Gå til innhold

Gnissing av tenner


jul_hansen

Anbefalte innlegg

Tok for en tid tilbake et slankemiddel som fikk meg til å begynne å gnisse tenner om natten. Har sluttet å bruke dette, men kan fortsatt se "inn i" tenna mine. Noe jeg kan få gjort med dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok for en tid tilbake et slankemiddel som fikk meg til å begynne å gnisse tenner om natten. Har sluttet å bruke dette, men kan fortsatt se "inn i" tenna mine. Noe jeg kan få gjort med dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Johannessen, Tannlege

Hei.

Det tror ikke at et slankemiddel dosert på riktig måte og tatt slik det er blitt foreskrevet kan ha en slik virkning.

Jeg tror at du enten har begynt med dette av andre grunner eller har gjort det tidligere, men ikke vært oppmerksom på det.

Når du ser så kraftig slitasje som du gir utrykk for, har dette nok pågått en tid.

Og at årsaken ligger et annet sted. Jeg synes du skal kontakte en tannlege om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Johannessen, Tannlege

Hei.

Det tror ikke at et slankemiddel dosert på riktig måte og tatt slik det er blitt foreskrevet kan ha en slik virkning.

Jeg tror at du enten har begynt med dette av andre grunner eller har gjort det tidligere, men ikke vært oppmerksom på det.

Når du ser så kraftig slitasje som du gir utrykk for, har dette nok pågått en tid.

Og at årsaken ligger et annet sted. Jeg synes du skal kontakte en tannlege om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...