Gå til innhold

Rekk opp hånda, den som savner exen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

happy1365380345

Da har det ikke godt! Jeg har kommet over alle mine x-er, og har klart å ha et bra vennskap med 2-3 av dem etterpå. Men vil aldri ha dem tilbake. Er sammen med verdens deiligste gutt nå.

Begge henda henger slapt langs siden og det rykker ikke en gang i en finger gitt :)

Annonse

Gjest Veiver videre

Hvis du er min x, så send en mail eller ring en dag.

(Hvis du er 189 høy, har skjev penis og et firma som begynner på P)

189 skal jeg vel klare med noen måneder på strekkbenken, og å starte et firma på P bør ikke være noen sak, men bøye'n, hm...

Så da må jeg heller bare beklage og si at det nok ikke er meg...

(Men du kan jo ta kontakt med han selv?)

Gjest veiver videre jeg og..

189 skal jeg vel klare med noen måneder på strekkbenken, og å starte et firma på P bør ikke være noen sak, men bøye'n, hm...

Så da må jeg heller bare beklage og si at det nok ikke er meg...

(Men du kan jo ta kontakt med han selv?)

Håper det går over snart, bare..

Har gått et halvt år.

Tror jeg skal la han være i fred, han har ny dame. Selv om jeg har hørt at det ikke funker så bra med dem heller.

Ikke så lett, nei..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...