påskelilje Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars (endret) Er fornøyd med uka: Mandag: Ettermiddagstur i skogen med mannen; 3,2 km. Tirsdag: Styrketrening på treningssenteret, 1 time Onsdag: Styrketrening på treningssenteret, 1 time Torsdag: Styrketrening på treningssenteret, 1 time Søndag: Tur i skogen med mannen; 9,3 km. Og så har jeg sunget i mange timer både tirsdag (korkurs og korøvelse) og i dag (1,5 time oppvarming, gudstjeneste og minikonsert) 🎶🎶🎶 Endret 15. mars av påskelilje 3 Siter
emilie321 Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Er fornøyd med at jeg har greid 3 økter, selvom den ene ble kort. Det jeg ikke er fornøyd med, er at jeg har vært veldig sliten. Onsdagen måtte jeg avlyse noe for å kunne hvile istedenfor. Men tror nok allikevel jeg greier mer nå enn for ett år siden. Blir likevel frustrert fordi jeg ikke orker alt jeg har lyst til. Tirsdag : Treningssenteret i 90min. Rodde i 15min og 75min styrke + bittelitt tøying. Torsdag : Treningssenteret i 90min. Rodde i 30min (5120m) og 60min styrke Lørdag : Treningssenteret i 45min. Rodde i 10min og 35min styrke. På tirsdag satt jeg pers på å løfte trapbaren uten PT, 6×62,5kg, det er jeg fornøyd med. Men på lørdag måtte jeg skikkelig skjerpe meg for i det hele tatt greie å trene. Er spent på neste ukes form og innsats. 3 Siter
frosken Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Jeg har gjennomført tre intervalløkter på mølle. Fått litt dilla på 1x4 min + 2x3min + 3x2min + 4x1min + 5x 30 sek. Liker at intervallene blir kortere og kortere, og har etter hvert innsett at økta blir lettere å gjennomføre med god oppvarming, så jeg bruker et kvarter på å løpe meg varm. På denne måten får jeg bra med høyintensiv trening, samler AQ i Mia-appen - MEN jeg har overhodet ikke trent styrke etter at jeg brakk armen - til tross for at gipsen nå er tatt av. Relativt ulogisk at jeg ikke trener beinstyrke, trenger jo ikke så mye håndledd til det 😟 3 Siter
Grendel Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Vanlig uke. En joggetur på 8 km. To skiturer på sånn ca 10 - 12 km hver. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.