Gå til innhold

FU Stjernetegn og kjærlighet

Gjest værkvinne på jakt etter det rette tegnet

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Huff, det irriterer meg når noen sier "du er så typisk vekt". Jeg skjønner ingenting av det der.. skal jeg smile da? det føles som om jeg er blitt fersket og at noen vet mer om meg enn jeg liker..:-)

Finn heller et tegn du liker, som har de egenskapene du ønsker eller har, og velg det i stedet. Da blir det mer harmoni liksom. Jeg har funnet tre, men vet ikke hvilket jeg skal velge, for de passer bare halvveis alle tre, med store overlapp. Dette blir vanskelig, nesten like vanskelig som å finne ut hvilket ben jeg skal begynne med når jeg skal gå.

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

13

• tigertrollet

12

• nolte

5

• SierDuDet

3

Mest aktive i denne tråden

tigertrollet

Finn heller et tegn du liker, som har de egenskapene du ønsker eller har, og velg det i stedet. Da blir det mer harmoni liksom. Jeg har funnet tre, men vet ikke hvilket jeg skal velge, for de passer bare halvveis alle tre, med store overlapp. Dette blir vanskelig, nesten like vanskelig som å finne ut hvilket ben jeg skal begynne med når jeg skal gå.

Du snubler ut av senga du også?

Ulv I Faarikaal

Du snubler ut av senga du også?

Ja.

Hvilket stjernetegn er det som påvirker meg da ? Planet var det kanskje.

Da jeg kom hjem fra byen en natt for noen år siden, gikk jeg på trynet i entreen og slo hue i flisegølvet, da så jeg stjerner og planeter. Har de planetene påvirket mitt liv ? Flisene var like hele, men jeg fikk en diger kul i hue, og en helvetes huepine. Jeg tror det påvirket mine valg neste dag. Jeg tok ingen joggetur kl 06:00.

tigertrollet

Ja.

Hvilket stjernetegn er det som påvirker meg da ? Planet var det kanskje.

Da jeg kom hjem fra byen en natt for noen år siden, gikk jeg på trynet i entreen og slo hue i flisegølvet, da så jeg stjerner og planeter. Har de planetene påvirket mitt liv ? Flisene var like hele, men jeg fikk en diger kul i hue, og en helvetes huepine. Jeg tror det påvirket mine valg neste dag. Jeg tok ingen joggetur kl 06:00.

Du er ikke tam altså! Det ble ikke en fordømt liten sprekk engang? Sånn i sympati bare..?*flirer*

Ulv I Faarikaal

Du er ikke tam altså! Det ble ikke en fordømt liten sprekk engang? Sånn i sympati bare..?*flirer*

Ikke en jævla sprekk ! Men jeg hadde selv lagt dem rett i støpen, og 10 mm tjukke fliser lar seg ikke så lett sprekke.

Man skulle ikke gå på fylla med så vinglete bein, elektrisk rullestol med autopilot er en kjekk sak. Programmer bare: "Kl 03:00, hjem."

tigertrollet

Ikke en jævla sprekk ! Men jeg hadde selv lagt dem rett i støpen, og 10 mm tjukke fliser lar seg ikke så lett sprekke.

Man skulle ikke gå på fylla med så vinglete bein, elektrisk rullestol med autopilot er en kjekk sak. Programmer bare: "Kl 03:00, hjem."

Ja, ikke sant:)

àpropos..jeg trynet for 10dgr siden og håper din formel om titanets styrke stemmer..

Du som vet så mye rart..hvilke andre reservekapitaler finnes enn panteflasker, ulv? Jeg får nok ikke mye for bikkja.. mest sannsynlig må jeg gi henne bort mot vederlag..

Annonse

Huff, det irriterer meg når noen sier "du er så typisk vekt". Jeg skjønner ingenting av det der.. skal jeg smile da? det føles som om jeg er blitt fersket og at noen vet mer om meg enn jeg liker..:-)

Vi vekter er så behagelige og avbalanserte, men det bor også en liten skorpion i meg.

Ulv I Faarikaal

Ja, ikke sant:)

àpropos..jeg trynet for 10dgr siden og håper din formel om titanets styrke stemmer..

Du som vet så mye rart..hvilke andre reservekapitaler finnes enn panteflasker, ulv? Jeg får nok ikke mye for bikkja.. mest sannsynlig må jeg gi henne bort mot vederlag..

>>jeg trynet for 10dgr siden og håper din formel om titanets styrke stemmer..

Titan i skrotten ? Hvor da ?

Jeg har også titan, jeg var dame før men har fått satt på en i titan, rosemalt. Når den ikke er i bruk kan jeg ta den av og bruke den som blokkfløyte. Den i plast var for dårlig til mitt bruk.

>>Du som vet så mye rart..hvilke andre reservekapitaler finnes enn panteflasker, ulv? Jeg får nok ikke mye for bikkja.. mest sannsynlig må jeg gi henne bort mot vederlag..

$$ Pengelens ? Auda, det er en folkesykdom. Hvordan er det med loppebikkjeskinnet ? Kan du lage David Crocket- lue av den ? Bra priser på slike for tida.

tigertrollet

>>jeg trynet for 10dgr siden og håper din formel om titanets styrke stemmer..

Titan i skrotten ? Hvor da ?

Jeg har også titan, jeg var dame før men har fått satt på en i titan, rosemalt. Når den ikke er i bruk kan jeg ta den av og bruke den som blokkfløyte. Den i plast var for dårlig til mitt bruk.

>>Du som vet så mye rart..hvilke andre reservekapitaler finnes enn panteflasker, ulv? Jeg får nok ikke mye for bikkja.. mest sannsynlig må jeg gi henne bort mot vederlag..

$$ Pengelens ? Auda, det er en folkesykdom. Hvordan er det med loppebikkjeskinnet ? Kan du lage David Crocket- lue av den ? Bra priser på slike for tida.

Jeg har skrudd fast hodet;-)

titanpikk du liksom.. forresten en glimrende idé!:-D Det er jo minimal sjanse for allergi, det er lett og sterkt..og med en ørliten turbodieselmotor så hadde det blitt en bestselger, ulv!:-)

Ulv I Faarikaal

Jeg har skrudd fast hodet;-)

titanpikk du liksom.. forresten en glimrende idé!:-D Det er jo minimal sjanse for allergi, det er lett og sterkt..og med en ørliten turbodieselmotor så hadde det blitt en bestselger, ulv!:-)

Skrudd fast hodet ?

Da må du ikke klippe håret for kort, ellers får vinden tak i de utstående øra og hodet kan snurre ukontrollert rundt og hodet kan bli skrudd av !

Annonse

Oystein1365380376

Jeg leser av og til horoskop for morroskyld. Jeg er egentlig forbauset over hvor lite som stemmer. Total skivebom er ganske normalt. Jeg kan ikke huske at noe har passet bra, men det burde jo være mulig å finne noe, rent statistisk. Grunnen er sikkert at jeg leser horoskop svært kritisk, og leter etter feil. Rett og slett tilsvarende grunn som får andre til å tru på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...