Soria Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Kan man spise for mye fiber? Jeg spiser omtrent bare kjempegrovt brød uten hvetemel, yoghurt med blanding av musli og firkorn og litt frukt eller grønnsaker. Noen dager spiser jeg vanlig middag, men ikke hver dag. Kjennes ut som om jeg begynner å få magesår. Natt til i går lå jeg våken med store smerter i magesekken, og jeg har fremdeles litt vondt. I tillegg var jeg kvalm. Har det noe med fiberinntaket å gjøre? Kan man få magesår av for mye fiber? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s og v Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Vet ikke om man kan få for mye fiber; Men vet at ved høyt fiberintak er det ekstra viktig å huske å drikke MYE vann (1- 1 1/2 liter) Husk at det ikke er særlig mye næring i selve fiberet.. Få i deg variert kost.(frukt,grønnsaker, fisk/kjøtt) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.