Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei dame på 32 år. Jeg har i snart 2 år slitt med overaktiv blære. Jeg har brukt detrusitol og hatt god effekt av det, men nå tåler jeg den ikke lenger (får magetrøbbel og vondt i brystet). Jeg har også prøvd akupunktur, men det har ikke hatt den ønskede effekt. Er det noen der ute som har noen gode råd å gi meg? Jeg er veldig interessert i alternativ behandling.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103922-overaktiv-bl%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest her også

Kan ikke svare deg på spørsmålet ditt, men jeg har det samme problemet selv og vurderer å prøve detrusiol, men er skeptisk.

Jeg har hatt dette problemet i flere år men helst kun når jeg skal slappe av. Kan gå i flere timer uten å gå på toalettet om jeg er i aktivitet, men så fort jeg skal legge meg til å sove eller se en film kommer problemet. F.eks må jeg som regel på toalettet to til tre ganger bare mens jeg ser på hotell cæsar. Jeg har lurt på om jeg skal gå til lege å spørre om detrusiol men er skeptisk. Tror det er forferdelig psykisk hos meg, jeg har derfor ikke så god tro på at slik medisin skal hjelpe.

Har du problemer hele tiden eller bare når du skal slappe av. Om det er det siste hos deg også så kanskje jeg skal prøve den medisinen du har prøvd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103922-overaktiv-bl%C3%A6re/#findComment-599736
Del på andre sider

Kan ikke svare deg på spørsmålet ditt, men jeg har det samme problemet selv og vurderer å prøve detrusiol, men er skeptisk.

Jeg har hatt dette problemet i flere år men helst kun når jeg skal slappe av. Kan gå i flere timer uten å gå på toalettet om jeg er i aktivitet, men så fort jeg skal legge meg til å sove eller se en film kommer problemet. F.eks må jeg som regel på toalettet to til tre ganger bare mens jeg ser på hotell cæsar. Jeg har lurt på om jeg skal gå til lege å spørre om detrusiol men er skeptisk. Tror det er forferdelig psykisk hos meg, jeg har derfor ikke så god tro på at slik medisin skal hjelpe.

Har du problemer hele tiden eller bare når du skal slappe av. Om det er det siste hos deg også så kanskje jeg skal prøve den medisinen du har prøvd.

Jeg har problemet nesten hele tiden, men aller mest plagsomt er det når jeg sitter. Ang. detrusitol så hadde jeg god effekt av den så lenge jeg kunne bruke den, men for min del ble det litt for tøfft for magen min etter hvert. Tenk deg godt om før du eventuelt begynner med detrusitol, i alle fall hvis magen din er litt ømfintlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103922-overaktiv-bl%C3%A6re/#findComment-600765
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...