.

- shandy

DEFINITIVT KVINNE. I SLUTTEN AV 30, BEGYNNELSEN AV 40.

- Pricilla

KVINNE. RELATIVT UNG. VET MYE, ELLER TROR HUN VET MYE.

- Good Golly!

RELATIVT NY PÅ DOL TROR JEG. SKRIVER BRA. MANN I 30 ÅRA KANSKJE? HUSKER H*N FRA EN TRÅD FOR CA 1 UKE SIDEN.

- papirtiger

KVINNE. ALDER ER DIFFUS. LITT GRINEBITER NOEN GANGER, MEN STORT SETT MORSOM.

- Ulv i Faarikaal

MANN I 40 ÅRA. HAR ORDET I SIN MAKT.

- conan

MANN DETTE OGSÅ. CA. 45 ÅR KANSKJE. IRONISK SANS FOR HUMOR. ER MYE PÅ DOL, OG ER OFTE OMTALT I LIKHET MED SDD.

Bare lyden av navnet nå, ikke hva de skriver!!

- Molli er rundt og søtt og kvinnelig og vil ikke for noen pris fornærme.

- Shandy er en velkjent blanding av sitronbrus og pils, som unge menn og damer drakk i England før, kanskje de gjør de ennå? M.a.o ikke helt pils...

- Pricilla, spiss og litt fornem, vil være i alle fall.

- Good Golly, miss Molly, kjent gammel rockelåt, kunne være alter egoet til Molli, selvfølgelig. Betyr jo bare jøss eller jøje meg (penversjon av Good God).

- papirtigre er ikke farlige, til å blåse overende, Mao TseTung.

- Ulv i Faarikaal, ulv i fåreklær er det farlige skjult bak det uskyldige. Men en ulv i fårikål er antakelig allerede kokt og helt ufarlig.

- Conan er enten tegneserie eller selvsagt Sir Arthur Conan Doyle, den store opiumsbruker og oppdager. Tenker det er tegneserien, jeg.

Sier Selje, som slett ikke er seljete (svai, pusete), men bare tok nicket første gang på DOL for å spørre om noe allergisk...Men jeg har da reservenick, gudbedre, Men dem kommer jeg ikke til å røpe :)

Gjest Pricilla

- molli

- shandy

- Pricilla

- Good Golly!

RELATIVT NY PÅ DOL TROR JEG. SKRIVER BRA. MANN I 30 ÅRA KANSKJE? HUSKER H*N FRA EN TRÅD FOR CA 1 UKE SIDEN.

- papirtiger

- Ulv i Faarikaal

- conan

MANN DETTE OGSÅ. CA. 45 ÅR KANSKJE. IRONISK SANS FOR HUMOR. ER MYE PÅ DOL, OG ER OFTE OMTALT I LIKHET MED SDD.

Jeg vet litt om mye, men alt om ingenting! ; )

Annonse

- molli

- shandy

- Pricilla

- Good Golly!

- papirtiger

- Ulv i Faarikaal

- conan

45 år!!!!!???? Faen, jeg må åpenbart jobbe med imaget...

Bare lyden av navnet nå, ikke hva de skriver!!

- Molli er rundt og søtt og kvinnelig og vil ikke for noen pris fornærme.

- Shandy er en velkjent blanding av sitronbrus og pils, som unge menn og damer drakk i England før, kanskje de gjør de ennå? M.a.o ikke helt pils...

- Pricilla, spiss og litt fornem, vil være i alle fall.

- Good Golly, miss Molly, kjent gammel rockelåt, kunne være alter egoet til Molli, selvfølgelig. Betyr jo bare jøss eller jøje meg (penversjon av Good God).

- papirtigre er ikke farlige, til å blåse overende, Mao TseTung.

- Ulv i Faarikaal, ulv i fåreklær er det farlige skjult bak det uskyldige. Men en ulv i fårikål er antakelig allerede kokt og helt ufarlig.

- Conan er enten tegneserie eller selvsagt Sir Arthur Conan Doyle, den store opiumsbruker og oppdager. Tenker det er tegneserien, jeg.

Sier Selje, som slett ikke er seljete (svai, pusete), men bare tok nicket første gang på DOL for å spørre om noe allergisk...Men jeg har da reservenick, gudbedre, Men dem kommer jeg ikke til å røpe :)

"- Shandy er en velkjent blanding av sitronbrus og pils, som unge menn og damer drakk i England før, kanskje de gjør de ennå? M.a.o ikke helt pils..."

Hehe, hva i all verden mener du med det?:-)

- molli

Molli er liten og tynn,(flott) Skarp, ok dame.

- shandy

Det er meg det, så det får andre tolke :-)

- Pricilla

Litt uvørn av og til, ser ikke skogen for bare trær, men greit nok.

- Good Golly!

Aner ikke, for nytt, eller byttet nick.

- papirtiger

Forsvinner i mengden, men har noen bra kommentarer.

- Ulv i Faarikaal

Morsom fyr, som lurer på alt mulig rart :-))

- conan

Konge ;-)

- molli

- shandy

- Pricilla

- Good Golly!

- papirtiger

- Ulv i Faarikaal

- conan

Konge ;-)

Hva? Vet du ikke hvem jeg er eller står for? Får vel gjøre et sterkere inntrykk på deg fra nå av...

*bruser med fjærene*

Annonse

laguna1365380434

Jeg tipper:

Molli: søt, snill og hjelpsom. dame, ca 25. Med barn og type..?

Shandy: Ofte morsom, litt sint... Dame ca 30 uten barn, men med type. Urban

Pricilla: Har jeg ikke sett mange inlegg fra, men tipper ung dame, ugift. uten barn.

Good golly: ingen formening om kjønn, men ung. Sikkert fra by.

Papirtiger: Dame, mellom 20-30. Singel. hjelpsom og sakelig.

Ulv i faarikaal: Morsom fyr med meninger om mangt, men overraskende konservativ rundt enkelte temaer:). her tipper jeg en voksen mann på 30-40..

Conan: Er mann, 30ish, og fra by.. Oslo? Tror Conan har samboer men ingen barn..Morsom&smart kar, synes jeg.

Dette blir jo masse gjettninger, jeg leste ikke de andre svarene først, morsomt å tippe.. Noe mener jeg dog å ha plukket opp tidligere..:)

Ulv I Faarikaal

Hørtikke ?

Ulv I Faarikaal

- molli

- shandy

- Pricilla

- Good Golly!

- papirtiger

- Ulv i Faarikaal

- conan

Konge ;-)

Jeg lurer på: hvis taxien rygger, får jeg penger tilbake da ?

"- Shandy er en velkjent blanding av sitronbrus og pils, som unge menn og damer drakk i England før, kanskje de gjør de ennå? M.a.o ikke helt pils..."

Hehe, hva i all verden mener du med det?:-)

De drikker det fremdeles. Ganske godt, men ikke akkurat ordentlig øl, da ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...